Lieksa

Lieksan paikallisosasto on toiminut alueellaan vapaaehtoisvoimin jo 44 vuotta! Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osaston toiminnan tavoitteena on syöpään sairastuneiden virkistystoiminnan ja muun yhdessäolon järjestäminen sekä Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnasta tiedottaminen. Järjestämme mm. myyjäisiä ja arpajaisia osaston toiminnan tukemiseksi.

Johtokunta:
Raija Piironen, puheenjohtaja p. 050 516 6281
Silja Nevalainen, varapuheenjohtaja
Kaisu Mustonen, sihteeri
Helny Moilanen, jäsen
Raija Tolvanen, jäsen
Aini Heikkinen, jäsen
Eila Hiltunen, jäsen

Kevään 2020 toimintaa:

• Paikallisosaston kerho kokoontuu klo 13 torstaisin Lieksakoti (os. Närhitie 3) Lieksa 30.1., 27.2., 12.3.
    30.1. aihe: apteekkari puhuu kuivan suun hoidosta
  • Lieksan osaston vuosikokous 13.2.20 klo 13 Lieksakoti (os. Närhitie 3)  Lieksa
  • Vapaaehtoistoiminan infoilta kaikille vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille ke 29.1.2020 klo 17.30-19.30. Tule kuulemaan toiminnastamme ja kehittämään Syöpäyhdistyksen paikallisosaston toimintaa Lieksassa. Kaipaamme mukaan uusia toimioita. Olisitko sinä yksi heistä? Paikkana, Lieksan seudun omaishoitajat ja läheiset ry, Pielisentie 8, Lieksa. Mukana osaston johtokunnan jäseniä, tukihenkilöitä sekä yhdistyksen sh. Salla-Maaria Martikainen. Kahvitarjoilu. Tervetuloa mukaan!

Tapahtumien ajankohdat ja paikat tarkentuvat myöhemmin.

Mahdolliset muutokset ilmoitamme Lieksan Lehdessä

Lämpimästi tervetuloa toimintaan mukaan!

Haluatko auttaa syöpään sairastunutta ja hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Lieksan seudulle kaivataan tukihenkilöitä.

Tule mukaan vertaistukihenkilötoimintaan! Toiminta antaa Sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri Sinun aikaasi ja tukeasi. Voit hakeutua vertaistukihenkilöksi, jos sinulla on omakohtainen kokemus syövästä tai läheiselläsi on ollut syöpä. Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi koulutuksen sekä tukea ja ohjausta työntekijöiltä. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä sh. Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915/toimisto 013 227 600 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi