Lieksa

Lieksan paikallisosasto on toiminut alueellaan vapaaehtoisvoimin jo 42 vuotta! Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osaston toiminnan tavoitteena on syöpään sairastuneiden virkistystoiminnan ja muun yhdessäolon järjestäminen sekä Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnasta tiedottaminen. Järjestämme mm. myyjäisiä ja arpajaisia osaston toiminnan tukemiseksi.

Osaston järjestämä kerho kokoontuu keväällä 2018 torstaisin 1.3., 12.4., ja 11.5.  klo 13.00  Lieksakodissa. Kerhosta ilmoitamme myös Lieksan Lehden seuratoimintapalstalla.

Johtokunta:
Raija Piironen, puheenjohtaja p. 050 516 6281
Silja Nevalainen, varapuheenjohtaja
Kaisu Mustonen, sihteeri
Helny Moilanen, jäsen
Raija Tolvanen, jäsen
Aini Heikkinen, jäsen
Eila Hiltunen, jäsen

Kevään ja syksyn 2018 toimintasuunnitelmaa

• Lieksan osaston vuosikokous 12.2.2018 klo 13 Lieksakoti (os. Närhitie 3) Lieksa
  • Ohjattu jumppa Yrjönhovin kuntosalilla jatkuu kevään aikana sunnuntaisin klo 12.00-13.15.
  •  Aloitamme uutena toimintana kaverikävelyt kevään aikana.
  • Tutustuminen Vuonislahden Kylätoimintakeskus Kukkoon.
  • Älypuhelimien opetusta.
  • Karaoke Icellassa.
  • Lokakuussa Roosanauha -lipaskeräykseen osallistuminen.
  • Pikkujoulu.

Tapahtumien päivämäärät, paikat ja tarkempi sisältö tarkentuvat myöhemmin.

Lämpimästi tervetuloa toimintaan mukaan!

SINUSTAKO TUKIHENKILÖ?

Lieksan seudulle kaivataan lisää tukihenkilöitä. Tukihenkilötoiminta antaa sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri sinun aikaasi ja tukeasi.

Voit hakeutua tukihenkilöksi, jos sinulla on ollut omakohtainen kokemus syövästä (alle 5 vuotta sairastumisesta) tai läheiselläsi on ollut syöpä.

Jos kiinnostuit, ilmoittaudu mukaan seuraavaan vertaistukihenkilökoulutukseen, joka järjestetään 21. ja 22.4. (koko päivän kestävä koulutus) ja 11.5.2017 (iltapäivän kestävä koulutus). Lisätietoja tukihenkilötoimintaan liittyen antaa sh Salla-Maaria Martikainen p. 050-362 2915 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi