Liikuntaryhmät

Liikunta tuottaa iloa ja nautintoa, varsinkin kun voit tehdä sitä ryhmässä ja vertaisten kesken. Tule rohkeasti mukaan!

Tiesitkö, että säännöllisestä ja monipuolisesta liikunnasta on hyötyä niin syöpähoitojen aikana kuin niiden jälkeen? Liikunta esimerkiksi nopeuttaa hoidoista toipumista ja vähentää hoidoista aiheutuvia haittoja. Se kehittää ja ylläpitää fyysistä, henkistä ja sosiaalista terveyttä. Liikunnalla on myös ennaltaehkäisevä, hoitava ja kuntouttava vaikutus.

Liikunta parantaa syöpään sairastuneiden fyysistä toimintakykyä, lihasvoimaa, kehonkoostumusta ja elämänlaatua sekä lievittää hoitojen aiheuttamaa uupumusta.

Etäliikunnan kevätkausi 2024

Tutustu Syöpäjärjestöjen etäliikuntaan täällä. Etäliikuntaa järjestetään 5.2.–26.4.2024. Luvassa on monipuolinen kausi, liikuntaa lihasvoimaharjoittelusta kehonhuoltoon tiistaista torstaihin! Voit osallistua tuokioihin vaivattomasti ja turvallisesti. Osa tuokioista on tallenteina, joita voit katsoa itsellesi sopivaan aikaan. Kevään 2024 ohjelmassa mm. tanssillinen tunti, venyttely/rentoutuminen, FasciaMethod, etärentoutus, joogaa rintasyövän kokeneille, pilatesta ja kehonhuoltoa. Ilmoittautumiseen liittyvät ohjeet löydät täältä

Etäliikuntaa ovat olleet järjestämässä:  Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Pohjanmaan Syöpäyhdistys, Satakunnan Syöpäyhdistys, Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry ja Colores – Suomen Suolistosyöpäyhdistys.

Paikallisosastojen liikuntaryhmät

Paikallisosastoillamme on erilaisia liikuntaryhmiä ja kuntosalivuoroja. Paikallisosastojemme toimintaan pääset tutustumaan täällä

Yhdistyksen jäsenetuja liikkumiseen

• Live Joensuu:10 %:n alennus 5-15 x fysikaaliset hoitosarjat, 10 %:n alennus jalkojenperushoito, kuntosalikortti 30 €/kk
  • LadyLine Joensuu ja Fittari Joensuu: asiakkuuksiin 10% alennus normaalihintaisista asiakkuusmaksuista. Edun asiakkuuksista saa kauppa.fittari.fi/ verkkokaupassa kassalla alekoodilla, jonka saat toimistoltamme tai mainitsemalla edun toimipisteen kassalla.
  • EasyFit: Aloitusmaksu 0€ (norm. 29,90€). ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 eur/kk (ovh. 14,90 eur/kk): Virtuaalinen käyttöoikeus ja Online-palvelut. Kampanjakoodi SYRO24Y. BASIC-asiakkuus 1.kk -50 % (norm.34,90 €/kk): yhden keskuksen käyttöoikeus, kuntosalin käyttöoikeus, Online-palvelut ja virtuaalinen ryhmäliikunta. Kampanjakoodi SYRB24Y. PLUS-asiakkuus 1.kk -50% (44,90 €/kk): Kaikkien keskusten käyttöoikeus, kuntosalin käyttöoikeus, Online-palvelut, virtuaalinen ryhmäliikunta, live-ryhmäliikunta. Kampanjakoodi SYRP24Y. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan EasyFitin verkkokaupassa edellä ilmoitetuilla alennuskoodeilla