Juuka

Juuan paikallisosasto on toiminut vapaaehtoisvoimin jo 32 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Juuan paikallisosasto toimii Juuan kunnan alueella. Osaston toimintaan voi osallistua jokainen syöpään sairastunut tai omainen/läheinen. Jäseniä Juuan alueella on vuoden 2016 lopussa oli 114 henkilöä.

Juuan paikallisosaston toiminnan tavoitteena on:

• tehdä tunnetuksi syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen osaston edunvalvonta- ja auttamistyötä siten, että potilaan pääsevät osallisiksi omista etuuksistaan
  • opastaa sairastuneita ja heidän läheisiään hakeutumaan syöpäpotilaiden sopeutumisvalmennus- ja kuntoutuskursseille
  • järjestää virkistysmatkoja ja -retkiä joko yksin tai yhdessä toisten paikallisosastojen tai Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen tai muiden järjestöjen kanssa
  • järjestää muuta virkistystoimintaa
  • ilmoittaa toiminnastaan Vaarojen Sanomien seuratoimintapalstalla

Johtokunta:

Kyllikki Väyrynen, puheenjohtaja/sihteeri  p. 040 826 9086, sähköposti: vayrynen.kyllikki@gmail.com

Helena Elsinen, jäsen
Salli Ryhänen,  jäsen
Lahja Nevalainen, jäsen
Rauni Nuutinen, jäsen