Tohmajärvi

Tohmajärven paikallisosasto on toiminut alueellaan vapaaehtoisvoimin jo 31 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osasto järjestää tapahtumia, virkistystä ja yhdessäoloa.

Lisätietoa paikallisosaston toiminnasta osaston puheenjohtaja Vuokko Väistöltä p. 044 256 2232

Johtokunta:
Vuokko Väistö, puheenjohtaja p. 044 256 2232
Pirkko Lehikoinen, varapuheenjohtaja
Seija Dufva, sihteeri, rahastonhoitaja
Martti Majoinen, jäsen
Aino Tolvanen, jäsen
Tuula Varonen, jäsen
Anneli Hakulinen, jäsen
Kalle Lintunen, jäsen
Heli Kuronen, jäsen

Paikallisosastolla on kirpputori toimintansa tukemiseksi. Kirpputori on avoinna ma-pe klo 9-14. (os. Talluksentie 1, K-kauppa Tiilikaisen vastapäätä). Otamme myyntiin hyväkuntoista kirpputoritavaraa. Tuotto tulee kokonaisuudessaan jäsentemme virkistystoimintaan.

Tulossa kevään, kesän ja syksyn 2018 aikana:

• Ke 2.5. klo 9-14 Vuokon päivä täytekakkukahvit paikallisosaston kirpputorilla (Talluksentie 1). Lisäksi myös arpajaiset, verenpaineen mittausta, sekä annamme tietoa Syöpäyhdistyksen ja paikallisosaston toiminnasta. Tervetuloa mukaan!
  • Su 8.7. 2018 teemme teatteriretken Liperin Ristin kesäteatteriin klo 13 alkavaan näytökseen ”Remontti”. Remontti on lämminhenkinen komedia, jossa sairaaksi tekeytyvä mummo saa sukulaiset ja ohikulkijat ikimuistoisiin remonttitalkoisiin. Järjestämme teatteriin bussikuljetuksen. Mukaan mahtuu 50 osallistujaa ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisätietoja ja sitovat ilmoittautumiset 30.6. mennessä Vuokolle p. 044 256 2232.
  • Syöpään sairastuneiden vertaistukiryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa Kaivolla (Talluksentie 5, Tohmajärvi) klo 18-20. Tapaamisissa on mahdollisuus luottamukselliseen keskusteluun ja ajatustenvaihtoon samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Syksyn kokoontumiset: 22.8., 19.9., 17.10., ja 21.11. Huom: Syyskauden aloitus 22.8.  poikkeuksellisesti Värtsilässä. Lähtö Kaivon (Talluksentie 5) edestä kimppakyydein klo 17.30. Marraskuun tapaamisessa mukana Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja. Vertaistukiryhmän ohjaajana toimii Vuokko Väistö (p. 044 256 2232). Älä jää yksin, olet lämpimästi tervetullut mukaan!
  • Ti 9.10. klo 18.30 alkaen naisten ilta ”Tuplasti tietoa tisuista” Rinkilänmäellä, os. Akkalantie 20, Tohmajärvi. Mukana Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja Marjo Toivanen antamassa tietoa rintasyövästä ja rintojen omatoimisesta tarkkailusta sekä Niina Hasunen esittelemässä rintaliivejä. Illassa on myös mahdollisuus tutustua VedicArt-taidesuuntaukseen. Kahvitarjoilu.
  • Osallistumme Roosanauha -lipaskeräykseen kauppojen edustoilla pe 12.10. 2018. Samana päivänä paikallisosaston kirpputorilla (os. Talluksentie 1) klo 9-14 tarjolla kakkukahvit, syöpätietoutta sekä mahdollisuus osallistua arpajaisiin.
  • Joulukuussa joulukahvit ja arpajaiset kirpputorilla.
  • Su 9.12. joulujuhla klo 14.00 alkaen Kotipirtillä (Talluksentie 26). Ohjelmassa: jouluista musisointia, ruokailu ja kahvit. Lisätietoja ja ilmoittautumiset ruokailun vuoksi 1.12. mennessä Vuokolle p. 044 256 2232.
  • Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys järjestää jäsenilleen maksuttoman Laulutuuli-kuoron tilauskonsertin 13.12.2018 klo 18 alkaen Rantakylän kirkossa. Konsertin jälkeen glögitarjoilu. Konsertti tarjotaan myös yhdistyksen uusille jäsenille. Jos et siis vielä ole yhdistyksen jäsen, niin voit liittyä yhdistyksen jäseneksi ja maksaa jäsenmaksusi vuoden 2019 alussa. Näin pääset nauttimaan jouluisesta konsertista kanssamme. Paikallisosastomme järjestää konserttiin linja-autokuljetuksen 5 euron omavastuulla. Lähtö Kaivolta klo 16.45. Ilmoittautumiset 3.12. mennessä Vuokolle p. 044 256 2232.

Lisätietoja toiminnasta Vuokko Väistö p. 044 256 2232.

Lämpimästi tervetuloa toimintaamme mukaan!