Outokumpu

Outokummun osasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan jo 37 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Outokummun paikallisosasto on perustettu vuonna 1982.

Osasto toiminnan keskeisenä tehtävänä on syöpätietouden edistäminen, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen tuottamista kuntoutus- ja tukipalveluista tiedottaminen sekä sosiaalisen kuntoutus- ja virkistystoiminnan järjestäminen.

Järjestämme lähes joka kuukausi kerhotapaamisen pääsääntöisesti Galleria Maritan tiloissa (Kummunkatu 3). Tarkempi kokoontumisten ajankohta ilmoitetaan Outokummun seutu -lehden järjestöpalstalla. Teemme yhteistyötä Polvijärven paikallisosaston kanssa ja teemme myös mielellämme yhteistyötä alueemme eri järjestöjen kanssa. Lisätietoja toiminnastamme saat puheenjohtaja Pirjo Vauhkoselta, p. 0400-819841

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Johtokunta:

Pirjo Vauhkonen, puheenjohtaja p. 0400 819 841
Annaliisa Piiroinen
Raija Karttunen
Leena Kaipala
Ritva Hirvonen
Ritva Räsänen

Kevään 2019 toimintaa:

• To 17.1. klo 13 Galleria Marita. Vapaata seurustelua
  •  ke 13.2. klo 13 Outokummun osaston vuosikokous Galleria Marita (os. Kummunkatu 3). Kokouksessa mukana yhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.
  • Ti 12.3. klo 13 Galleria Marita. Toivelauluja
  • Ti 9.4. klo 13 Galleria Marita. Tällä kerralla vierailijana suutari
  • Ti 7.5. Kevätretki aika ja paikka ilmoitetaan myöhemmin

Haluatko auttaa syöpään sairastunutta ja hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Outokummun seudulle kaivataan tukihenkilöitä.

Tule mukaan vertaistukihenkilötoimintaan! Toiminta antaa Sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri Sinun aikaasi ja tukeasi. Voit hakeutua vertaistukihenkilöksi, jos sinulla on omakohtainen kokemus syövästä tai läheiselläsi on ollut syöpä. Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi koulutuksen sekä tukea ja ohjausta työntekijöiltä. Mikäli kiinnostuit, ilmoittaudu mukaan kevään vertaistukihenkilökoulutukseen, joka järjestetään Joensuussa 30.3. ja 13.4.2019.  Lisätiedot ja ilmoittautumiset 7.3.mennessä sh. Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915/toimisto 013 227 600 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi