Tohmajärvi

Tohmajärven paikallisosasto on perustettu vuonna 1986. Osasto toimii vapaaehtoisvoimin syöpään sairastuneiden yhteensaattamiseksi ja tukemiseksi. Olet lämpimästi tervetullut mukaan tapahtumiin ja toimintaan!

Osasto järjestää tapahtumia, virkistystä ja yhdessäoloa.

Löydät meidät myös facebookista facebook.com/pohjoiskarjalansyopayhdistys  ja Instagramista nimimerkillä pksyry.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Lisätietoa paikallisosaston toiminnasta osaston puheenjohtaja Vuokko Väistöltä p. 044 256 2232.

Johtokunta:
Vuokko Väistö, puheenjohtaja p. 044 256 2232
Pirkko Lehikoinen, varapuheenjohtaja
Martti Majoinen, jäsen
Aino Tolvanen, jäsen
Tuula Varonen, jäsen
Anneli Hakulinen, jäsen
Kalle Lintunen, jäsen
Arja Pekkarinen, jäsen

Paikallisosastolla on kirpputori toimintansa tukemiseksi. Kirpputori auki ma-pe klo 9-14. os. Talluksentie 1, K-kauppa Tiilikaisen vastapäätä. Otamme myyntiin hyväkuntoista kirpputoritavaraa. Tuottoilla tuetaan jäsentemme virkistystoimintaa.

Osastomme myy myös toimintansa tukemiseksi adresseja, jotka löytyvät kirpputoriltamme. Adressin hinta 13€/kpl yhdistyksen jäsenille 10€/kpl.

Syksyn 2022 toimintaa:

Kuukausitapaamiset alkaa to 22.9. klo 18.00 Kaivolla (Talluksentie 1, 82600 Tohmajärvi). Tervetuloa syöpään sairastuneet ja heidän läheiset. Luottamuksellista keskustelua ja tapaamisten teemoja voidaan miettiä yhdessä. Syksyn tapaamiset 6.10., 3.11., 1.12.

Syöpään sairastuneiden naisten vertaistukiryhmä alkaa 13.9. klo 18.00 Kaivolla (Talluksentie 1, 82600 Tohmajärvi). Kun kaipaat vertaistukea ja mahdollisuutta jakaa sairastumisen ja syöpähoitojen aikana kokemaasi toisten syöpäsairauden kokeneiden naisten kanssa. Ilmoittaudu ennakkoon Vuokolle p. 044 256 2232.
Seuraavat tapaamiset 11.10., 8.11., 13.12.

Kuntosaliryhmä to 1.9. klo 14 alkaen liikuntasalilla. Viikottain, kaikille avoin kuntosaliryhmä. Tule rohkeasti mukaan paikan päälle! Ei ilmoittautumisia.

Roosa Nauha -viikko käynnistyy ja tarjoamme kahvit 3.10. klo 9-14 välillä Tohmajärven paikallisosaston kirpputorilla, tervetuloa!

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry järjestää jäsenilleen My Fair Lady – musikaaliin yksityisnäytöksen la 12.11.2022 klo 17. Kesto noin 2 tuntia 40 minuuttia sisältäen 20 minuutin väliajan. Lipun hinta jäsenille 20€ (normaali lipun hinta 35€). Mikäli jäsenellä on avec, joka ei ole jäsen, niin myös hän pääsee näytökseen 20 euron hintaan. Lähdemme yhteiskyydillä, osasto tarjoaa linja-auto kyydin. Ilmoittaudu Vuokolle 31.10. mennessä p. 044 256 2232. . Tervetuloa mukaan!

Vietämme joulujuhlaa su 11.12 klo 13.00 alkaen Kotipirtillä. Tarjolla joululounas sekä pientä ohjelmaa. Ilmoittaudu mukaan Vuokolle p. 044 256 2232.

Haluatko auttaa syöpään sairastunutta ja hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Tohmajärven seudulle kaivataan tukihenkilöitä

Tule mukaan vertaistukihenkilötoimintaan! Toiminta antaa Sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri Sinun aikaasi ja tukeasi. Voit hakeutua vertaistukihenkilöksi, jos sinulla on omakohtainen kokemus syövästä tai läheiselläsi on ollut syöpä. Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi koulutuksen sekä tukea ja ohjausta työntekijöiltä. Lue lisää vertaistukihenkilötoiminnasta. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä sh. Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915/toimisto 013 227 600 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaamme!