Tohmajärvi

Tohmajärven paikallisosasto on toiminut alueellaan vapaaehtoisvoimin jo 33 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osasto järjestää tapahtumia, virkistystä ja yhdessäoloa.

Lisätietoa paikallisosaston toiminnasta osaston puheenjohtaja Vuokko Väistöltä p. 044 256 2232

Johtokunta:
Vuokko Väistö, puheenjohtaja p. 044 256 2232
Pirkko Lehikoinen, varapuheenjohtaja
Seija Dufva, sihteeri, rahastonhoitaja
Martti Majoinen, jäsen
Aino Tolvanen, jäsen
Tuula Varonen, jäsen
Anneli Hakulinen, jäsen
Kalle Lintunen, jäsen
Heli Kuronen, jäsen

Paikallisosastolla on kirpputori toimintansa tukemiseksi. Kirpputori on avoinna ma-pe klo 9-14. (os. Talluksentie 1, K-kauppa Tiilikaisen vastapäätä). Otamme myyntiin hyväkuntoista kirpputoritavaraa. Tuotto tulee kokonaisuudessaan jäsentemme virkistystoimintaan.

Kevään 2019 toimintaa:

• Syöpään sairastuneiden vertaistukiryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa Kaivolla (Talluksentie 5, Tohmajärvi) klo 18-20. Tapaamisissa on mahdollisuus luottamukselliseen keskusteluun ja ajatustenvaihtoon samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Kevään kokoontumiset: 16.1., 20.2., 20.3., 17.4. ja 15.5. Maaliskuun kerralla mukana Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja Salla-Maaria Martikainen aiheella ”Taiteista tunteisiin”. Vertaistukiryhmän ohjaajana toimii Vuokko Väistö (p. 044 256 2232). Älä jää yksin, olet lämpimästi tervetullut mukaan!
  • Tohmajärven osaston vuosikokous ti 5.2. klo 16 Kaivo (Talluksentie 5). Kokouksessa mukana yhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.

Muut kevätkauden tapahtumat tarkentuvat myöhemmin.

Lisätietoja toiminnasta Vuokko Väistö p. 044 256 2232.

Haluatko auttaa syöpään sairastunutta ja hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Tohmajärven seudulle kaivataan tukihenkilöitä.

Tule mukaan vertaistukihenkilötoimintaan! Toiminta antaa Sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri Sinun aikaasi ja tukeasi. Voit hakeutua vertaistukihenkilöksi, jos sinulla on omakohtainen kokemus syövästä tai läheiselläsi on ollut syöpä. Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi koulutuksen sekä tukea ja ohjausta työntekijöiltä. Mikäli kiinnostuit, ilmoittaudu mukaan kevään vertaistukihenkilökoulutukseen, joka järjestetään Joensuussa 30.3. ja 13.4.2019.  Lisätiedot ja ilmoittautumiset 7.3.mennessä sh. Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915/toimisto 013 227 600 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Lämpimästi tervetuloa toimintaamme mukaan!