Jäsenedut

Meitä on Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksessä noin 2700. Jäsenenä saat tietoa, tukea ja erilaisia etuja. Jäsenenä olet tukemassa ja mahdollistamassa syöpätyötä maakunnassamme.

Yhdistykseen voi liittyä jäseniksi syöpään sairastuneet, heidän läheisensä ja he, jotka haluavat olla tukemassa yhdistyksen toimintaa. Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen. Kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa. Varsinaiset jäsenet ja kannattajajäsenet hyväksyy yhdistyksen hallitus.

Tarjoamme

• tietoa: Sairaanhoitajamme auttavat ja tukevat sairastuneita ja heidän läheisiään. He opastavat myös terveellisiin elintapoihin.
  • tukea: Sairaanhoitajien ja tukihenkilöiden antama tuki sekä sairastuneille suunnatut kurssit ja tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistoiminta ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • toimintaa: Järjestämme erilaisia kursseja ja ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Paikallisosastomme tarjoavat monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa.

Jäsenedut

Varsinaisena jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • 3 euron suuruisen hoitopäiväkorvauksen jokaiselta syövän hoitoon liittyvältä hoitopäivältä ja poliklinikkakäynniltä erikoissairaanhoidossa. Etu on voimassa jäsenmaksun maksamispäivästä lähtien. Korvausta maksetaan enintään 30 vrk/hlö/vuosi. Korvaus on henkilökohtainen, eikä sitä makseta perikunnalle. Korvausta ei makseta terveyskeskusmaksuista eikä sarjahoidoista. Haettava kalenterivuosittain 15.1. mennessä
  • Vetrea Joensuu: kuntosalin 6kk:n vuosikorteista 10 %:n alennus, 10 %:n alennus 5-15 kerran hoitosarjoista, suolahuonehoito 15 €/kerta, jalkojen perushoito 55 €/55min
  • Joensuun Keskusapteekki: kaikki ei-lääkkeelliset itsehoidon tuotteet (esim. perusvoiteet, ravintolisät) 10 % alennus
  • LadyLine Joensuu ja Fittari Joensuu: asiakkuuksiin 10% alennus normaalihintaisista asiakkuusmaksuista. Edun asiakkuuksista saa Lehmon Fittarin verkkokaupassa kassalla alekoodilla JNSY. Molemmissa toimipisteissä asiakkuuksissa ei ole aloitusmaksua ja kaikki asiakkuudet ovat toistaiseksi voimassa olevia.
  • Asiantuntijapalvelut Heikki Päivinen Oy: Hautajaistoiveeni ja hoitotahto asiakirjat yht. 200 € (sis.alv). Asiakirjat erikseen hautajaistoiveeni 200 € (sis.alv) ja hoitotahto 100 € (sis.alv). Mikäli jäsen haluaa vain toisen asiakirjan, niin siitä jäsenelle alennus -25%.

Lisäksi olet tukemassa Pohjois-Karjalan alueella tehtävää tärkeää syöpätyötä.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja hoitopäiväkorvauksista.