Eno

Enon osasto on toiminut alueellaan vapaaehtoimisvoimin jo lähes 40 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osaston tehtävänä on yhdistyksen kanssa yhteistyössä toimia alueensa syöpäpotilaiden yhteensaattamiseksi, tukea syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään, tiedottaa yhdistyksen ja osaston toiminnasta, aktivoida jäseniä toimintaan ja hankkia uusia jäseniä.

Enon osasto kokoontuu

• noin kerran kuukaudessa
  • järjestää virkistystoimintaa; mm. matkoja ja retkiä, joko yksin tai yhteistoiminnassa muiden paikallisosastojen/järjestöjen/Pohjois-Karjalan syöpäyhdistyksen kanssa
  • järjestää myyjäisiä, pieniä arpajaisia tilaisuuksissaan ja kesätorikahviotoimintaa varojen hankkimiseksi
  • tiedottaa toiminnasta Pielisjokiseutu-lehden seuratoimintapalstalla

Johtokunta:
Sirpa Romppanen, puheenjohtaja, p. 044 576 7495
Seija Antikainen, varapuheenjohtaja
Marjatta Piitulainen, sihteeri
Silja Tikansalo
Kaarina Räty
Salme Rieppo
Pirjo Hämäläinen

Anja Oksman

Kevään 2019 toimintaa:

•  Salivuoro jäsenille seniorisalilla maanantaisin klo 15.30-17.00. Vastuuhenkilönä toimii Silja Tikansalo.
  • Syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä vertaistukiryhmä kokoontuu kevätkauden aikana seuraavasti: Tiistaisin 8.1., 5.2., 5.3., 2.4. ja 7.5. klo 15-17. Toukokuun kerralla aiheena ”Taiteista tunteisiin”. Mukana ko. kerralla Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja Salla-Maaria Martikainen. Kokontumispaikkana kunnantalon kahvihuone, 3.krs. (Kunnantie 2, Eno). Ryhmässä mukana Syöpäyhdistyksen kouluttamat vertaistukiryhmän ohjaajat. Olet lämpimästi tervetullut mukaan!
  • Enon osaston vuosikokous to 7.2. klo 17 Palvelutalo Kotiranta (os. Välskärintie 9). Kokouksessa mukana yhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.

Muut kevätkauden tapahtumat tarkentuvat myöhemmin.

Seuraa Pielisjokiseutu-lehden ja Karjalaisen järjestöpalstaa sekä ilmoitustauluja, joissa ilmoitamme tarkempia ajankohtia tapahtumistamme.

Lämpimästi tervetuloa mukaan tapahtumiin ja toimintaan!