Eno

Enon paikallisosasto on perustettu vuonna 1982. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin jäsenten, syöpään sairastuneiden sekä heidän läheisten yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi.

Ilomantsi

Ilomantsin paikallisosasto on perustettu vuonna 1985. Osaston toiminta on päättynyt v 2021. Toiminta voidaan käynnistää uudelleen, mikäli uusia vapaaehtoisia löytyy. Mahdollisuuksien mukaan järjestämme vertaistukiryhmiä.

Juuka

Juuan paikallisosasto on perustettu vuonna 1984. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi.

Kiihtelysvaara

Kiihtelysvaaran paikallisosasto on perustettu vuonna 1991. Osaston toiminta on päättynyt v 2022. Toiminta voidaan käynnistää uudelleen, mikäli uusia vapaaehtoisia löytyy.

Kitee/Kesälahti

Kiteen paikallisosasto on perustettu vuonna 1983 ja Kesälahden paikallisosasto vuonna 1987. Vuoden 2014 alusta paikallisosastot ovat yhdistäneet voimansa ja toimintansa yhdeksi osastoksi. Toimintaa ylläpitävät vapaaehtoistoimijat. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Kontiolahti

Kontiolahden paikallisosasto perustettiin vuonna 1991. Osaston toiminta on päättynyt v 2023. Toiminta voidaan käynnistää uudelleen, mikäli uusia vapaaehtoisia löytyy. Mahdollisuuksien mukaan järjestämme alueella toimintaa. Olet lämpimästi tervetullut mukaan tapahtumiin ja toimintaan!

Lieksa

Lieksan paikallisosasto on perustettu vuonna 1975. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi.

Liperi

Liperin paikallisosasto on perustettu vuonna 1991. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi.

Nurmes

Nurmeksen paikallisosasto on perustettu vuonna 1980. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi.

Outokumpu

Outokummun paikallisosasto perustettiin vuonna 1982 mutta paikallisosaston vuosikokouksessa 19.8.2021 päätettiin osaston toiminta lopettaa toimijoiden vähyyden vuoksi. Paikallisosaston toiminta on kuitenkin mahdollista käynnistää uudelleen, mikäli uusia toimijoita löytyy. Jos olet kiinnostunut vapaaehtoistoiminnasta, ole yhteydessä Suvi Jolkkoseen p. 050 536 4975.

Outokummussa pyritään kuitenkin järjestämään vertaisryhmiä ja muuta toimintaa mahdollisuuksien mukaan.

Polvijärvi

Polvijärven paikallisosasto on perustettu vuonna 1987. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi.

Tohmajärvi

Tohmajärven paikallisosasto on perustettu vuonna 1986. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi.