Lieksa

Lieksan paikallisosasto on perustettu vuonna 1975. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi. Olet lämpimästi tervetullut mukaan tapahtumiin ja toimintaan!

Osaston toiminnan tavoitteena on syöpään sairastuneiden virkistystoiminnan ja muun yhdessäolon järjestäminen sekä Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnasta tiedottaminen. Järjestämme mm. myyjäisiä ja arpajaisia osaston toiminnan tukemiseksi.

Johtokunta:
Raija Piironen, puheenjohtaja p. 050 516 6281
Silja Nevalainen, varapuheenjohtaja
Helny Moilanen
Raija Tolvanen
Pirjo Taponen
Sirkka Mitrunen
Eine Väyrynen

Syksyn 2021 toimintaa:

Syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä vertaistukiryhmä kokoontuu Hyvinvointikeskus Liehun kokous- ja kerhotilassa (Kainuuntie 7).
Ti 26.10. klo 17 – 19, ilmoittautuminen 25.10. mennessä p. 013 227 600
Ti 23.11. klo 17 – 19, ilmoittautuminen 22.11. mennessä p. 013 227 600

Tervetuloa ryhmään tapaamaan vertaisia!

Ti 23.11. Kerho kokoontuu Fysio Leenassa klo 15.00. Kuntosalin esittely ja Hennan näytetunti. Tervetuloa mukaan!

Tervetuloa puurojuhlaan to 9.12. klo 15.00. Kokoonnumme Tukipisteellä (Asema-aukio 2, Lieksa).

Iltapäivässä pientä ohjelmaa sekä arpajaiset. Tiedotamme myös tapahtumasta Lieksa lehdessä lähempänä ajankohtaa.

Tervetuloa!

• Yhdistyksen jäsenille maksuton kuntosalivuoro sunnuntaisin klo 12-13 Yrjönhovilla. Ei ohjausta.

Tapahtumista ja toiminnastamme ilmoitamme Lieksan Lehdessä.

Löydät meidät myös facebookista facebook.com/pohjoiskarjalansyopayhdistys  ja Instagramista nimimerkillä pksyry.

Lämpimästi tervetuloa toimintaan mukaan!

Haluatko auttaa syöpään sairastunutta ja hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Lieksan seudulle kaivataan tukihenkilöitä

Tule mukaan vertaistukihenkilötoimintaan! Toiminta antaa Sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri Sinun aikaasi ja tukeasi. Voit hakeutua vertaistukihenkilöksi, jos sinulla on omakohtainen kokemus syövästä tai läheiselläsi on ollut syöpä. Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi koulutuksen sekä tukea ja ohjausta työntekijöiltä. Lue lisää vertaistukihenkilötoiminnasta. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä sh. Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915/toimisto 013 227 600 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi