Ilomantsi

Ilomantsin osasto on toiminut vapaaehtoisten voimin jo 33 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Ilomantsin paikallisosaston perustava kokous pidettiin 7.5.1985. Läsnä oli viisi paikallista edustajaa. Puheenjohtajana toimi Iina Hamunen.

Osaston tehtävänä on yhdistyksen kanssa yhteistyössä toimia alueensa syöpäpotilaiden yhteensaattamiseksi, tukea syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään, tiedottaa yhdistyksen ja osaston toiminnasta, aktivoida jäseniä toimintaan ja hankkia uusia jäseniä.

Olemme osastona tehneet teatteri- ja konserttimatkoja sekä sieni- ja marjaretkiä. Keväisin vietämme lettu-/pannukakkukestit kesän alkamisen kunniaksi. Kokoonnumme kuukausittain syksystä kevääseen. Osallistumme myös Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen tilaisuuksiin.

Jäsenemme ikääntyvät ja kaipaamme mukaan toimintaan myös nuorempia ja uusia toimijoita. Olet lämpimästi tervetullut!

Johtokunta:
Anja Back, puheenjohtaja, rahastonhoitaja p. 040 053 2937
Aino Pesonen, jäsen
Martta Riikonen, jäsen
Kalle Törrönen, jäsen
Ritva Punnonen, jäsen
Mirja Pesonen, jäsen
Eila-Leena Raappa, jäsen

Kuvassa johtokunnan jäseniä ja vapaaehtoistoimijoita.

Syksyn 2018 toimintaa Ilomantsissa:

• Syöpään sairastuneiden vertaistukiryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa palvelukeskus Iljalan tiloissa, os. Kappalaisentie 2, Ilomantsi. Ryhmässä on mahdollisuus luottamukselliseen keskusteluun ja ajatusten vaihtoon samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Syyskauden tapaamiset ovat torstaisin 20.9., 18.10., 15.11. ja 20.12. klo 17.00-18.30.   Loka- ja marraskuun tapaamisissa on mukana Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja, muilla kerroilla ryhmän ohjaajana toimii yhdistyksen kouluttama vertaistukiryhmän ohjaaja. Lisätietoja Anjalta p. 0400 532937.  Älä jää yksin, olet lämpimästi tervetullut mukaan!
  • kuukausitapaamiset jatkuvat
  • ohjattu allasvoimistelu 3,50€/henkilö/kerta

Osaston tapahtumista, ajankohdista ja paikoista saat tarkempaa tietoa osaston puheenjohtaja Anja Backilta p. 0400 532937

Tervetuloa mukaan toimintaan!