Lieksa

Lieksan paikallisosasto on toiminut alueellaan vapaaehtoisvoimin jo 44 vuotta! Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osaston toiminnan tavoitteena on syöpään sairastuneiden virkistystoiminnan ja muun yhdessäolon järjestäminen sekä Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnasta tiedottaminen. Järjestämme mm. myyjäisiä ja arpajaisia osaston toiminnan tukemiseksi.

Osaston järjestämä kerho kokoontuu keväällä 2019 torstaisin 14.2., 14.3., 4.4., 25.4. ja 23.5.  klo 13.00  Lieksakodissa. Muutokset  ilmoitamme Lieksan Lehden seuratoimintapalstalla.

Johtokunta:
Raija Piironen, puheenjohtaja p. 050 516 6281
Silja Nevalainen, varapuheenjohtaja
Kaisu Mustonen, sihteeri
Helny Moilanen, jäsen
Raija Tolvanen, jäsen
Aini Heikkinen, jäsen
Eila Hiltunen, jäsen

Kevään ja syksyn 2019 toimintaa:

• Ohjattu jumppa Yrjönhovin kuntosalilla jatkuu sunnuntaisin klo 12.00-13.15.
  • Lieksan osaston vuosikokous to 7.2. klo 14 Lieksakoti (os. Närhitie 3). Kokouksessa mukana yhdistyksen toiminnanjohtaja.
  • Tutustuminen Merilän Hoviin, jossa ruokailu
  •  la 8.6. maakunnallinen kesäpäivä Polvijärvellä
  •  Lieksakodilla järjestämme laulutilaisuuden asukkaille
  •  Yhdistyksen kevät- ja syyskokouksiin osallistuminen
  • Roosa nauha lipaskeräys
  • Ruskaretki Monolanniemeen
  • Pikkujoulu

Tapahtumien ajankohdat ja paikat tarkentuvat myöhemmin.

Mahdolliset muutokset ilmoitamme Lieksan Lehdessä

Lämpimästi tervetuloa toimintaan mukaan!

Haluatko auttaa syöpään sairastunutta ja hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Lieksan seudulle kaivataan tukihenkilöitä.

Tule mukaan vertaistukihenkilötoimintaan! Toiminta antaa Sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri Sinun aikaasi ja tukeasi. Voit hakeutua vertaistukihenkilöksi, jos sinulla on omakohtainen kokemus syövästä tai läheiselläsi on ollut syöpä. Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi koulutuksen sekä tukea ja ohjausta työntekijöiltä. Mikäli kiinnostuit, ilmoittaudu mukaan kevään vertaistukihenkilökoulutukseen, joka järjestetään Joensuussa 30.3. ja 13.4.2019.  Lisätiedot ja ilmoittautumiset 7.3.mennessä sh. Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915/toimisto 013 227 600 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi