Tohmajärvi

Tohmajärven paikallisosasto on toiminut alueellaan vapaaehtoisvoimin jo 30 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osasto järjestää tapahtumia, virkistystä ja yhdessäoloa.

Listätietoa paikallisosaston toiminnasta osaston puheenjohtaja Vuokko Väistöltä p. 044 256 2232

Johtokunta:
Vuokko Väistö, puheenjohtaja p. 044 256 2232
Pirkko Lehikoinen, varapuheenjohtaja
Seija Dufva, sihteeri, rahastonhoitaja
Martti Majoinen, jäsen
Milja Lievonen, jäsen
Tuula Varonen, jäsen
Anneli Hakulinen, jäsen
Kalle Lintunen, jäsen
Heli Kuronen, jäsen

Paikallisosastolla on kirpputori toimintansa tukemiseksi. Kirpputori on avoinna maanantaisin, keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin klo 9-14. (os. Talluksentie 1, K-kauppa Tiilikaisen vastapäätä). Otamme myyntiin hyväkuntoista kirpputoritavaraa. Tuotto tulee kokonaisuudessaan jäsentemme virkistystoimintaan.

Syksyn 2017 tapahtumia

Syöpään sairastuneiden vertaistukiryhmät jatkuvat tammikuussa 2018. Tarkemmmat ajankohdat ilmoitamme myöhemmin. Ryhmä  on tarkoitettu lähinnä alle 2 vuotta sitten sairastuneille, mutta mukaan voi tulla vaikka sairastumisesta olisi jo kulunut pidempikin aika. Ryhmässä on mahdollisuus keskusteluun ja kokemustenvaihtoon toisten samankaltaisessa tilanteessa olevien kanssa. Illoissa mukana yhdistyksen kouluttama vertaistukiryhmän ohjaaja. Ei ennakkoilmoittautumista, kahvitarjoilu. Kokoontuminen Kaivolla (Talluksentie 5). Lisätietoja Vuokko 044 256 2232.

Ke 8.11. klo 17-19 avoin yleisötilaisuus Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen palveluista syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Tilaisuudessa vapaata keskustelua ja tietoa mm. tukihenkilötoiminnasta, kuntoutumisen tuesta ja neuvontapalveluista. Illassa mukana yhdistyksen sairaanhoitajat Marjo Toivanen ja Marketta Komulainen. Tilaisuus pidetään Tohmajärven kunnan virastotalon luentosalissa (os. Järnefeltintie 1, Tohmajärvi). Kahvitarjoilu.

La 2.12. klo 13.00  vietämme pikkujoulua  Kotipirtillä  (os. Talluksentie 26). Luvassa jouluista ohjelmaa ja joululounas. Lounas on maksuton yhdistyksen jäsenille ja ei-jäsenille omakustanteinen. Lisätietoja ja sitovat ilmoittautumiset viim. 25.11. Vuokolle p. 044 256 2232.

Lämpimästi tervetuloa toimintaamme mukaan!