Polvijärvi

Polvijärven paikallisosasto on perustettu vuonna 1987. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi. Olet lämpimästi tervetullut mukaan tapahtumiin ja toimintaan!

Polvijärven osaston toimialue käsittää Polvijärven kunnan alueen. Paikallisosaston johtokunta kokoontuu n. 4-5 kertaa vuodessa.

Johtokunta:
Mirja Tanskanen, puheenjohtaja p. 040 547 8910
Arja Leskinen, sihteeri
Tuula Ratilainen, rahastonhoitaja
Maritta Taavila, jäsen
Ritva Räty, jäsen
Pirkko Jaatinen, jäsen
Maija Lehikoinen, jäsen
Leena Martikainen, jäsen
Eija Mustonen, jäsen

Paikallisosaston toiminnan tarkoituksena on syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukeminen, yhdistyksen ja osaston toiminnasta tiedottaminen sekä jäsenten aktivoiminen mukaan osaston toimintaan. Osasto järjestää erilaisia virkistys- ja retkitapahtumia sekä asiantuntijaluentoja jäsenistölleen. Toiminnasta ja tapahtumista tiedotetaan jäsenkirjeillä ja Outokummun seudussa.

Varoja toimintaan kerätään erilaisilla myyntitapahtumilla sekä arpajaisilla. Voit tukea paikallista syöpätoimintaa lahjoittamalla arpajaispalkintoja tai rahalahjoituksia. Lisätietoja osaston puheenjohtajalta.

Osastomme myy myös adresseja toimintansa tukemiseen. Adresseja on myynnissä  Mirja Tanskanen p. 040 547 8910 ja Ritva Räty p. 050 449 7147. Adresseja saa myös Jaanan kirppikseltä.

Yhteistyötä muiden järjestöjen kanssa on pyritty virittelemään. Polvijärveläiset suhtautuvat erittäin myönteisesti osastomme toimintaan. Väki ikääntyy ja nuoria kaivataan osastomme toimintaan.

Syksyn 2020 toimintaa

Tiedotamme toiminnasta myöhemmin.

Lisätietoja toiminnasta Mirja p. 040 547 8910

Löydät meidät myös facebookista facebook.com/pohjoiskarjalansyopayhdistys  ja Instagramista nimimerkillä pksyry.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Haluatko auttaa syöpään sairastunutta ja hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Polvijärven seudulle kaivataan tukihenkilöitä.

Tule mukaan vertaistukihenkilötoimintaan! Toiminta antaa Sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri Sinun aikaasi ja tukeasi. Voit hakeutua vertaistukihenkilöksi, jos sinulla on omakohtainen kokemus syövästä tai läheiselläsi on ollut syöpä. Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi koulutuksen sekä tukea ja ohjausta työntekijöiltä. Lue lisää vertaistukihenkilötoiminnasta. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä sh. Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915/toimisto 013 227 600 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi