Liikuntaryhmät

Liikunta tuottaa iloa ja nautintoa, varsinkin kun voit tehdä sitä ryhmässä ja vertaisten kesken. Tule rohkeasti mukaan!

Liikunnan harrastamisella on merkittäviä välillisiä hyötyjä. Se kehittää ja ylläpitää fyysistä, henkistä ja sosiaalista terveyttä. Liikunnalla on myös ennaltaehkäisevä, hoitava ja kuntouttava vaikutus.

Joogaryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu tiistaisin 7.1-24.3.2020 klo 10.00-11.30 Vesikon aerobic-salilla, Uimarintie 1, Joensuu. Maksu 5€/kerta. Maksu peritään kauden päätyttyä käyntikertojen mukaan tilisiirrolla. Ohjaajana Tuula Manninen.

Allasryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu maanantaisin 20.1.-23.3.2020 klo 14.45-15.45 Vetrea Joensuun allastiloissa (os. Nepenmäenkatu 2, Joensuu). Ryhmää ohjaa Vetrean työntekijä.  Maksu on 5 €/kerta ja maksetaan käteisellä Vetrean vastaanottoon ennen ryhmän alkua. Maksun yhteydessä jäsennumero kirjataan osallistujalistaan. Pukuhuoneen/-kaappien avaimet annetaan Vetrean vastaanotosta noin 10-15 min ennen ryhmän alkua ja avaimen luovutus viimeistään klo 15.45. Ohjatun allasvoimistelun osuus on 30 minuuttia.

Tervetuloa mukaan liikkumaan!