Polvijärvi

Polvijärven paikallisosasto on perustettu vuonna 1987. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi. Olet lämpimästi tervetullut mukaan tapahtumiin ja toimintaan!

Paikallisosaston toiminta tutuksi

Polvijärven paikallisosaston toiminnan tarkoituksena on syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukeminen, yhdistyksen ja osaston toiminnasta tiedottaminen sekä jäsenten aktivoiminen mukaan osaston toimintaan. Osasto järjestää erilaisia virkistys- ja retkitapahtumia sekä asiantuntijaluentoja jäsenistölleen. Toiminnasta ja tapahtumista tiedotetaan jäsenkirjeillä ja Outokummun seudun järjestöpalstalla.

Varoja toimintaan kerätään erilaisilla myyntitapahtumilla sekä arpajaisilla. Voit tukea paikallista syöpätoimintaa lahjoittamalla arpajaispalkintoja tai rahalahjoituksia. Lisätietoja osaston puheenjohtajalta Mirja Tanskanen p. 040 547 8910.

Osastomme myy myös adresseja toimintansa tukemiseen. Adresseja on myynnissä Mirja Tanskanen p. 040 547 8910 ja Ritva Räty p. 050 449 7147. Adresseja saa myös Jaanan kirppikseltä.

Löydät meidät myös facebookista facebook.com/pohjoiskarjalansyopayhdistys  ja Instagramista nimimerkillä pksyry.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Polvijärven osaston toimialue käsittää Polvijärven kunnan alueen. Paikallisosaston johtokunta kokoontuu n. 4-5 kertaa vuodessa.

Johtokunta:

Mirja Tanskanen puheenjohtaja p. 040 547 8910
Arja Leskinen sihteeri, rahastonhoitaja
Anne Heinonen
Maritta Taavila
Ritva Räty
Pirkko Jaatinen
Maija Lehikoinen
Eeva Parikka
Eija Mustonen

Symppis-kerho kokoontuu keväällä seuraavasti

Paikkana Touhulan käsityökeskus Jääskeläntie 5.

23.1. klo 13-15 Tervetuloa mukaan suunnittelemaan symppiksen kokoontumisia tälle keväälle 🙂
6.2.klo 13-15 Kerhon vieraaksi saapuu Päivi Voutilainen Osuuspankilta
20.2. klo 13-15 Vieraaksemme saapuu Polvijärven seurakuntapastori Ella Kallio
huom! 8.3. klo 10-12
Reuman ja Tuleksen kanssa yhteinen kerho. Sairaanhoitaja Riitta Pellikka kertomasa silmäsairauksista.
15.3. Elämysretki Joensuun kaupunginteatteriin Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen yksityisnäytökseen JOEN SYDÄN. Liput jäsenille 17€ ja ei jäsenille 30€. Varaamme retkelle linja-auto kuljetuksen, lähtö torilta klo 16.30. Ilmoittautuminen Mirjalle 4.3. mennessä p. 040 547 8910.
26.3. klo 13-15 Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja Minna Kaartinen kertomassa yhdistyksen toiminnasta
9.4. klo 13-15 Helena Hirvonen tulee kertomaan Marttojen toiminnasta ja laulattamaan.
23.4. klo 13-15 Suunnitelmissa elokuvaretki Outokumpuun
7.5. klo 13-15  Päivitetään myöhemmin.
21.5. klo 12-  Symppiskerhon kevätkausi päättyy tutustumisretkelle Anja Mutasen museoon.

• Polvijärven paikallisosasto hyvittää jäsenille Outokummun uimahallissa kolme uintikäyntiä vuoden 2024 toukokuuhun mennessä. Muistathan esittää jäsenkorttisi kassalla käyntikerran kirjaamista varten!

Haluatko auttaa syöpään sairastunutta ja hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Polvijärven seudulle kaivataan tukihenkilöitä.

Tule mukaan vertaistukihenkilötoimintaan! Toiminta antaa Sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri Sinun aikaasi ja tukeasi. Voit hakeutua vertaistukihenkilöksi, jos sinulla on omakohtainen kokemus syövästä tai läheiselläsi on ollut syöpä. Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi koulutuksen sekä tukea ja ohjausta työntekijöiltä. Lue lisää vertaistukihenkilötoiminnasta. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä sh. Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915/toimisto 013 227 600 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi