Liikuntaryhmät

Liikunta tuottaa iloa ja nautintoa, varsinkin kun voit tehdä sitä ryhmässä ja vertaisten kesken. Tule rohkeasti mukaan!

Liikuntaryhmät

Liikunnan harrastamisella on merkittäviä välillisiä hyötyjä. Se kehittää ja ylläpitää fyysistä, henkistä ja sosiaalista terveyttä. Liikunnalla on myös ennaltaehkäisevä, hoitava ja kuntouttava vaikutus. Tutustu liikuntaryhmiimme ja tule mukaan!

Joogaryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu tiistaisin 4.9.-27.11.18 (ei vko 42) klo 10.00-11.30 Vesikon aerobic-salilla, Uimarintie 1, Joensuu. Maksu 5€/kerta. Maksu peritään kauden päätyttyä käyntikertojen mukaan tilisiirrolla. Ohjaajana Tuula Manninen. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Allasryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu maanantaisin 10.9.-12.11.18 klo 14.45-15.45. Vetrea Joensuun allastiloissa (os. Nepenmäenkatu 2, Joensuu). Ryhmää ohjaa Vetrean työntekijä.  Maksu on 5 €/kerta ja maksetaan käteisellä Vetrean vastaanottoon ennen ryhmän alkua. Maksun yhteydessä jäsennumero kirjataan osallistujalistaan. Pukuhuoneen/-kaappien avaimet annetaan Vetrean vastaanotosta noin 10-15 min ennen ryhmän alkua ja avaimen luovutus viimeistään klo 15.45. Ohjatun allasvoimistelun osuus on 30 minuuttia.

Järjestöjen yhteinen liikuntasalivuoro

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys on yhtenä järjestönä mukana järjestöjen yhteisen liikuntasalivuoron ylläpidossa. Sortavalankadun liikuntahalli (os. Sortavalankatu 4, Joensuu). Vuorolla pelataan sählyä tiistaisin 14.8.18-28.5.19 klo 15.00-16.00. (Lukuun ottamatta mahdollisia loma-aikoja tai arkipyhiä). Sählyvuoro on kaikille kiinnostuneille avoin ja maksuton, sekä erilaiset liikunnalliset valmiudet huomioiva rentomielinen pelailutapahtuma.

Kaverikävelyt

Kaverikävelyt on matalan kynnyksen liikuntaa kaiken kuntoisille. Kävelyllä saa raitista ilmaa, juttuseuraa, vertaistukea ja iloista mieltä!  Syksyn kävelyt lähtevät Vesikon uimahallin edestä (Uimarintie 1, Joensuu) keskiviikkoisin 19.9., 3.10., 31.10. ja 14.11. klo 10-11.  Ryhmän ohjaaja odottaa osallistujia uimahallin portaiden edessä, josta lähdetään yhdessä liikkeelle. Toiminta järjestetään yhteistyössä Pohjois-Karjalan Sydänpiirin kanssa. Tervetuloa mukaan!

Huom! Uutena ryhmänä Rentoutumisen ja Mielenrauhan ryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu sunnuntaisin 7.10., 21.10., 28.10., 4.11., 25.11. klo 17-18 lyseon peruskoululla (Koskikatu 10, Joensuu) käynti Siltakadun puoleinen ovi klo 16.50, josta ohjaaja opastaa harjoitustilaan. Ryhmässä tutustutaan erilaisiin rentoutus- ja meditaatiotekniikoihin. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita. Harjoitukset sopivat kaikille eivätkä ole fyysisesti raskaita. Varustuksena mukavat vaatteet ja villasukat. Ohjaajana yhdistyksen vapaaehtoinen, tietoisuustaitovalmentaja Anna Renko. Harjoituskerrat ovat maksuttomia.

Tervetuloa mukaan liikkumaan!