Tohmajärvi

Tohmajärven paikallisosasto on toiminut alueellaan vapaaehtoisvoimin jo 31 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osasto järjestää tapahtumia, virkistystä ja yhdessäoloa.

Listätietoa paikallisosaston toiminnasta osaston puheenjohtaja Vuokko Väistöltä p. 044 256 2232

Johtokunta:
Vuokko Väistö, puheenjohtaja p. 044 256 2232
Pirkko Lehikoinen, varapuheenjohtaja
Seija Dufva, sihteeri, rahastonhoitaja
Martti Majoinen, jäsen
Milja Lievonen, jäsen
Tuula Varonen, jäsen
Anneli Hakulinen, jäsen
Kalle Lintunen, jäsen
Heli Kuronen, jäsen

Paikallisosastolla on kirpputori toimintansa tukemiseksi. Kirpputori on avoinna maanantaisin, keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin klo 9-14. (os. Talluksentie 1, K-kauppa Tiilikaisen vastapäätä). Otamme myyntiin hyväkuntoista kirpputoritavaraa. Tuotto tulee kokonaisuudessaan jäsentemme virkistystoimintaan.

Kevään 2018 tapahtumia

Syöpään sairastuneiden vertaistukiryhmä kokoontuu keväällä ensimmäisen kerran ke 24.1.2018 klo 18.00.  Jatkossa ryhmän kokoontumiset ovat joka kuukauden kolmantena keskiviikkona. Ryhmä  on tarkoitettu lähinnä alle 2 vuotta sitten sairastuneille, mutta mukaan voi tulla vaikka sairastumisesta olisi jo kulunut pidempikin aika. Ryhmässä on mahdollisuus keskusteluun ja kokemustenvaihtoon toisten samankaltaisessa tilanteessa olevien kanssa. Illoissa mukana yhdistyksen kouluttama vertaistukiryhmän ohjaaja. Ei ennakkoilmoittautumista, kahvitarjoilu. Kokoontuminen Kaivolla (Talluksentie 5). Lisätietoja Vuokko 044 256 2232.

Ti 6.2.2018 klo 16 osaston vuosikokous Kaivolla (Talluksentie 5). Kokouksessa käydään läpi vuoden 2017 toiminta ja tilinpäätös, sekä toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2018. Kokouksessa mukana yhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.

Su 18.2. klo 13 hyväntekeväisyys kahvikonsertti ja huutokauppa Tohmajärven työväentalolla (os. Pekantie 1) . Tapahtuman tuotot paikallisosaston toiminnan tukemiseksi. Halutessasi voit lahjoittaa sopivaa tavaraa huutokauppaan. Lisätietoja Vuokko Väistöltä p. 044 256 2232.

Lämpimästi tervetuloa toimintaamme mukaan!