Eno

Enon osasto on toiminut alueellaan vapaaehtoimisvoimin jo lähes 40 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osaston tehtävänä on yhdistyksen kanssa yhteistyössä toimia alueensa syöpäpotilaiden yhteensaattamiseksi, tukea syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään, tiedottaa yhdistyksen ja osaston toiminnasta, aktivoida jäseniä toimintaan ja hankkia uusia jäseniä.

Enon osasto kokoontuu

• noin kerran kuukaudessa
  • järjestää virkistystoimintaa; mm. matkoja ja retkiä, joko yksin tai yhteistoiminnassa muiden paikallisosastojen/järjestöjen/Pohjois-Karjalan syöpäyhdistyksen kanssa
  • järjestää myyjäisiä, pieniä arpajaisia tilaisuuksissaan ja kesätorikahviotoimintaa varojen hankkimiseksi
  • tiedottaa toiminnasta Pielisjokiseutu-lehden seuratoimintapalstalla

Johtokunta:
Sirpa Romppanen, puheenjohtaja, p. 044 576 7495
Seija Antikainen, varapuheenjohtaja
Marjatta Piitulainen, sihteeri
Silja Tikansalo
Kaarina Räty
Salme Rieppo
Pirjo Hämäläinen

Anja Oksman

Syksyn 2018 tapahtumia

•  Salivuoro jäsenille seniorisalilla maanantaisin klo 15.30-17.00. Vastuuhenkilönä toimii Silja Tikansalo.
  • Syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä vertaistukiryhmä kokoontuu syyskauden aikana seuraavasti: ke 12.9. klo 15-17, ke 10.10. klo 15-17, ke 14.11. klo 17-19 ja ti 11.12. klo 15-17. Kokontumispaikkana kunnantalon kahvihuone, 3.krs. (Kunnantie 2, Eno). Ryhmässä mukana Syöpäyhdistyksen kouluttamat vertaistukiryhmän ohjaajat. Olet lämpimästi tervetullut mukaan!
  • To 20.9. syysretki Koreikkolammin laavulle klo 16.00. Ajo-ohje: Sarvingintietä 5 km ja siitä oikealle. Ohjelmassa: nokipannukahvit, muurinpohjalettuja ja makkaranpaistoa sekä mukavaa yhdessä oloa.
  • To 11.10. Roosa nauha -keräys ja apteekki-infot Uimaharjussa
  • Pe 12.10. Roosa nauha -keräys ja apteekki-infot Enossa
  • Marraskuu: Pikkujoulu

Tapahtumien päivämäärät, paikat ja tarkempi sisältö tarkentuvat myöhemmin.

Seuraa Pielisjokiseutu-lehden ja Karjalaisen järjestöpalstaa sekä ilmoitustauluja, joissa ilmoitamme tarkempia ajankohtia tapahtumistamme.

Lämpimästi tervetuloa mukaan tapahtumiin ja toimintaan!