Lahjoita

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys tekee työtä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseksi, syöpätautien ennaltaehkäisemiseksi ja syöpätutkimuksen edistämiseksi. Halutessasi voit tukea toimintaamme liittymällä jäseneksi tai muilla tavoin.

Voit auttaa meitä auttamaan

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminta rakentuu suurelta osin vapaaehtoisten toimijoiden työlle ja rahoitus perustuu kansalaisten vapaaehtoiseen tukeen. Tämän turvin olemme voineet tarjota laadukkaita ja maksuttomia palveluita syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen sekä tehdä työtä syöpäsairauksien ennaltaehkäisemiseksi.

Sääntöjensä mukaan Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys voi toimintansa tukemiseksi ottaa vastaan avustuksia, lahjoituksia ja testamentteja.

Pohjois-Karjalan alueella tehtävää syöpätyötä voit halutessasi tukea liittymällä jäseneksi tai muilla tavoin.

Voit tukea toimintaamme esimerkiksi testamenttilahjoituksella tai vaikka järjestämällä hyväntekeväisyystilaisuuden.

Testamenttilahjoitus

>Hyväntekeväisyystilaisuudet

Annamme mielellämme lisätietoja p. 050 536 4975/Suvi Jolkkonen, toiminnanjohtaja tai 013 227 600/toimisto.

Kiitos tuestasi!