Liikuntaryhmät

Liikunta tuottaa iloa ja nautintoa, varsinkin kun voit tehdä sitä ryhmässä ja vertaisten kesken. Tule rohkeasti mukaan!

Liikunnan harrastamisella on merkittäviä välillisiä hyötyjä. Se kehittää ja ylläpitää fyysistä, henkistä ja sosiaalista terveyttä. Liikunnalla on myös ennaltaehkäisevä, hoitava ja kuntouttava vaikutus.

Huomioimme koronavirustilanteen vaatimat turvallisuustoimet toiminnassamme. Noudatamme koronavirusepidemiasta johtuvia tehostettuja hygieniaohjeita, riskiryhmäsuosituksia ja turvaetäisyyksiä. Tutustu oheiseen ohjeeseen, niin näet, miten voit ilmoittautua ja osallistua kasvokkaiseen ryhmä- ja kurssitoimintaamme syksyllä 2020: ohjeet kasvokkaiseen ryhmä- ja kurssitoimintaan osallistumisesta

Seuraamme tilannetta ja teemme tarvittaessa muutoksia ohjeistuksiin.

Joogaryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu tiistaisin 1.9.-24.11.2020 klo 12.00-13.30 (ei vko 42) Vesikon aerobic-salilla, Uimarintie 1, Joensuu. Maksu 5€/kerta. Maksu peritään kauden päätyttyä käyntikertojen mukaan tilisiirrolla. Ohjaajana Tuula Manninen.

Joogaryhmän loppusyksyn liikuntakerrat on valitettavasti peruttu, koska turvavälien huomioiminen, kasvomaskien käyttö ja turvallisuus on liikuntaryhmässä hankala toteuttaa. Toivotamme kaikille joogaryhmän jäsenille hyvää loppusyksyä.

Allasryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu maanantaisin 14.9.-9.11.2020 klo 14.45-15.45 Vetrea Joensuun allastiloissa ( Nepenmäenkatu 2, Joensuu). Ryhmää ohjaa Vetrean työntekijä.  Maksu on 5 €/kerta ja maksetaan käteisellä Vetrean vastaanottoon ennen ryhmän alkua. Maksun yhteydessä jäsennumero kirjataan osallistujalistaan. Pukuhuoneen/-kaappien avaimet annetaan Vetrean vastaanotosta noin 10-15 min ennen ryhmän alkua ja avaimen luovutus viimeistään klo 15.45. Ohjatun allasvoimistelun osuus on 30 minuuttia.

Allasryhmän loppusyksyn liikuntakerrat on valitettavasti peruttu,  koska turvavälien huomioiminen, kasvomaskien käyttö ja turvallisuus on allasryhmässä hankala toteuttaa. Toivotamme kaikille allasryhmän jäsenille hyvää loppusyksyä.