Tohmajärvi

Tohmajärven paikallisosasto on toiminut alueellaan vapaaehtoisvoimin jo 31 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osasto järjestää tapahtumia, virkistystä ja yhdessäoloa.

Lisätietoa paikallisosaston toiminnasta osaston puheenjohtaja Vuokko Väistöltä p. 044 256 2232

Johtokunta:
Vuokko Väistö, puheenjohtaja p. 044 256 2232
Pirkko Lehikoinen, varapuheenjohtaja
Seija Dufva, sihteeri, rahastonhoitaja
Martti Majoinen, jäsen
Aino Tolvanen, jäsen
Tuula Varonen, jäsen
Anneli Hakulinen, jäsen
Kalle Lintunen, jäsen
Heli Kuronen, jäsen

Paikallisosastolla on kirpputori toimintansa tukemiseksi. Kirpputori on avoinna maanantaisin, keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin klo 9-14. (os. Talluksentie 1, K-kauppa Tiilikaisen vastapäätä). Otamme myyntiin hyväkuntoista kirpputoritavaraa. Tuotto tulee kokonaisuudessaan jäsentemme virkistystoimintaan.

Tulossa kevään, kesän ja syksyn 2018 aikana:

• Ke 2.5. klo 9-14 Vuokon päivä täytekakkukahvit paikallisosaston kirpputorilla (Talluksentie 1). Lisäksi myös arpajaiset, verenpaineen mittausta, sekä annamme tietoa Syöpäyhdistyksen ja paikallisosaston toiminnasta. Tervetuloa mukaan!
  • Su 8.7. 2018 teemme teatteriretken Liperin Ristin kesäteatteriin klo 13 alkavaan näytökseen ”Remontti”. Remontti on lämminhenkinen komedia, jossa sairaaksi tekeytyvä mummo saa sukulaiset ja ohikulkijat ikimuistoisiin remonttitalkoisiin. Järjestämme teatteriin bussikuljetuksen. Mukaan mahtuu 50 osallistujaa ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisätietoja ja sitovat ilmoittautumiset 30.6. mennessä Vuokolle p. 044 256 2232.
  • Suunnitteilla luentotilaisuus alkusyksystä, aihe vielä avoin.
  • Syöpään sairastuneiden vertaistukiryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa Kaivolla (Talluksentie 5, Tohmajärvi) klo 18-20. Tapaamisissa on mahdollisuus luottamukselliseen keskusteluun ja ajatustenvaihtoon samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Syksyn kokoontumiset: 22.8., 19.9., 17.10., ja 21.11. Huom: Syyskauden aloitus 22.8.  poikkeuksellisesti Värtsilässä. Lähtö Kaivon (Talluksentie 5) edestä kimppakyydein klo 17.30. Marraskuun tapaamisessa mukana Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja. Vertaistukiryhmän ohjaajana toimii Vuokko Väistö (p. 044 256 2232). Älä jää yksin, olet lämpimästi tervetullut mukaan!
  • Osallistumme Roosanauha -lipaskeräykseen lokakuussa 2018.
  • Joulukuussa joulukahvit ja arpajaiset kirpputorilla.
  • Joulujuhla yhdistyksen jäsenille.

Tapahtumien päivämäärät ja tarkempi sisältö tarkentuvat myöhemmin. Lisätietoja toiminnasta Vuokko Väistö p. 044 256 2232.

Lämpimästi tervetuloa toimintaamme mukaan!