Verkkoajanvaraus

Verkkoajanvarauspalvelusta voit varata ajan sähköisesti sekä perua sähköisesti varaamiasi aikoja. Ajanvaraus on mahdollista sähköisesti vain osaan palveluista. Jos vastaanottoaikoja ei ole saatavilla tai et löydä sopivaa aikaa, ota yhteyttä p. 013 227 600

Sähköiseen ajanvaraukseen pääset tästä: VERKKOAJANVARAUS

Saat varaamastasi ajasta muistutuksen ilmoittamaasi sähköpostiin. Viesti sisältää tiedon varatusta ajasta ja linkin, jota kautta pystyt muuttamaan varaustasi. Mikäli vastaanottoaikaan on alle vuorokausi, niin peru/muuta aikasi soittamalla p. 013 227 600

Videopuheluun käytät joko tietokonettasi, tablettiasi tai puhelintasi, jossa tulee olla nettiyhteys. Videopuheluajan varatessasi saat linkin tapaamiseen sähköpostiisi. Linkin avaamisen jälkeen laitteesi ohjeistaa sinua eteenpäin. Videopuhelu järjestetään TEAMS-alustalla. Sovellus maksuton. Autamme sinua mielellämme Teamsin käyttöönotossa jo ennen varattua aikaa, mikäli asia on sinulle uusi ja haluat tukea.

Varatessasi puhelinajan työntekijä soittaa sinulle varattuna aikana.

Sähköisen ajanvarauksen kautta voit varata aikoja seuraaviin palveluihin:

Ohjaus syöpäkuntoutukseen syöpään sairastuneille / syövän sairastaneille

Kuntoutukseen ohjaus, kuten itse kuntoutuskin, on aina maksutonta. Siihen on oikeutettu jokainen sairastunut iästä, sairaudesta ja asuinpaikasta riippumatta. Kuntoutuksen ohjaus auttaa löytämään helpommin juuri Sinun kuntoutumistasi edistävät palvelut (esim. Kelan sopeutumisvalmennus ja Syöpäjärjestöjen tavoitteellinen kurssitoiminta, vertaistukiryhmät, oman kotipaikkakunnan tukipalvelut). Mikäli pohdit omaa kuntoutumisen tietäsi ja kaipaat siihen tukea ja ohjausta, niin voit varata 60 minuutin tapaamisajan työntekijöillemme yhdistyksen toimistolle (Malmikatu 5, 2.kerros, 80100 Joensuu).

Keskusteluaika sairastuneelle ja/tai läheiselle KASVOTUSTEN

Syöpäsairauden aiheuttamissa kriisitilanteissa, jossa mielesi ja jaksamisesi on koetuksella, sinulla on aina mahdollisuus keskustella ja saada tukea meiltä. Voit varata 60 minuutin tapaamisajan työntekijöillemme yhdistyksen toimistolle (Malmikatu 5, 2.kerros, 80100 Joensuu).

Keskusteluaika syöpään sairastuneelle ja/tai läheiselle PUHELIMITSE

Syöpäsairauden aiheuttamissa kriisitilanteissa, jossa mielesi ja jaksamisesi on koetuksella, sinulla on aina mahdollisuus keskustella ja saada tukea meiltä. Voit varata 60 minuutin puhelinajan työntekijöillemme. Työntekijämme soittavat sinulle varattuna ajankohtana.

Keskusteluaika syöpään sairastuneelle ja/tai läheiselle ETÄNÄ

Syöpäsairauden aiheuttamissa kriisitilanteissa, jossa mielesi ja jaksamisesi on koetuksella, sinulla on aina mahdollisuus keskustella ja saada tukea meiltä. Voit varata 60 minuutin videopuheluajan työntekijöillemme. Saat sähköpostiisi viestin, josta löydät helpot ohjeet ja Teams-linkin tapaamiseen. Varaa vain yksi aika, jatkosta voit sopia suoraan työntekijäsi kanssa ensimmäisellä kerralla.

Periytyvyysneuvontakartoitus PUHELIMITSE

Periytyvyysneuvonta on tarkoitettu kaikille. Ajan voi varata syöpään sairastunut tai suvun syöpäalttiutta epäilevä terve henkilö. Jos syövän perinnöllisyys askarruttaa, niin varaa aika puhelinkeskusteluun tämän verkkoajanvarauksen kautta tai ota yhteyttä p. 013 227 600. Sairaanhoitaja keskustelee ensin kanssasi puhelimessa ja kartoittaa tilannettasi. Keskustelun jälkeen hän lähettää Sinulle postitse esitietolomakkeet ja ohjaa niiden täyttämisessä. Varsinainen periytyvyysneuvonta-aika varataan tämän jälkeen.

Ensimmäinen ja toinen rintaproteesi/JOENSUU

Välitämme rintaproteeseja naisille, joiden rinta on syövän vuoksi leikattu osittain tai kokonaan. Ensimmäinen rintaproteesi ja -liivi sovitetaan noin kaksi (2) viikkoa leikkauksen jälkeen. Toinen rintaproteesi sovitetaan noin 6kk:n kuluttua rintaleikkauksesta. Käynti kestää noin 90 minuuttia. Sovituksen yhteydessä saat ohjausta rintaproteesin käyttöön, hoitoon, proteesirintaliivien hankintaan sekä ohjausta kuntoutukseen liittyvissä asioissa. Rintaproteesia varten saat maksusitoumuksen eli proteesi on sinulle maksuton. Hoidamme maksusitoumuspyynnön puolestasi. Näin sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin varata aika proteesin sovitukseen joko tämän verkkoajanvarauksen kautta tai p. 013 227 600.

Rintaproteesin sovitus

Välitämme rintaproteeseja naisille, joiden rinta on syövän vuoksi leikattu osittain tai kokonaan. Olet oikeutettu saamaan uuden proteesin kahden täyden vuoden välein tai tarvittaessa aiemmin, mikäli jos painosi muuttuu huomattavasti tai rintaproteesisi rikkoutuu. Käynti kestää noin 60 minuuttia. Sovituksen yhteydessä saat ohjausta rintaproteesin käyttöön, hoitoon sekä proteesirintaliivien hankintaan. Rintaproteesia varten saat maksusitoumuksen eli proteesi on sinulle maksuton. Hoidamme maksusitoumuspyynnön puolestasi. Näin sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin varata aika proteesin sovitukseen joko tämän verkkoajanvarauksen kautta tai p. 013 227 600. Mikäli olet epävarma, että oletko oikeutettu rintaproteesiin, niin ole ennen ajanvarausta yhteydessä toimistollemme p. 013 227 600.