Lieksa

Lieksan paikallisosasto on perustettu vuonna 1975. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi. Olet lämpimästi tervetullut mukaan tapahtumiin ja toimintaan!

Osaston toiminnan tavoitteena on syöpään sairastuneiden virkistystoiminnan ja muun yhdessäolon järjestäminen sekä Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnasta tiedottaminen. Järjestämme mm. myyjäisiä ja arpajaisia osaston toiminnan tukemiseksi.

Johtokunta:
Raija Piironen, puheenjohtaja p. 050 516 6281
Silja Nevalainen, varapuheenjohtaja
Helny Moilanen
Raija Tolvanen
Eila Hiltunen
Sirkka Mitrunen
Eine Väyrynen

Kevään 2020 toimintaa

• Paikallisosaston kerho kokoontuu klo 13 torstaisin Lieksakoti (os. Närhitie 3) Lieksa 30.1., 27.2., 12.3.
    30.1. aihe: apteekkari puhuu kuivan suun hoidosta
  • Kuntosalivuoro sunnuntaisin klo 12-13 Yrjönhovilla. Ei ohjausta. Maksuton jäsenille.
  • Lieksan osaston vuosikokous 13.2.20 klo 13 Lieksakoti (os. Närhitie 3)  Lieksa
  • Vapaaehtoistoiminnan infoilta kaikille vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille ke 29.1.2020 klo 17.30-19.30. Tule kuulemaan toiminnastamme ja kehittämään Syöpäyhdistyksen paikallisosaston toimintaa Lieksassa. Kaipaamme mukaan uusia toimijoita. Olisitko sinä yksi heistä? Paikkana Lieksan seudun omaishoitajat ja läheiset ry, Pielisentie 8, Lieksa. Mukana osaston johtokunnan jäseniä, tukihenkilöitä sekä yhdistyksen sh. Salla-Maaria Martikainen. Kahvitarjoilu. Tervetuloa mukaan!
  • 29.2. klo 19-23 Hyväntekeväisyystanssit Retkiaitan kauppakartanolla. Solistina Ahti Tapio. Liput 10 € (sis. narikan). Kahvila-ravintola avoinna. Arpajaiset.
  • Kaikille avoin Luentotilaisuus aiheesta Luuston terveys ja osteoporoosi 15.4. klo 17-19.30 Lieksan Retkiaitassa (Pielisentie 33, Lieksa). Järjestöyhteistyössä Suomen Luustoliitto ry:n ja Pohjois-Karjalan luustoyhdistys ry:n kanssa. Huom: Luentotilaisuus perutaan poikkeusolojen vuoksi.

Mahdolliset muutokset ilmoitamme Lieksan Lehdessä.

Löydät meidät myös facebookista facebook.com/pohjoiskarjalansyopayhdistys  ja Instagramista nimimerkillä pksyry.

Lämpimästi tervetuloa toimintaan mukaan!

Haluatko auttaa syöpään sairastunutta ja hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Lieksan seudulle kaivataan tukihenkilöitä

Tule mukaan vertaistukihenkilötoimintaan! Toiminta antaa Sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri Sinun aikaasi ja tukeasi. Voit hakeutua vertaistukihenkilöksi, jos sinulla on omakohtainen kokemus syövästä tai läheiselläsi on ollut syöpä. Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi koulutuksen sekä tukea ja ohjausta työntekijöiltä. Lue lisää vertaistukihenkilötoiminnasta. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä sh. Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915/toimisto 013 227 600 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi