Tohmajärvi

Tohmajärven paikallisosasto on toiminut alueellaan vapaaehtoisvoimin jo 33 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osasto järjestää tapahtumia, virkistystä ja yhdessäoloa.

Lisätietoa paikallisosaston toiminnasta osaston puheenjohtaja Vuokko Väistöltä p. 044 256 2232

Johtokunta:
Vuokko Väistö, puheenjohtaja p. 044 256 2232
Pirkko Lehikoinen, varapuheenjohtaja
Seija Dufva, sihteeri, rahastonhoitaja
Martti Majoinen, jäsen
Aino Tolvanen, jäsen
Tuula Varonen, jäsen
Anneli Hakulinen, jäsen
Kalle Lintunen, jäsen
Heli Kuronen, jäsen

Paikallisosastolla on kirpputori toimintansa tukemiseksi. Kirpputori on avoinna ma-pe klo 9-14. (os. Talluksentie 1, K-kauppa Tiilikaisen vastapäätä). Otamme myyntiin hyväkuntoista kirpputoritavaraa. Tuotto tulee kokonaisuudessaan jäsentemme virkistystoimintaan.

Syksyn  2019 toimintaa:

• Syöpään sairastuneiden vertaistukiryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa Kaivolla (Talluksentie 5, Tohmajärvi) klo 18-20. Tapaamisissa on mahdollisuus luottamukselliseen keskusteluun ja ajatustenvaihtoon samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Syksyn kokoontumiset: ke 21.8., 18.9.,16.10. ja 20.11.  Ensimmäinen kokoontuminen ke 21.8. Jouhkolan Hovin kodalla klo 18 alkaen. Lähtö Kaivolta yhteiskyydeillä klo 17. Ilmoitathan lähdöstäsi 18.8. mennessä tarjoilun ja kyydityksen vuoksi Vuokolle p. 044 256 2232. Vertaistukiryhmän ohjaajana toimii Vuokko Väistö (p. 044 256 2232). Älä jää yksin, olet lämpimästi tervetullut mukaan!
  • Pirkonpäivän-tapahtuma ma 7.10. klo 9-14 syöpäyhdistyksen kirpputorilla (Talluksentie 1). Kahvitarjoilu, arpajaiset, syöpätietoutta, Roosa nauhat myynnissä 4€/kpl, sekä tietoisku Roosa nauha- lipaskeräyksestä.
  • Rintasyöpäilta 8.10.klo 18-20 Kaivolla, os. Talluksentie 5. Ilta sinulle, jonka rintasyöpädiagnoosista on alle kaksi vuotta. Illassa tarjolla tietoa, vertaisia ja rentoa tunnelmaa. Mukana Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja Marjo Toivanen. Lisätietoja Vuokolta (puh. alla) tai Marjolta/050-5297877
  • Syöpään saiarastuneiden vertaistukiryhmä kokoontuu ke 20.11. klo 18-20. Kaivolla (Talluksentie 5). Aiheena: Mielenrauha ja rentoutus. Pue mukavat vaatteet ylle ja ota mukaan oma viltti. Mukana Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja Minna Kaartinen.
  • Joulumieltä jokaiselle konserttiin 7.12. Carelia-saliin Joensuussa on järjestetty maksuton linja-autokuljetus jäsenille. Lähtö Kaivolta (Talluksentie 5) klo 15.30. Sitovat ilmoittautumiset 29.11. mennessä Vuokolle p. 044 2562232.
  • Pikkujoulu su 8.12. klo 13 Kotipirtillä (Talluksentie 26). Tarjolla puuroa ja rusinasoppaa, Karjalanpiirakoita munavoin kera sekä lohta ja kinkkua. Jälkiruoaksi torttukahvit. Ohjelmassa: Yhteislaulua, runoja sekä mukavaa joulumieltä. Lisätietoja ja ilmoittautumiset tarjoilun vuoksi 30.11. mennessä Vuokolle p. 044 256 2232.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Lisätietoja toiminnasta Vuokko Väistö p. 044 256 2232.

Haluatko auttaa syöpään sairastunutta ja hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Tohmajärven seudulle kaivataan tukihenkilöitä.

Tule mukaan vertaistukihenkilötoimintaan! Toiminta antaa Sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri Sinun aikaasi ja tukeasi. Voit hakeutua vertaistukihenkilöksi, jos sinulla on omakohtainen kokemus syövästä tai läheiselläsi on ollut syöpä. Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi koulutuksen sekä tukea ja ohjausta työntekijöiltä. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä sh. Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915/toimisto 013 227 600 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Lämpimästi tervetuloa toimintaamme mukaan!