Tohmajärvi

Tohmajärven paikallisosasto on perustettu vuonna 1986. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi. Olet lämpimästi tervetullut mukaan tapahtumiin ja toimintaan!

Osasto järjestää tapahtumia, virkistystä ja yhdessäoloa.

Löydät meidät myös facebookista facebook.com/pohjoiskarjalansyopayhdistys  ja Instagramista nimimerkillä pksyry.

TERVETULOA MUKAAN TOIMINTAAN!

Lisätietoa paikallisosaston toiminnasta osaston puheenjohtaja Vuokko Väistöltä p. 044 256 2232.

Johtokunta:

Vuokko Väistö, puheenjohtaja p. 044 256 2232
Pirkko Lehikoinen, varapuheenjohtaja
Martti Majoinen
Aino Tolvanen
Tuula Varonen
Anneli Hakulinen
Irene Mäkinen
Arja Pekkarinen

Paikallisosastolla on kirpputori toimintansa tukemiseksi. Kirpputori auki ma-pe klo 10-14. os. Talluksentie 1, K-kauppa Tiilikaisen vastapäätä. Otamme myyntiin hyväkuntoista kirpputoritavaraa. Tuottoilla tuetaan jäsentemme virkistystoimintaa.

Osastomme myy myös toimintansa tukemiseksi adresseja, jotka löytyvät kirpputoriltamme. Adressin hinta 13€/kpl yhdistyksen jäsenille 10€/kpl.

Vuoden 2024 toiminta

• Kuukausitapaaminen Tohmajärven paikallisosaston jäsenille sekä alueellaan syöpään sairastuneille ja heidän läheisille. Tapaamisen tavoitteena on virkistystoiminta, yhdessä oleminen sekä keskustelut erilaisilla teemoilla. Paikka Kaivo ry:n tilat (Talluksentie 1).
    1.2. klo 17-19 mukana Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja Minna Kaartinen aiheella sairastumisesta sopeutumiseen.
    7.3. klo 17-19
    4.4. klo 17-19
    2.5. klo 17-19

Maksuton KUNTOSALI Torstaisin klo 15-17 Tohmajärven uudella liikuntasalilla. Tarkoitettu syöpäyhdistyksen jäsenille.

Tohmajärven paikallisosaston vuosikokous 13.2.2024 alkaen kello 14 Kaivolla.

Yksityisnäytös yhdistyksen jäsenille Joensuun kaupunginteatterin näytökseen

Paikallisosasto tarjoaa maksuttoman kyydin Joen sydän yksityisnäytökseen 15.3.2024 lähtö Kaivolta.

Lipun hinta jäsenille 17€ ja ei jäsenille 30€ Varaa oma lippusi ja kyyti soittamalla Vuokolle 044 2562 232

Paikkoja on rajoitetusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksestä.

Haluatko auttaa syöpään sairastunutta ja hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Tohmajärven seudulle kaivataan tukihenkilöitä

Tule mukaan vertaistukihenkilötoimintaan! Toiminta antaa Sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri Sinun aikaasi ja tukeasi. Voit hakeutua vertaistukihenkilöksi, jos sinulla on omakohtainen kokemus syövästä tai läheiselläsi on ollut syöpä. Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi koulutuksen sekä tukea ja ohjausta työntekijöiltä. Lue lisää vertaistukihenkilötoiminnasta. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä sh. Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915/toimisto 013 227 600 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaamme!