Kontiolahti

Kontiolahden osasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan jo 27 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osastomme tehtävänä on yhteistyössä yhdistyksen kanssa toimia alueemme syöpään sairastuneiden yhteen saattamiseksi, tukea syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään, tiedottaa yhdistyksen ja osaston toiminnasta sekä aktivoida jäseniä toimintaan ja saada uusia jäseniä alueelle.

Olemme järjestäneet muutaman kerran vuodessa ”isomman” teemaillan tai tapahtuman. Välillä olemme kokoontuneet pienemmissä puitteissa Ystävänkammarilla. Yhteistoiminnassa olemme olleet Enon paikallisosaston sekä Kontiolahden eri yhdistysten kanssa, mm. tehden yhdessä erilaisia retkiä.

Toiminnastamme tiedotamme jäsenkirjein ja paikallislehden, sekä maakunnallisen sanomalehden järjestöpalstoilla.

Varoja osaston toimintaan olemme keränneet mm. arpajaisilla ja myyjäisillä.

Kaipaamme iloiseen ja aktiiviseen joukkoomme uusia toimijoita, joten ota reilusti meihin yhteyttä!

Johtokunta:
Pirkko Jokinen, puheenjohtaja, p. 050 356 4828, pirkko.jokinen17(at)gmail.com
Marjatta Myyry, sihteeri, p. 044 054 4445, marjatta.myyry55(at)gmail.com
Sirpa Tarnanen, rahastonhoitaja, p. 040 534 8438, sirpatarnanen96(at)gmail.com
Maritta Hyttinen, jäsen, p. 050 466 7904, hyttinen.maritta(at)gmail.com
Aila Riikonen, jäsen, p. 041 439 4435, aila.kaarina49(at)gmail.com
Pirkko Kuittinen, jäsen, p. 050 412 1742, plkuittinen(at)suomi24.fi
Anja Puustinen, jäsen

Huom! Sähköpostia laitettaessa suluissa olevan (at) merkin paikalle tulee laittaa @-merkki.

Kevään ja syksyn 2018 tapahtumia

• Perjantaina 6.4.2018 uintiretki Bomban kylpylään Nurmekseen. Tarkempi ilmoitus retkestä sanomalehti Karjalaisessa 4.3.2018. Lisätietoja Aila Riikonen p. 041-4394435
  • 14.-19.5.2018 kylpylämatka Viroon Laulasmaa Spa-kylpylään. Matkan hinta 470e/hlö. Matkan toteutuminen edellyttää min. 30 osallistujaa. Majoitus 2hh/puolihoidolla. Hintaan sisältyy: kylpytakki, kaksi hoitoa/päivä, edestakaiset matkat Kontiolahdelta bussi/päivälaivat, bussi mukana Virossa. Matka-aika Tallinnasta kylpylään n. 30min. Sitovat ilmoittautumiset 28.2.2018 mennessä Ailalle, p. 041-4394435. Matkalle mukaan lähteminen ei edellytä Syöpäyhdistyksen jäsenyyttä. Tervetuloa mukaan!
  • Vapputapahtuma ja arpajaiset. Tapahtuman päivämäärä, kellonaika ja tarkempi sisältö ilmoitetaan myöhemmin.
  • Suunnitteilla kesäteatteriretki. Tarkemmat tiedot ilmoitetaan hyvissä ajoin Karjalaisen järjestöpalstalla sekä Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen facebooksivuilla kotisivujemme lisäksi.
  • Elokuussa perinteinen kotailta Pyytivaaralla (os. Pyytivaarantie 37). Illassa ohjelmaa, tarjoilua sekä arpajaiset. Päivämäärä tarkentuu myöhemmin.
  • Toteutamme Kontiolahden alueella Roosa nauha-lipaskeräyksen syksyllä 2018. Sinustako Roosa nauha -lipaskerääjä? Tule mukaan iloiseen joukkoomme lipaskerääjäksi ja ole näin mukana auttamassa! Aiempaa kokemusta et tarvitse, pari tuntia aikaasi, reipas ja iloinen mieli riittävät. Lisätietoja keräyksestä ja ilmoittautumiset vapaaehtoiseksi lipaskerääjäksi johtokuntamme jäsenelle.

Lisätietoja tapahtumista saat p. 050 356 4828, puheenjohtaja Pirkko Jokinen

Osastomme alueella toimii koulutettuja vertaistukihenkilöitä sekä tukihenkilöitä palliatiivisessa- ja saattohoidossa oleville ja heidän läheisilleen. Lisätietoa saat yhdistyksen sh Salla-Maaria Martikaiselta p. 050 362 2915 tai toimisto (013) 227 600.

Tervetuloa mukaan tapahtumiin ja toimintaan!