Nurmes

Nurmeksen paikallisosasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan jo 37 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Nurmeksen paikallisosasto on perustettu vuonna 1980. Toiminnassamme on aktiivisesti mukana reilut 20 jäsentä.

Keskeistä toiminnassamme on

• syöpäsairaiden ja heidän läheistensä tukeminen, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnasta tiedottaminen ja monimuotoinen virkistystoiminta
  • olemme mm. hankkineet terveyskeskukselle ilmapatjoja, kipupumppuja ja kalusteet saattohoitohuoneen.
  • virkistäytymispuolella olemme tehneet teatteri- ja kylpylä matkoja, pitäneet yhteisiä pikkujouluja ym.

Johtokunta:
Leena Kuvaja, puheenjohtaja p. 050 536 0059
Irma Nevalainen, varapuheenjohtaja
Helena Halonen, sihteeri
Eila Turunen, rahastonhoitaja

Leena Pennanen, jäsen
Esa Pennanen, jäsen
Anneli Larkkonen, jäsen
Marjatta Mustonen, jäsen

Syksyn  2017 tapahtumia

• Ystävänpysäkin vertaistukiryhmä Kipinän tapaamiset alkavat syyskaudella ti 12.9. klo 17.00 osoitteessa Esantie 3. Jatkossa ryhmä kokoontuu tiistaisin 10.10., 14.11. ja 12.12.  samaan kellonaikaan. Tapaamisissa on mahdollisuus keskustella kahvikupin äärellä samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien ihmisten kanssa luottamuksellisesti. Syöpään sairastuneiden lisäksi mukaan ovat tervetulleita myös heidän läheisensä. Vertaistukiryhmän ohjaajina toimivat Leena Kuvaja (050-5360059), sekä Leena ja Esa Pennanen (050-3578845 / 045-3186261
  • Jäsentapaamiset kerran kuukaudessa
  • Pikkujoulu

Lisätietoa toiminnasta ja tapahtumista saat osaston puheenjohtajalta.

Älä jää yksin, tule mukaan toimintaan!