Kiihtelysvaara

Kiihtelysvaaran paikallisosasto on perustettu vuonna 1991. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi. Olet lämpimästi tervetullut mukaan tapahtumiin ja toimintaan!

Kiihtelysvaaran osasto tekee tiivistä yhteistyötä alueensa muiden järjestöjen kanssa. Osaston tehtävänä muun muassa on syöpätietouden edistäminen, yhdistyksen tuottamista kuntoutus- ja tukipalveluista tiedottaminen sekä sosiaalisen kuntoutus- ja virkistystoiminnan järjestäminen.

Lisätietoja Kiihtelysvaaran osaston toiminnasta saat puheenjohtaja Irma Nuutiselta p. 050 383 2338.

Johtokunta

Irma Nuutinen, puheenjohtaja, p. 050 383 2338
Riitta Rautiainen
Pirjo Matikainen
Inkeri Pesonen
Maire Rautiainen
Eila Tuupainen
Leo Vatanen
Ritva Vatanen

Löydät meidät myös facebookista facebook.com/pohjoiskarjalansyopayhdistys  ja Instagramista nimimerkillä pksyry.

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaamme!

Kevään 2020 toimintaa:

• Kiihtelysvaaran osaston vuosikokous 12.2.20 klo 13 Seurakuntatalo (os. Tohmajärventie 38) Kiihtelysvaara
  • Vapaaehtoistoiminnan infoilta kaikille vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille 9.3.2020 klo 16.30-19.00, Kiihtelysvaaran seurakuntatalolla. Tule kuulemaan toiminnastamme ja kehittämään Syöpäyhdistyksen paikallisosaston toimintaa. Kaipaamme mukaan uusia toimijoita. Olisitko sinä yksi heistä?  Mukana osaston johtokunnan jäseniä sekä yhdistyksen sh. Marketta Komulainen. Kahvitarjoilu. Tervetuloa mukaan!
  • Jäsenille järjestetään esim. kulttuuriretki maakunnan kohteisiin.
  • Muut kevätkauden tapahtumat tarkentuvat myöhemmin.

Haluatko auttaa syöpään sairastunutta ja hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Kiihtelysvaaran seudulle kaivataan tukihenkilöitä

Tule mukaan vertaistukihenkilötoimintaan! Toiminta antaa Sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri Sinun aikaasi ja tukeasi. Voit hakeutua vertaistukihenkilöksi, jos sinulla on omakohtainen kokemus syövästä tai läheiselläsi on ollut syöpä. Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi koulutuksen sekä tukea ja ohjausta työntekijöiltä. Lue lisää vertaistukihenkilötoiminnasta. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä sh. Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915/toimisto 013 227 600 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi