Liikuntaryhmät

Liikunta tuottaa iloa ja nautintoa, varsinkin kun voit tehdä sitä ryhmässä ja vertaisten kesken. Tule rohkeasti mukaan!

Liikunnan harrastamisella on merkittäviä välillisiä hyötyjä. Se kehittää ja ylläpitää fyysistä, henkistä ja sosiaalista terveyttä. Liikunnalla on myös ennaltaehkäisevä, hoitava ja kuntouttava vaikutus.

Huomioimme koronavirustilanteen vaatimat turvallisuustoimet toiminnassamme. Noudatamme koronavirusepidemiasta johtuvia tehostettuja hygieniaohjeita, riskiryhmäsuosituksia ja turvaetäisyyksiä. Tutustu oheiseen ohjeeseen, niin näet, miten voit ilmoittautua ja osallistua kasvokkaiseen ryhmä- ja kurssitoimintaamme syksyllä 2020: ohjeet kasvokkaiseen ryhmä- ja kurssitoimintaan osallistumisesta

Seuraamme tilannetta ja teemme tarvittaessa muutoksia ohjeistuksiin.

Kehonhuolto- UUTTA!

Tervetuloa osallistumaan Hanne Kankkusen ohjaamaan kehonhuoltoon.

Ryhmä kokoontuu erilaisilla teemoilla 12 kertaa tiistaisin 1.2. – 19.4.2022 klo 17-18. (Keltainen talo, sairaalakatu 8, Joensuu). Helmikuu toteutetaan ainoastaan etäyhteydellä, koronatilanteesta johtuen. Jos tilanne sallii ryhmän kokoontumisen maaliskuussa, mahtuu paikan päälle ensimmäiset 10 ilmoittautunutta. Ryhmä toteutetaan samaan aikaan etänä, joten voit halutessasi osallistua kotoa käsin. Tällöin tarvitsemme ilmoittautumisen yhteydessä sähköpostiosoitteesi.

Kehonhuollon omavastuuosuus on 30€ paikanpäälle osallistuville ja etäyhteydellä osallistuville 15€. Maksutiedot saat ilmoittautumisen yhteydessä ja maksu tulee suorittaa ennen ryhmän alkamista. Osallistujat eivät ole vakuutettuja yhdistyksen puolesta.
Voit ilmoittautua p. 013 227 600 tai heini.grohn@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Lempeällä liikunnalla kevääseen!