Ilomantsi

Ilomantsin osasto on toiminut vapaaehtoisten voimin jo 33 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Ilomantsin paikallisosaston perustava kokous pidettiin 7.5.1985. Läsnä oli viisi paikallista edustajaa. Puheenjohtajana toimi Iina Hamunen.

Osaston tehtävänä on yhdistyksen kanssa yhteistyössä toimia alueensa syöpäpotilaiden yhteensaattamiseksi, tukea syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään, tiedottaa yhdistyksen ja osaston toiminnasta, aktivoida jäseniä toimintaan ja hankkia uusia jäseniä.

Olemme osastona tehneet teatteri- ja konserttimatkoja sekä sieni- ja marjaretkiä. Keväisin vietämme lettu-/pannukakkukestit kesän alkamisen kunniaksi. Kokoonnumme kuukausittain syksystä kevääseen. Osallistumme myös Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen tilaisuuksiin.

Jäsenemme ikääntyvät ja kaipaamme mukaan toimintaan myös nuorempia ja uusia toimijoita. Olet lämpimästi tervetullut!

Johtokunta:
Anja Back, puheenjohtaja, rahastonhoitaja p. 040 053 2937
Helena Tahvanainen, jäsen
Aino Pesonen, jäsen
Martta Riikonen, jäsen
Kalle Törrönen, jäsen
Ritva Punnonen, jäsen
Mirja Pesonen, jäsen
Eila-Leena Raappa, jäsen

Kuvassa johtokunnan jäseniä ja vapaaehtoistoimijoita.

Kevään 2018 toimintaa Ilomantsissa:

• Syöpään sairastuneiden vertaistukiryhmä aloittaa kevätkauden toimintansa ke 24.1. klo 17.00 palvelukeskus Iljalan tiloissa, os. Kappalaisentie 2, Ilomantsi. Seuraavat tapaamiset ovat keskiviikkoisin 21.2., 21.3., 18.4. ja 23.5. klo 17.00 Kuukausittain tapahtuvissa kokoontumisissa on mahdollisuus keskustella kahvikupin äärellä luottamuksellisesti samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Ryhmän ohjaajana toimii yhdistyksen kouluttama vertaistukiryhmän ohjaaja. Lisätiedot Anjalta p. 0400 532937.  Älä jää yksin, olet lämpimästi tervetullut mukaan!
  • Osaston vuosikokous to 15.2.2018 klo 12.00. Kokous pidetään Eija Raappanan kotona, os. Kirkkokatu 26, Ilomantsi. Mukana yhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.
  • kuukausitapaamiset jatkuvat
  • ohjattu allasvoimistelu 3,50€/henkilö/kerta

Tapahtumista, ajankohdista ja paikoista saat lisätietoa: osaston puheenjohtaja Anja Back p. 0400 532937

Tervetuloa mukaan toimintaan!