Liikuntaryhmät

Liikunta tuottaa iloa ja nautintoa, varsinkin kun voit tehdä sitä ryhmässä ja vertaisten kesken. Tule rohkeasti mukaan!

Liikuntaryhmät

Liikunnan harrastamisella on merkittäviä välillisiä hyötyjä. Se kehittää ja ylläpitää fyysistä, henkistä ja sosiaalista terveyttä. Liikunnalla on myös ennaltaehkäisevä, hoitava ja kuntouttava vaikutus. Tutustu liikuntaryhmiimme ja tule mukaan!

Joogaryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu tiistaisin 9.1.-3.4.2018 (ei vko 10) klo 10-11.30 FitCoren tiloissa, Torikatu 14 A, Joensuu. Maksu 5€/kerta. Maksu peritään kauden päätyttyä käyntikertojen mukaan tilisiirrolla. Ohjaajana Tuula Manninen. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Allasryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu maanantaisin 29.1.–9.4.2018 (ei ma 2.4.) klo 14.45-15.45. Vetrea Joensuun allastiloissa (os. Nepenmäenkatu 2, Joensuu). Ryhmää ohjaa Vetrean työntekijä.  Maksu on 5 €/kerta ja maksetaan käteisellä Vetrean vastaanottoon ennen ryhmän alkua. Maksun yhteydessä jäsennumero kirjataan osallistujalistaan. Pukuhuoneen/-kaappien avaimet annetaan Vetrean vastaanotosta noin 10-15 min ennen ryhmän alkua ja avaimen luovutus viimeistään klo 15.45. Ohjatun allasvoimistelun osuus on 30 minuuttia.

Lämpimästi tervetuloa allasryhmään!

Kaverikävelyt

Oletko itse/onko läheisesi sairastanut syövän? Eikö perinteiset vertaistukitapaamiset tunnu omalta jutulta? Lähde  mukaan kaverikävelyille! Voit tulla mukaan joko yksin, puolison/ystävän tai vaikkapa naapurin kanssa.

Kaverikävelyt ovat matalan kynnyksen toimintaa, jota vetää Syöpäyhdistyksen vapaaehtoinen ohjaaja. Ajatus on, että osallistujat saavat hyvää mieltä liikunnasta ja vertaisten tapaamisesta samalla kertaa. Voit tulla mukaan minkä kuntoisena vain, kävelytahti määräytyy osallistujien mukaan.

Kävelyille lähtö aina Vesikon uimahallin edestä (os. Uimarintie 1, Joensuu). Ryhmän ohjaajan tunnistat heijastinliivistä ja kaulanauhassa olevasta Syöpäyhdistyksen logosta.

Kevään kävelyt keskiviikkoisin:

17.1. klo 18-19
31.1. klo 18-19
14.2. klo 10-11
28.2. klo 18-19
14.3. klo 18-19
28.3. klo 10-11
11.4. klo 18-19
25.4. klo 18-19
9.5. klo 10-11
23.5. klo 18-19

HUOM: Talvikuukausina pakkasraja kävelyn toteutumiselle on -15 astetta.

Lisätietoja kävelyistä 050-5297877/Marjo Toivanen tai 013-227600/yhdistyksen toimisto. Tervetuloa mukaan!

Järjestöjen yhteinen liikuntasalivuoro

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys on yhtenä järjestönä mukana järjestöjen yhteisen liikuntasalivuoron ylläpidossa. Vuoro on ma 14.8.17-28.5.18 (ei  ma 2.4.18 ja 30.4.18 ) klo 15.30.-16.30 Sortavalankadun liikuntahalli (os. Sortavalankatu 4, Joensuu). Vuorolla pelataan pääsääntöisesti sählyä. Laji voi kuitenkin vaihdella kävijöiden kiinnostuksen mukaan. Osallistujille maksuton.