Jäsenedut

Meitä on Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksessä noin 2700. Jäsenenä saat tietoa, tukea ja erilaisia etuja. Jäsenenä olet tukemassa ja mahdollistamassa syöpätyötä maakunnassamme.

Yhdistykseen voi liittyä jäseniksi syöpään sairastuneet, heidän läheisensä ja he, jotka haluavat olla tukemassa yhdistyksen toimintaa. Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen. Kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa. Varsinaiset jäsenet ja kannattajajäsenet hyväksyy yhdistyksen hallitus.

Tarjoamme

• tietoa: Sairaanhoitajamme auttavat ja tukevat sairastuneita ja heidän läheisiään. He opastavat myös terveellisiin elintapoihin.
  • tukea: Sairaanhoitajien ja tukihenkilöiden antama tuki sekä sairastuneille suunnatut kurssit ja tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistoiminta ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • toimintaa: Järjestämme erilaisia kursseja ja ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Paikallisosastomme tarjoavat monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa.

Jäsenedut

Varsinaisena jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • 3 euron suuruisen hoitopäiväkorvauksen jokaiselta syövän hoitoon liittyvältä hoitopäivältä ja poliklinikkakäynniltä erikoissairaanhoidossa. Etu on voimassa jäsenmaksun maksamispäivästä lähtien. Korvausta maksetaan enintään 30 vrk/hlö/vuosi. Korvaus on henkilökohtainen, eikä sitä makseta perikunnalle. Korvausta ei makseta terveyskeskusmaksuista eikä sarjahoidoista. Haettava kalenterivuosittain 15.1. mennessä. Hoitopäiväkorvausten maksatusta varten tarvitaan yhteystietonne (nimi, osoite, puhelin ja tilinumero) sekä syövän hoitoonne liittyvät laskukopiot, joilla korvausta haette. Voitte käydä asioimassa toimistollamme aukioloaikojen puitteissa tai postittaa laskukopiot yhteystietojenne kera osoitteeseen Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry, Malmikatu 5 B, 2 kerros, 80100 Joensuu. Kirjeeseen kannattaa laittaa viesti, että haette hoitopäiväkorvauksia. Korvauspäätöksestä ei lähetetä erillistä ilmoitusta. Ainoastaan epäselvissä tapauksissa otamme hakijaan yhteyttä puhelimitse. Korvaukset maksetaan viimeistään noin kahden viikon kuluessa hakemuksen saapumisesta. Korvausehdoista päättää vuosittain Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen hallitus arvioidessaan yhdistyksen taloudellista tilannetta.
  • Femino Joensuu: Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäsenkorttia esittämällä ei peritä toimistomaksua (norm. 10-22 €)
  • Karelia Magneetti: Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäsenkorttia esittämällä – 15 euroa toimistomaksusta
  • Live Joensuu:10 %:n alennus 5-15 x fysikaaliset hoitosarjat, 10 %:n alennus jalkojenperushoito, kuntosalikortti 30 €/kk
  • LadyLine Joensuu ja Fittari Joensuu: asiakkuuksiin 10% alennus normaalihintaisista asiakkuusmaksuista. Edun asiakkuuksista saa kauppa.fittari.fi/ verkkokaupassa kassalla alekoodilla, jonka saat toimistoltamme tai mainitsemalla edun toimipisteen kassalla.
  • GreenStar hotellit Joensuu, Jyväskylä, Lahti, Vaasa ja Oulu. www.greenstar.fi käyttämällä varauskoodia GSLIITTO tai suoraan hotellien vastaanotoista. Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnasta. Hotellilla on oikeus tarkastaa jäsenyys. Aamiainen 10 € / henkilö / vrk ennakkoon varatessa, 11 € paikan päällä ostaessa.
  • EasyFit: Aloitusmaksu 0€ (norm. 29,90€). ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 eur/kk (ovh. 14,90 eur/kk): Virtuaalinen käyttöoikeus ja Online-palvelut. Kampanjakoodi SYRO24Y. BASIC-asiakkuus 1.kk -50 % (norm.34,90 €/kk): yhden keskuksen käyttöoikeus, kuntosalin käyttöoikeus, Online-palvelut ja virtuaalinen ryhmäliikunta. Kampanjakoodi SYRB24Y. PLUS-asiakkuus 1.kk -50% (44,90 €/kk): Kaikkien keskusten käyttöoikeus, kuntosalin käyttöoikeus, Online-palvelut, virtuaalinen ryhmäliikunta, live-ryhmäliikunta. Kampanjakoodi SYRP24Y. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan EasyFitin verkkokaupassa edellä ilmoitetuilla alennuskoodeilla
  • Hotelli Pikku Syöte: 8% normaalihintaisista majoitushinnoista. Jäsenkorttia näyttämällä sisäänkirjautumisen yhteydessä.
  • Vessapassi, joka helpottaa tiettyjä sairauksia sairastavia pääsemään välittömästi vessaan. Hoitaja arvioi passin tarpeen.Lisätietoja vessapassista
  • BookBeat: Uusille liittyville asiakkaille 45 päivän ilmainen kokeilu. Jäsenetu on voimassa kaikille uusille BookBeat-käyttäjille ja kokeilujakson aikana saa kuunnella ja lukea yhteensä 30 tuntia. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, eli voit katkaista tilauksen milloin tahansa. Linkki etuuden lunastamiseen: https://www.bookbeat.fi/syopajarjestot
  • Viking Line: Vapaa-ajan risteilyistä kaudesta ja reitistä riippuen jopa 30-50 % päivän hinnasta, tuotetunnus FPKRY. Lisäksi alennuksia reittimatkoista tuotetunnuksella FPREIT. Kaikki edut löytyvät osoitteesta www.vikingline.fi/edut/syopajarjestot
  • SYNLAB: 10% alennusta kaikista laboratoriotutkimuksista ja -paketeista. Edun saa koodilla ETU-SSY-10%, jonka voi mainita varauksen yhteydessä. Varaukset saa helposti tehtyä SYNLAB – verkkosivuilla Lääkärin lähetettä ei tarvita. Asiakkaat maksavat tutkimukset itse paikan päällä.
  • Enon paikallisosasto: Seniorisalilla jäsenille maksuton kuntosalivuoro maanantaisin klo 15.30 – 17. Ei ohjausta.
  • Lieksan paikallisosasto: Yhdistyksen jäsenille maksuton kuntosalivuoro sunnuntaisin klo 12-13 Yrjönhovilla. Ei ohjausta.
  • Nurmeksen paikallisosasto: Jäsenille kuntosalivuoro keskiviikkoisin klo 13-15 Nurmeskodilla, 3€/kerta, jonka voi maksaa myös E-passilla. Ei ohjausta.
  • Tohmajärven paikallisosasto: torstaisin klo 14-15 maksuton kuntosalivuoro uudella liikuntahallilla.

Lisäksi olet tukemassa Pohjois-Karjalan alueella tehtävää tärkeää syöpätyötä.

Jäsenetuudet päivittyvät sitä mukaa, kun saamme mahdollisista uusista etuuksista tietoa.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja hoitopäiväkorvauksista.