Lieksa

Lieksan paikallisosasto on toiminut alueellaan vapaaehtoisvoimin jo 41 vuotta! Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osaston toiminnan tavoitteena on syöpään sairastuneiden virkistystoiminnan ja muun yhdessäolon järjestäminen sekä Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnasta tiedottaminen. Järjestämme mm. myyjäisiä ja arpajaisia osaston toiminnan tukemiseksi.

Osaston järjestämä kerho kokoontuu syksyllä 2017 torstaisin 14.9., 28.9., 19.10., ja 16.11.  klo 13.00  Lieksakodissa. Kerhosta ilmoitamme myös Lieksan Lehden seuratoimintapalstalla.

Johtokunta:
Raija Piironen, puheenjohtaja p. 050 516 6281
Silja Nevalainen, varapuheenjohtaja
Kaisu Mustonen, sihteeri
Helny Moilanen, jäsen
Raija Tolvanen, jäsen
Aini Heikkinen, jäsen
Eila Hiltunen, jäsen

Syksyn 2017 toimintaa

• Ohjattu jumppa Yrjönhovin kuntosalilla sunnuntaisin 17.9. alkaen klo 12.00-13.15.
  • Ma 18.12. perinteiset joulumyyjäiset Sokoksella.

Lämpimästi tervetuloa toimintaan mukaan!

SINUSTAKO TUKIHENKILÖ?

Lieksan seudulle kaivataan lisää tukihenkilöitä. Tukihenkilötoiminta antaa sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri sinun aikaasi ja tukeasi.

Voit hakeutua tukihenkilöksi, jos sinulla on ollut omakohtainen kokemus syövästä (alle 5 vuotta sairastumisesta) tai läheiselläsi on ollut syöpä.

Jos kiinnostuit, ilmoittaudu mukaan seuraavaan vertaistukihenkilökoulutukseen, joka järjestetään 21. ja 22.4. (koko päivän kestävä koulutus) ja 11.5.2017 (iltapäivän kestävä koulutus). Lisätietoja tukihenkilötoimintaan liittyen antaa sh Salla-Maaria Martikainen p. 050-362 2915 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi