Liikuntaryhmät

Liikunta tuottaa iloa ja nautintoa, varsinkin kun voit tehdä sitä ryhmässä ja vertaisten kesken. Tule rohkeasti mukaan!

Liikuntaryhmät

Liikunnan harrastamisella on merkittäviä välillisiä hyötyjä. Se kehittää ja ylläpitää fyysistä, henkistä ja sosiaalista terveyttä. Liikunnalla on myös ennaltaehkäisevä, hoitava ja kuntouttava vaikutus. Tutustu liikuntaryhmiimme ja tule mukaan!

Joogaryhmä

Ryhmä on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja se kokoontuu tiistaisin 5.9.-28.11.2017 (ei vko 42) klo 10-11.30 FitCoren tiloissa, Torikatu 14 A, Joensuu. Maksu 5€/kerta. Maksu peritään kauden päätyttyä käyntikertojen mukaan tilisiirrolla. Ohjaajana Tuula Manninen. Huom! ryhmässä on vielä tilaa. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Allasryhmä

Joensuun Vetrea on ilmoittanut (18.10.2017), että uimahallin/saunojen remontti on ohi ja pääsemme aloittamaan ohjatun allasvoimistelun yhdistyksen jäsenille maanantaina 30.10.2017 klo 14.45-15.45. Allasvesi on toistaiseksi ainoastaan klooripuhdisteinen otsonisuodatuksen korjauksen vuoksi.

Pukuhuoneen/-kaappien avaimet annetaan Vetrean vastaanotosta noin 10-15 min ennen ryhmän alkua ja avaimen luovutus viimeistään klo 15.45. Ohjatun allasvoimistelun osuus on 30 minuuttia. Allasryhmä toteutetaan  Vetrea Joensuun allastiloissa (os. Nepenmäenkatu 2, Joensuu) ja ryhmää ohjaa Vetrean työntekijä.  Maksu on 5 €/kerta ja maksetaan käteisellä Vetrean vastaanottoon ennen ryhmän alkua. Maksun yhteydessä jäsennumero kirjataan osallistujalistaan. Allasryhmän maksimikoko on 30 henkilöä.  Allasryhmä kokoontuu syksyn 2017 aikana maanantaisin klo 14.45-15.45. seitsemän (7) kertaa eli viimeinen ohjattu allasvoimistelu vuonna 2017 on 11.12.2017.

Lämpimästi tervetuloa allasryhmään!

Järjestöjen yhteinen liikuntasalivuoro

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys on yhtenä järjestönä mukana järjestöjen yhteisen liikuntasalivuoron ylläpidossa. Vuoro on ma 14.8.17-28.5.18 (ei  ma 2.4.18 ja 30.4.18 ) klo 15.30.-16.30 Sortavalankadun liikuntahalli (os. Sortavalankatu 4, Joensuu). Vuorolla pelataan pääsääntöisesti sählyä. Laji voi kuitenkin vaihdella kävijöiden kiinnostuksen mukaan. Osallistujille maksuton.