Nurmes

Nurmeksen paikallisosasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan jo lähes 40 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Nurmeksen paikallisosasto on perustettu vuonna 1980. Toiminnassamme on aktiivisesti mukana reilut 20 jäsentä.

Keskeistä toiminnassamme on

• syöpäsairaiden ja heidän läheistensä tukeminen, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnasta tiedottaminen ja monimuotoinen virkistystoiminta
  • olemme mm. hankkineet terveyskeskukselle ilmapatjoja, kipupumppuja ja kalusteet saattohoitohuoneen.
  • virkistäytymispuolella olemme tehneet teatteri- ja kylpylä matkoja, pitäneet yhteisiä pikkujouluja ym.

Johtokunta:
Leena Kuvaja, puheenjohtaja p. 050 536 0059
Irma Nevalainen, varapuheenjohtaja
Helena Halonen, sihteeri
Eila Turunen, rahastonhoitaja
Leena Pennanen, jäsen

Anneli Larkkonen, jäsen
Marjatta Mustonen, jäsen

Kevään ja syksyn 2018 toimintasuunnitelmaa

• Syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä vertaistukiryhmä Kipinä kokoontuu syksyn aikana tiistaisin 11.9., 9.10., 13.11. ja 11.12. klo 17.00 Ystävänpysäkillä (os. Esantie 3, Nurmes). Tapaamisissa on mahdollisuus keskustella ja vaihtaa ajtuksia luottamuksellisesti kahvikupin äärellä samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien ihmisten kanssa. Lokakuun tapaamisessa mukana P-K:n Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja. Vertaistukiryhmän ohjaajina toimivat Leena Kuvaja (050-5360059) ja Pirkko Kuokkanen (040-5098100)
  • Jäsentapaamiset kerran kuukaudessa
  • Toripäivä Porokylän torilla 20.7. klo 10-15. Ohjelmassa karaokea + arpajaiset ja myynnissä herkullisia vohveleita kahvin/mehun kera.
  • Retki Bomban kesäteatteriin su 22.7. klo 14.00 ”Käpyahon pelastuspalvelu” -näytelmään.  Jäsenille lippu 10e. Saapuminen omilla kyydeillä. Jos kyytiongelmia, ota yhteys Leenaan p.050 536 0059
  • Bomban kylpyläretki syksyllä
  • Roosa nauha -lipaskeräykseen osallistuminen lokakuussa
  • Pikkujoulu

Lisätietoa toiminnasta ja tapahtumista saat osaston puheenjohtaja Leena Kuvajalta p. 050 536 0059

Älä jää yksin, tule mukaan toimintaan!