Outokumpu

Outokummun osasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan jo 36 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Outokummun paikallisosasto on perustettu vuonna 1982.

Osasto toiminnan keskeisenä tehtävänä on syöpätietouden edistäminen, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen tuottamista kuntoutus- ja tukipalveluista tiedottaminen sekä sosiaalisen kuntoutus- ja virkistystoiminnan järjestäminen.

Järjestämme lähes joka kuukausi kerhotapaamisen pääsääntöisesti Galleria Maritan tiloissa (Kummunkatu 3). Tarkempi kokoontumisten ajankohta ilmoitetaan Outokummun seutu -lehden järjestöpalstalla. Teemme yhteistyötä Polvijärven paikallisosaston kanssa ja teemme myös mielellämme yhteistyötä alueemme eri järjestöjen kanssa. Lisätietoja toiminnastamme saat puheenjohtaja Pirjo Vauhkoselta, p. 0400-819841

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Johtokunta:

Pirjo Vauhkonen, puheenjohtaja p. 0400 819 841
Annaliisa Piiroinen
Raija Karttunen
Leena Kaipala
Ritva Hirvonen
Ritva Räsänen

Syksyn 2018 toimintaa

• To 6.9. Erä ja luontokeskus klo 13.00, Polvijärven paikallisosasto on kutsuttu mukaan
  • To 4.10. Irma Vottonen monialaisen kotikuntoutuksen fysioterapia/galleria Marita
  • To 1.11. klo 13.00 Jukka Orenius hyvinvointijohtaja/galleria Marita
  • Syksyn aikana järjestetään kulttuurikeskus Maritassa yleisöluentotilaisuus: Onko mitään uutta syövässä? Voinko itse tehdä jotakin? Luennoitsijana yleiskirurgian ylilääkäri Eeva-Kaisa Titov. Tilaisuus on maksuton. Aika ilmoitetaan myöhemmin.
  • Pikkujoulu Turulan ruokalassa, aika ilmoitetaan myöhemmin

SINUSTAKO TUKIHENKILÖ?

Outokummun seudulle kaivataan lisää tukihenkilöitä. Tukihenkilötoiminta antaa sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri sinun aikaasi ja tukeasi.

Voit hakeutua tukihenkilöksi, jos sinulla on ollut omakohtainen kokemus syövästä (alle 5 vuotta sairastumisesta) tai läheiselläsi on ollut syöpä.

Lisätietoja tukihenkilötoimintaan liittyen antaa sh Salla-Maaria Martikainen p. 050-362 2915 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi