Yksityisnäytös yhdistyksen jäsenille Joensuun kaupunginteatterin näytökseen JOEN SYDÄN pe 15.3.2023 klo 18

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry järjestää jäsenilleen Joensuun kaupunginteatterin JOEN SYDÄN – musiikkinäytelmään yksityisnäytöksen pe 15.3.2024 klo 18.
Kesto noin 2 tuntia 30 minuuttia sisältäen 20 minuutin väliajan. Väliaikatarjoilua ei ole.
Lipun hinta jäsenille vain 17 € (normaali lipun hinta 30€). Mikäli jäsenellä on avec, joka ei ole jäsen, niin hänelle lipun hinta on 30€.

Lipun myynti tapahtuu yhdistykseltä. Maksu yhdistyksen tilille (tilinumero annetaan ilmoittautumisen yhteydessä, viesti JS/henkilön nimi)  tai käteisellä. Lipun/lippujen haku yhdistykseltä.

Varaa oma lippusi soittamalla yhdistykselle p. 013 227 600.

Paikkoja on rajoitetusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksestä.

Tietoa esityksestä:

Musiikkinäytelmä itäisestä kaupungista

Mikä siinä on, että tunteet näyttävät aina sotkevan elämää? Mikä on kun joskus oma sydän tuntuu aiheuttavan vain ongelmia?

Uskaltaako sitä enää rakastaa, kun pettymyksen uhka velloo synkkinä pilvinä sielussa?

Olisiko elämä kuitenkin helpompaa, jos ei olisi sydäntä ollenkaan?

Näitä ikiaikaisia kysymyksiä pohtii joensuulainen Johanna, rakkauteen pettynyt nykyihminen, katsellessaan Suvantosillan kaiteen yli edessä aukeavaa kaupunkia. Mutta koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, sillä joskus elämä sekoittaa pakan ja Johanna joutuukin täysin yllättäen kasvokkain oman Sydämensä kanssa.

Tämä mitä kummallisin parivaljakko pian paiskautuukin pää edellä maagiselle matkalle ajan ja hengen virtaan, joka kuljettaa heitä läpi Joensuun historian ja henkisen maiseman.

Johannan ja hänen Sydämensä taianomaista reissua rytmittää joensuulaislähtöisten rock-yhtyeiden ja muusikoiden, kuten esimerkiksi Hassisen Koneen, Neljän Ruusun, Happoradion, Stellan ja Ismo Alangon, ikimuistoiset sävellykset ja sanoitukset.

Rokkaava ja tanssiva Joen Sydän on tekijöidensä rakkauskirje tälle itäiselle kaupungille ja sen ihmisille – menneille, nykyisille ja tuleville – kipupisteineen ja haaveineen, iloineen, suruineen; karvoineen kaikkineen.

Huom! Esityksessä käytetään vaaratonta teatterisavua sekä voimakasta ja välkkyvää valoa.