Tohmajärvi

Tohmajärven paikallisosasto on toiminut alueellaan vapaaehtoisvoimin jo 31 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osasto järjestää tapahtumia, virkistystä ja yhdessäoloa.

Lisätietoa paikallisosaston toiminnasta osaston puheenjohtaja Vuokko Väistöltä p. 044 256 2232

Johtokunta:
Vuokko Väistö, puheenjohtaja p. 044 256 2232
Pirkko Lehikoinen, varapuheenjohtaja
Seija Dufva, sihteeri, rahastonhoitaja
Martti Majoinen, jäsen
Aino Tolvanen, jäsen
Tuula Varonen, jäsen
Anneli Hakulinen, jäsen
Kalle Lintunen, jäsen
Heli Kuronen, jäsen

Paikallisosastolla on kirpputori toimintansa tukemiseksi. Kirpputori on avoinna maanantaisin, keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin klo 9-14. (os. Talluksentie 1, K-kauppa Tiilikaisen vastapäätä). Otamme myyntiin hyväkuntoista kirpputoritavaraa. Tuotto tulee kokonaisuudessaan jäsentemme virkistystoimintaan.

Kevään 2018 tapahtumia

Syöpään sairastuneiden vertaistukiryhmä kokoontuu keväällä ensimmäisen kerran ke 24.1.2018 klo 18.00.  Kevätkauden muut kokoontumiset keskiviikkoisin 21.2., 21.3., 18.4. ja 16.5. klo 18.00. Ryhmä  on tarkoitettu lähinnä alle 2 vuotta sitten sairastuneille, mutta mukaan voi tulla vaikka sairastumisesta olisi jo kulunut pidempikin aika. Ryhmässä on mahdollisuus keskusteluun ja kokemustenvaihtoon toisten samankaltaisessa tilanteessa olevien kanssa. Illoissa mukana yhdistyksen kouluttama vertaistukiryhmän ohjaaja. Ei ennakkoilmoittautumista, kahvitarjoilu. Kokoontuminen Kaivolla (Talluksentie 5). Lisätietoja Vuokko 044 256 2232.

Ti 6.2.2018 klo 16 osaston vuosikokous Kaivolla (Talluksentie 5). Kokouksessa käydään läpi vuoden 2017 toiminta ja tilinpäätös, sekä toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2018. Kokouksessa mukana yhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.

Su 18.2. klo 13 hyväntekeväisyys kahvikonsertti ja huutokauppa Tohmajärven työväentalolla (os. Pekantie 1) . Tapahtuman tuotot paikallisosaston toiminnan tukemiseksi. Halutessasi voit lahjoittaa sopivaa tavaraa huutokauppaan. Lisätietoja Vuokko Väistöltä p. 044 256 2232.

Tulossa kevään ja syksyn 2018 aikana:

Ke 2.5. klo 9-14 Vuokon päivä täytekakkukahvit paikallisosaston kirpputorilla (Talluksentie 1). Lisäksi myös arpajaiset, verenpaineen mittausta, sekä annamme tietoa Syöpäyhdistyksen ja paikallisosaston toiminnasta. Tervetuloa mukaan!

Suunnitteilla teatterimatka, paikka ja aika vielä avoin.

Suunnitteilla luentotilaisuus alkusyksystä, aihe vielä avoin.

Osallistumme Roosanauha -lipaskeräykseen lokakuussa 2018.

Joulukuussa joulukahvit ja arpajaiset kirpputorilla.

Joulujuhla yhdistyksen jäsenille.

Tapahtumien päivämäärät ja tarkempi sisältö tarkentuvat myöhemmin. Lisätietoja toiminnasta Vuokko Väistö p. 044 256 2232.

Lämpimästi tervetuloa toimintaamme mukaan!