Nurmes

Nurmeksen paikallisosasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan jo lähes 40 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Nurmeksen paikallisosasto on perustettu vuonna 1980. Toiminnassamme on aktiivisesti mukana reilut 20 jäsentä.

Keskeistä toiminnassamme on

• syöpäsairaiden ja heidän läheistensä tukeminen, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnasta tiedottaminen ja monimuotoinen virkistystoiminta
  • olemme mm. hankkineet terveyskeskukselle ilmapatjoja, kipupumppuja ja kalusteet saattohoitohuoneen.
  • virkistäytymispuolella olemme tehneet teatteri- ja kylpylä matkoja, pitäneet yhteisiä pikkujouluja ym.

Johtokunta:
Leena Kuvaja, puheenjohtaja p. 050 536 0059
Irma Nevalainen, varapuheenjohtaja
Helena Halonen, sihteeri
Eila Turunen, rahastonhoitaja
Leena Pennanen, jäsen
Anneli Larkkonen, jäsen
Marjatta Mustonen, jäsen
Osmo Räsänen, jäsen

Kevään 2020 toimintaa:

• Nurmeksen osaston vuosikokous 10.2.20 klo 14 Nurmeskotiyhdistys, kuntoutuksen kokoustila (os. Esantie 3) Nurmes
  • Syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä vertaistukiryhmä Kipinä kokoontuu Ystävänpysäkillä (os. Esantie 3) klo 17-19. Kevään tapaamiset ovat 14.1., 11.2., 10.3., 14.4. ja 12.5. Tapaamisissa on mahdollisuus keskustella ja vaihtaa ajatuksia luottamuksellisesti kahvikupin äärellä samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien ihmisten kanssa. Vertaistukiryhmän ohjaajina toimivat Leena Kuvaja (p. 050 536 0059) ja Pirkko Kuokkanen (p. 040 509 8100)
  • Vapaaehtoistoiminan infoilta kaikille vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille tiistaina 21.1.2020 klo 17-19, Ystävänpysäkki, Esantie 3, Nurmes . Tule kuulemaan toiminnastamme ja kehittämään Syöpäyhdistyksen paikallisosaston toimintaa Nurmeksessa. Kaipaamme mukaan uusia toimioita. Olisitko sinä yksi heistä?  Mukana osaston johtokunnan jäseniä, tukihenkilöitä sekä yhdistyksen sh. Salla-Maaria Martikainen. Kahvitarjoilu. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoa toiminnasta ja tapahtumista saat osaston puheenjohtaja Leena Kuvajalta p. 050 536 0059

Älä jää yksin, tule mukaan toimintaan!