Kiihtelysvaara

Kiihtelysvaaran osasto on toiminut vapaaehtoisvoimin jo 26 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Kiihtelysvaaran osasto tekee tiivistä yhteistyötä alueensa muiden järjestöjen kanssa. Osaston tehtävänä muun muassa on syöpätietouden edistäminen, yhdistyksen tuottamista kuntoutus- ja tukipalveluista tiedottaminen sekä sosiaalisen kuntoutus- ja virkistystoiminnan järjestäminen.

Lisätietoja osaston toiminnasta saat puheenjohtaja Irma Nuutiselta p. 050 383 2338.

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaamme!

Osaston toimintasuunnitelmaa vuodelle 2018

• Kiihtelysvaaran osaston vuosikokous 31.1.2018 klo 13 seurakuntatalolla (os. Tohmajärventie 38) Kiihtelysvaara. Kokouksessa mukana yhdistyksen puheenjohtaja Matti Väistö.
  • Su 1.7. kesäretki Kiteelle tutustumme Suomen Pietarhovin laajaan kukka- ja terveyspuistoon ja muistelemme pula-aikojen vaiheita Savikon kauppamuseossa. Tämän jälkeen matkaamme kesäteatteriin, joka on Kiteen Potoskavaarassa Heinäjärven myllyn pihapiirissä, jossa näemme komedian Rakkautta ja trasselia. Näytelmä kertoo pikkukylän omalaatuisesta elämästä, kolmesta veljeksestä, isä Ukko Armastuksesta ja autokorjaamosta. Mitähän mahtaa tapahtua, kun leppoisan arjen keskeyttää neljä naista ja rikkoutunut auto?

Aikataulu:

klo 10.45 Lähtö sovitusti kimppakyydeillä
klo 12-14 Opastettu kierros Pietarhovissa
– tervetuloa, Hoviherra Heikki Pietarinen
– puutarhakierros maisemapuistossa, Pietarhovin esittely
– tutustuminen rohdoskasveihin
– keittolounas Pietarhovin tapaan
– tutustuminen Savikon kyläkauppaan
klo 14 Lähtö Myllyteatteriin
klo 15  Teatteriesitys Rakkautta ja trasselia

Virkistyspäivä on maksuton Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäsenille, teatterin kahvittelua lukuun ottamatta.
Ilmoittautumiset  viim. 20.6. mennessä Pirjo  p. 050 499 5003 tai Irma 050 383 2338. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

• Osallistumme yhdessä muiden järjestöjen kanssa erilaisiin retkiin, tapahtumiin ja tempauksiin.
  • Osallistumme Roosa nauha -lipaskeräykseen lokakuussa. Tervetuloa kerääjäksi!