Eno

Enon osasto on toiminut alueellaan vapaaehtoimisvoimin jo 35 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osaston tehtävänä on yhdistyksen kanssa yhteistyössä toimia alueensa syöpäpotilaiden yhteensaattamiseksi, tukea syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään, tiedottaa yhdistyksen ja osaston toiminnasta, aktivoida jäseniä toimintaan ja hankkia uusia jäseniä.

Enon osasto kokoontuu

• noin kerran kuukaudessa
  • järjestää virkistystoimintaa; mm. matkoja ja retkiä, joko yksin tai yhteistoiminnassa muiden paikallisosastojen/järjestöjen/Pohjois-Karjalan syöpäyhdistyksen kanssa
  • järjestää myyjäisiä, pieniä arpajaisia tilaisuuksissaan ja kesätorikahviotoimintaa varojen hankkimiseksi
  • tiedottaa toiminnasta Pielisjokiseutu-lehden seuratoimintapalstalla

Johtokunta:
Sirpa Romppanen, puheenjohtaja, p. 044 576 7495
Seija Antikainen, varapuheenjohtaja
Silja Tikansalo, sihteeri
Kaarina Räty
Salme Rieppo
Tuula Tirronen
Marjatta Piitulainen
Anja Oksman

Syksyn 2017 tapahtumia

• Seniorisalilla on kuntosalivuoro jäsenile maanantaisin klo 15.30-17.00
  • Sunnuntaina 19.11. klo 14 järjestämme joulujuhlan Enon seurakuntatalolla, (Yläpappilantie 1). Ohjelmassa: tervehdyssanat johtokunnan puheenjohtaja Sirpa Romppanen, seurakunnan tervehdys kirkkoherra Armi Rautavuori, yhteislaulua, mieskuoro Kontioiset kvartetti esiintyy, runoesityksiä Irja Hassinen. Aterian hinta 10€ jäseniltä ja 20€ ei-jäseniltä. Sitovat ilmoittautumiset 9.11. mennessä Sirpalle p. 013 330 7848 tai Siljalle p. 050 401 7147. Ilmoita kyydityksen tarpeesta.
  • Lauantaina 25.11. joulumyyjäiset Enon palvelupisteellä ja 2.12. Uimaharjun koululla. Myyjäisiin osallistutaan arpajaisilla. Jos haluat tukea osastomme toimintaa, niin otamme vastaan arpajaisvoittoja ja lahjoituksia.
  • Syöpään sairastuneille järjestämme tiedotus- ja keskusteluiltoja Enossa Lounaskulmaan ja Uimaharjussa Tuulettareen. Seuraa Pielsijokiseudun seurapalstaa ja seniorisalin ilmoitustaulua.

Lisätietoja tapahtumista ja toiminnasta saat puheenjohtaja Sirpa Romppaselta p. 044 576 7495.

Seuraa Pielisjokiseutu-lehden ja Karjalaisen järjestöpalstaa sekä ilmoitustauluja, joissa ilmoitamme tarkempia ajankohtia tapahtumistamme.

Lämpimästi tervetuloa mukaan tapahtumiin ja toimintaan!