Liikuntaryhmät

Liikunta tuottaa iloa ja nautintoa, varsinkin kun voit tehdä sitä ryhmässä ja vertaisten kesken. Tule rohkeasti mukaan!

Liikuntaryhmät

Liikunnan harrastamisella on merkittäviä välillisiä hyötyjä. Se kehittää ja ylläpitää fyysistä, henkistä ja sosiaalista terveyttä. Liikunnalla on myös ennaltaehkäisevä, hoitava ja kuntouttava vaikutus. Tutustu liikuntaryhmiimme ja tule mukaan!

Joogaryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu tiistaisin 5.9.-28.11.2017 (ei vko 42) klo 10-11.30 FitCoren tiloissa, Torikatu 14 A, Joensuu. Maksu 5€/kerta. Maksu peritään kauden päätyttyä käyntikertojen mukaan tilisiirrolla. Ohjaajana Tuula Manninen.

Allasryhmä

Huom! ! Meistä riippumattomista syistä joudumme siirtämään allasryhmän alkamisajankohtaa. Vetrealla on käynnissä koko syyskuun ajan uimahallin ja saunojen remontti eli syyskuussa allasryhmää ei ole. Ilmoitamme allasryhmän alkamisesta heti, kun saamme tietoa Vetrealta.

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille. Ohjattu allasryhmä toteutetaan Vetrea Joensuun allastiloissa (os. Nepenmäenkatu 2, Joensuu) ja ryhmää ohjaa Vetrean työntekijä.  Maksu 5 €/kerta maksetaan käteisellä Vetrean vastaanottoon ennen ryhmän alkua. Jäsenkortti on esitettävä. Allasryhmän maksimikoko on 30 henkilöä.

Järjestöjen yhteinen liikuntasalivuoro

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys on yhtenä järjestönä mukana järjestöjen yhteisen liikuntasalivuoron ylläpidossa. Vuoro on ma 14.8.17-28.5.18 (ei  ma 2.4.18 ja 30.4.18 ) klo 15.30.-16.30 Sortavalankadun liikuntahalli (os. Sortavalankatu 4, Joensuu). Vuorolla pelataan pääsääntöisesti sählyä. Laji voi kuitenkin vaihdella kävijöiden kiinnostuksen mukaan. Osallistujille maksuton.