Nurmes

Nurmeksen paikallisosasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan jo lähes 40 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Nurmeksen paikallisosasto on perustettu vuonna 1980. Toiminnassamme on aktiivisesti mukana reilut 20 jäsentä.

Keskeistä toiminnassamme on

• syöpäsairaiden ja heidän läheistensä tukeminen, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnasta tiedottaminen ja monimuotoinen virkistystoiminta
  • olemme mm. hankkineet terveyskeskukselle ilmapatjoja, kipupumppuja ja kalusteet saattohoitohuoneen.
  • virkistäytymispuolella olemme tehneet teatteri- ja kylpylä matkoja, pitäneet yhteisiä pikkujouluja ym.

Johtokunta:
Leena Kuvaja, puheenjohtaja p. 050 536 0059
Irma Nevalainen, varapuheenjohtaja
Helena Halonen, sihteeri
Eila Turunen, rahastonhoitaja
Leena Pennanen, jäsen
Anneli Larkkonen, jäsen
Marjatta Mustonen, jäsen
Osmo Räsänen, jäsen

Syksyn 2019 toimintaa:

• Syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä vertaistukiryhmä Kipinä kokoontuu syksyn aikana tiistaisin 10.9., 8.10., 12.11., ja 10.12. klo 17.00 Ystävänpysäkillä (os. Esantie 3). Tapaamisissa on mahdollisuus keskustella ja vaihtaa ajatuksia luottamuksellisesti kahvikupin äärellä samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien ihmisten kanssa. Vertaistukiryhmän ohjaajina toimivat Leena Kuvaja (p. 050 536 0059) ja Pirkko Kuokkanen (p. 040 509 8100)
  • Jäsentapaamiset kuukauden ensimmäinen torstai klo 15 Ystävänpysäkillä (os. Esantie 3)

Muut syyskauden tapahtumat tarkentuvat myöhemmin.

Lisätietoa toiminnasta ja tapahtumista saat osaston puheenjohtaja Leena Kuvajalta p. 050 536 0059

Älä jää yksin, tule mukaan toimintaan!