Pop up -vapaaehtoinen

Pop up -vapaaehtoistoiminnalla tarkoitetaan lyhytkestoista osallistumista, johon vapaaehtoinen voi osallistua silloin kun se sopii vapaaehtoisen omaan aikatauluun. Pop up -vapaaehtoisuus on helppo tapa tutustua yhdistyksen toimintaan.

Kutsumme sinut suunnittelemaan ja toteuttamaan tapahtumia yhdessä työntekijöiden ja muiden vapaaehtoisten kanssa. Saat vaikuttaa toiminnan sisältöön ja käyttää omia vahvuuksiasi sekä osaamistasi.

Vapaaehtoiset toimivat työntekijöiden pareina erilaisten tapahtumien järjestämisessä. Suurin osa tapahtumista järjestetään yhdistyksen tiloissa, mutta toisinaan vapaaehtoisia tarvitaan myös muualla. Esimerkiksi erilaisissa luentotilaisuuksissa, kauppakeskus tapahtumissa, konserttien narikoissa, tanssiaisissa, yhdistyksen avoimissa ovissa ja Roosa nauha -lipaskeräyksissä. Tarvitsemme joukkoomme myös järjestysmiehiä, joilla on voimassa oleva järjestysmieskortti.

Vapaaehtoisena toimiminen edellyttää, että

• olet sosiaalinen ja innostat muita
  • omaat hyvät vuorovaikutustaidot
  • sinulle on luontaista suhtautua toisiin ihmisiin myötätuntoisesti ja kannustavasti
  • osaat tarttua rohkeasti toimeen
  • sitoudut toimimaan yhdistyksen arvojen ja toimintaohjeiden mukaisesti

Tarjoamme:

• merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa
  • virkistystä
  • koulutusta vapaaehtoistehtävään

Pop up -vapaaehtoiseksi voit ilmoittautua täyttämällä alla olevan lomakkeen tai ottamalla yhteyttä yhdistyksen toimistoon p. 013 227 600

Tule vapaaehtoiseksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.