Nurmes

Nurmeksen paikallisosasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan jo lähes 40 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Nurmeksen paikallisosasto on perustettu vuonna 1980. Toiminnassamme on aktiivisesti mukana reilut 20 jäsentä.

Keskeistä toiminnassamme on

• syöpäsairaiden ja heidän läheistensä tukeminen, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnasta tiedottaminen ja monimuotoinen virkistystoiminta
  • olemme mm. hankkineet terveyskeskukselle ilmapatjoja, kipupumppuja ja kalusteet saattohoitohuoneen.
  • virkistäytymispuolella olemme tehneet teatteri- ja kylpylä matkoja, pitäneet yhteisiä pikkujouluja ym.

Johtokunta:
Leena Kuvaja, puheenjohtaja p. 050 536 0059
Irma Nevalainen, varapuheenjohtaja
Helena Halonen, sihteeri
Eila Turunen, rahastonhoitaja

Leena Pennanen, jäsen
Esa Pennanen, jäsen
Anneli Larkkonen, jäsen
Marjatta Mustonen, jäsen

Kevään 2018 tapahtumia

• Syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä vertaistukiryhmä Kipinä kokoontuu kevätkaudella tiistaisin 9.1., 13.2., 13.3., 10.4. ja 8.5. klo 17.00 Ystävänpysäkillä (os. Esantie 3, Nurmes). Tapaamisissa on mahdollisuus keskustella kahvikupin äärellä samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien ihmisten kanssa luottamuksellisesti. Vertaistukiryhmän ohjaajina toimivat Leena Kuvaja (050-5360059), sekä Leena ja Esa Pennanen (050-3578845 / 045-3186261)
  • Jäsentapaamiset kerran kuukaudessa
  • Nurmeksen osaston vuosikokous 9.2.2018 vuosikokous alkaa ruokailulla klo 12 Nurmeskotiyhdistys (os. Esantie 3) Nurmes

Lisätietoa toiminnasta ja tapahtumista saat osaston puheenjohtajalta.

Älä jää yksin, tule mukaan toimintaan!