Liikuntaryhmät

Liikunta tuottaa iloa ja nautintoa, varsinkin kun voit tehdä sitä ryhmässä ja vertaisten kesken. Tule rohkeasti mukaan!

Liikuntaryhmät

Liikunnan harrastamisella on merkittäviä välillisiä hyötyjä. Se kehittää ja ylläpitää fyysistä, henkistä ja sosiaalista terveyttä. Liikunnalla on myös ennaltaehkäisevä, hoitava ja kuntouttava vaikutus. Tutustu liikuntaryhmiimme ja tule mukaan!

Joogaryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu tiistaisin 8.1.-2.4.2019 (ei vko 10) klo 10.00-11.30 Vesikon aerobic-salilla, Uimarintie 1, Joensuu. Maksu 5€/kerta. Maksu peritään kauden päätyttyä käyntikertojen mukaan tilisiirrolla. Ohjaajana Tuula Manninen. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Allasryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu maanantaisin 21.1.-25.3.2019 klo 14.45-15.45. Vetrea Joensuun allastiloissa (os. Nepenmäenkatu 2, Joensuu). Ryhmää ohjaa Vetrean työntekijä.  Maksu on 5 €/kerta ja maksetaan käteisellä Vetrean vastaanottoon ennen ryhmän alkua. Maksun yhteydessä jäsennumero kirjataan osallistujalistaan. Pukuhuoneen/-kaappien avaimet annetaan Vetrean vastaanotosta noin 10-15 min ennen ryhmän alkua ja avaimen luovutus viimeistään klo 15.45. Ohjatun allasvoimistelun osuus on 30 minuuttia.

HUOM! Voit mennä ja ilmoittua Vetrean respaan v 2018 jäsenkortilla. Mikäli olet liittynyt jäseneksi v 2019 alussa, soita puh 013 227 600, niin saat jäsennumerosi.

Järjestöjen yhteinen liikuntasalivuoro

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys on yhtenä järjestönä mukana järjestöjen yhteisen liikuntasalivuoron ylläpidossa. Sortavalankadun liikuntahalli (os. Sortavalankatu 4, Joensuu). Vuorolla pelataan sählyä tiistaisin 8.1.-28.5.2019 klo 15.00-16.00. (Lukuun ottamatta mahdollisia loma-aikoja tai arkipyhiä). Sählyvuoro on kaikille kiinnostuneille avoin ja maksuton, sekä erilaiset liikunnalliset valmiudet huomioiva rentomielinen pelailutapahtuma.

Rentoutumisen ja mielenrauhan ryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu sunnuntaisin 10.2.19, 17.2.19, 10.3.19 ja 24.3.19 klo 17-18 Joensuun lyseon peruskoululla (Koskikatu 10, Joensuu) käynti Siltakadun puoleinen ovi klo 16.50, josta ohjaaja opastaa harjoitustilaan. Ryhmässä tutustutaan erilaisiin rentoutus- ja meditaatiotekniikoihin. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita. Harjoitukset sopivat kaikille eivätkä ole fyysisesti raskaita. Varustuksena mukavat vaatteet ja villasukat. Ohjaajana yhdistyksen vapaaehtoinen, tietoisuustaitovalmentaja Anna Renko. Harjoituskerrat ovat maksuttomia.

Tervetuloa mukaan liikkumaan!