Rintaproteesi

Voit varata rintaproteesin sovitusajan toimistomme numerosta 013 227 600. Ajanvarauksen yhteydessä sinulta kysytään kuulutko korona riskiryhmään, flunssaoireista sekä annetaan ennakko-ohjeita tiloissamme asiointiin; huolellisesta käsienpesusta, käsidesinfektion käytöstä ja turvaetäisyydestä. Käytämme vastaanotolla kasvomaskeja. Tulethan vastaanotolle täysin oireettomana. Hyvinvointisi on meille tärkeää.

Rintaproteesin sovitus, ohjaus ja välitys

Jokainen rintaleikattu nainen on oikeutettu rintaproteesiin. Ensimmäinen rintaproteesi ja -liivi sovitetaan noin kaksi (2) viikkoa leikkauksen jälkeen, toinen proteesi sovitetaan vuoden sisällä tästä käynnistä. Jatkossa rintaleikattu nainen on oikeutettu kahden (2) vuoden välein uuteen proteesiin ja rintaliiviin.

Sovituksen yhteydessä saat ohjausta rintaproteesin käyttöön, hoitoon sekä proteesirintaliivien hankintaan.

Proteesi on asiakkaalle maksuton

Rintaproteesia varten asiakas saa maksusitoumuksen eli proteesi on asiakkaalle maksuton. Yhdistys hoitaa maksusitoumuspyynnön asiakkaan puolesta. Näin sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin varata aika proteesin sovitukseen p. 013 227 600.

Lue lisää rintasyövästä

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry:n asiakasrekisteri