Kontiolahti

Kontiolahden osasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan jo 27 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osastomme tehtävänä on yhteistyössä yhdistyksen kanssa toimia alueemme syöpään sairastuneiden yhteen saattamiseksi, tukea syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään, tiedottaa yhdistyksen ja osaston toiminnasta sekä aktivoida jäseniä toimintaan ja saada uusia jäseniä alueelle.

Olemme järjestäneet muutaman kerran vuodessa ”isomman” teemaillan tai tapahtuman. Välillä olemme kokoontuneet pienemmissä puitteissa Ystävänkammarilla. Yhteistoiminnassa olemme olleet Enon paikallisosaston sekä Kontiolahden eri yhdistysten kanssa, mm. tehden yhdessä erilaisia retkiä.

Toiminnastamme tiedotamme jäsenkirjein ja paikallislehden, sekä maakunnallisen sanomalehden järjestöpalstoilla.

Varoja osaston toimintaan olemme keränneet mm. arpajaisilla ja myyjäisillä.

Kaipaamme iloiseen ja aktiiviseen joukkoomme uusia toimijoita, joten ota reilusti meihin yhteyttä!

Johtokunta:
Pirkko Jokinen, puheenjohtaja, p. 050 356 4828, pirkko.jokinen17(at)gmail.com
Marjatta Myyry, sihteeri, p. 044 054 4445, marjatta.myyry55(at)gmail.com
Sirpa Tarnanen, rahastonhoitaja, p. 040 534 8438, sirpatarnanen96(at)gmail.com
Maritta Hyttinen, jäsen, p. 050 466 7904, hyttinen.maritta(at)gmail.com
Aila Riikonen, jäsen, p. 041 439 4435, aila.kaarina49(at)gmail.com
Pirkko Kuittinen, jäsen, p. 050 412 1742, plkuittinen(at)suomi24.fi
Anja Puustinen, jäsen

Huom! Sähköpostia laitettaessa suluissa olevan (at) merkin paikalle tulee laittaa @-merkki.

Syksyn 2018 tapahtumia

• To 30.8. klo 17.00 kotailta Pyytikodassa (os. Pyytivaarantie 37). Illassa on ohjelmaa, tarjoilua ja mukavaa yhdessäoloa.
  • La 6.10. teemme uintiretken Rantasalmelle Järvisydän kylpylään sekä ruokailemme Järvisydämen ravintolassa. Uinti ja ruokailu yhteensä 40€. Ilm. 27.9. mennessä Aila Riikonen p. 041 439 4435.
  • Ma 5.11. klo 18.00 hengellisten laulujen ilta Lehmon seurakuntatalolla (Kylmäojantie 57). Illassa mukana Miia ja Jaakko Muhonen.
  • To 22.11. klo 18.00 perinteinen pikkujoulu Kotiseutukeskuksessa (Vierevänniementie 5). Illasssa ohjelmaa, yhteislaulua, seurustelua. Nautimme myös maittavan jouluisen aterian ja jälkiruoaksi kahvit. Paikallisosasto maksaa ruokailun. Sitovat ilm. 15.11. mennessä Aila Riikonen p. 041 439 4435.
  • Toteutamme Kontiolahden alueella Roosa nauha-lipaskeräyksen 11.-12.10. Sinustako Roosa nauha -lipaskerääjä? Tule mukaan iloiseen joukkoomme lipaskerääjäksi ja ole näin mukana auttamassa! Aiempaa kokemusta et tarvitse, pari tuntia aikaasi, reipas ja iloinen mieli riittävät. Lisätietoja keräyksestä ja ilmoittautumiset vapaaehtoiseksi lipaskerääjäksi johtokuntamme jäsenelle Marjatta Myyry p. 044 054 4445.

Lisätietoja tapahtumista saat p. 050 356 4828, puheenjohtaja Pirkko Jokinen

Osastomme alueella toimii koulutettuja vertaistukihenkilöitä sekä tukihenkilöitä palliatiivisessa- ja saattohoidossa oleville ja heidän läheisilleen. Lisätietoa saat yhdistyksen sh Salla-Maaria Martikaiselta p. 050 362 2915 tai toimisto (013) 227 600.

Tervetuloa mukaan tapahtumiin ja toimintaan!