Jäsenedut

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys tukee sairastuneita ja heidän läheisiään sairauden eri vaiheissa. Jäsenenä olet mukana tukemassa ja mahdollistamassa syöpätyötä Pohjois-Karjalassa.

Yhdistykseen voi liittyä jäseniksi syöpään sairastuneet, heidän läheisensä ja he, jotka haluavat olla tukemassa yhdistyksen toimintaa. Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen. Kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa. Varsinaiset jäsenet ja kannattajajäsenet hyväksyy yhdistyksen hallitus.

Tarjoamme

• tietoa: Sairaanhoitajamme auttavat ja tukevat sairastuneita ja heidän läheisiään. He opastavat myös terveellisiin elintapoihin.
  • tukea: Sairaanhoitajien ja tukihenkilöiden antama tuki sekä sairastuneille suunnatut kurssit ja tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistyö ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • toimintaa: Järjestämme erilaisia kursseja ja ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Paikallisosastomme tarjoavat monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa.

Jäsenedut

Varsinaisena jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • 3 euron suuruisen hoitopäiväkorvauksen jokaiselta syövän hoitoon liittyvältä hoitopäivältä ja poliklinikkakäynniltä erikoissairaanhoidossa. Etu on voimassa jäsenmaksun maksamispäivästä lähtien. Korvausta maksetaan enintään 30vrk/hlö/vuosi. Korvaus on henkilökohtainen, eikä sitä makseta perikunnalle. Korvausta ei makseta terveyskeskusmaksuista eikä sarjahoidoista. Haettava kalenterivuosittain 15.1. mennessä.
  • maksuttomat iho- ja luomimuutosten tarkastukset sekä ohjauksen rintojen omatoimiseen tarkkailuun
  • Vetrea Joensuu: Fysioterapiapalveluiden 5-15 hoitokerran sarjasta, uimahallin ja kuntosalin sarja/ kuukausi korteista, suolahoitohuoneen sarjalipusta 10 % alennus, lounas-/päivällislippu 10 kerran sarja hintaan 68€
  • Joensuun Keskusapteekki, kaikki ei lääkkeelliset itsehoidon tuotteet (esim. perusvoiteet ja ravintolisät )10 % alennus
  • LadyLine Joensuu: aloitusmaksu 0€, 12kk ja 24kk asiakkuus 59€/kk. Sisältää kuntosalin ja ryhmäliikuntatunnit

Lisäksi olet tukemassa Pohjois-Karjalan alueella tehtävää tärkeää syöpätyötä.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja hoitopäiväkorvauksista.