Outokumpu

Outokummun osasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan jo 36 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Outokummun paikallisosasto on perustettu vuonna 1982.

Osasto toiminnan keskeisenä tehtävänä on syöpätietouden edistäminen, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen tuottamista kuntoutus- ja tukipalveluista tiedottaminen sekä sosiaalisen kuntoutus- ja virkistystoiminnan järjestäminen.

Järjestämme lähes joka kuukausi kerhotapaamisen pääsääntöisesti Galleria Maritan tiloissa (Kummunkatu 3). Tarkempi kokoontumisten ajankohta ilmoitetaan Outokummun seutu -lehden järjestöpalstalla. Teemme yhteistyötä Polvijärven paikallisosaston kanssa ja teemme myös mielellämme yhteistyötä alueemme eri järjestöjen kanssa. Lisätietoja toiminnastamme saat puheenjohtaja Pirjo Vauhkoselta, p. 0400-819841

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Johtokunta:

Pirjo Vauhkonen, puheenjohtaja p. 0400 819 841
Annaliisa Piiroinen
Raija Karttunen
Leena Kaipala
Ritva Hirvonen
Ritva Räsänen

Kevään 2018 toimintaa

• Tammikuu 10.1.2018 klo 13.00 Galleria Marita. Kerhotapaamisessa vierailijana Emilia Kallonen.
  • Helmikuu 14.2.2018 klo 13.00 Galleria Marita. Vierailijana Tanja Kilpeläinen, palveluohjaaja, Siun Sote. Klo 14 alkaen Outokummun paikallisosaston vuosikokous. Vuosikokouksessa käsitellään mm. edellisen vuoden tilinpäätös ja toimintakertomus sekä kuluvan vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio. Vuosikokouksessa mukana yhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.
  • Maaliskuu 14.3.2018 klo 13.00 Galleria Marita. Vierailijana Jonna Nissinen, joka pitää osallistujille jumpan.
  • Huhtikuu 11.4.2017 klo 13 Galleria Marita. Vierailijana Pertti Ruotsalainen.
  • Toukokuu 9.5.2018 klo 12 Pellinmäenretki, johon tulee pappi tai joku seurakunnan edustaja mukaan.

SINUSTAKO TUKIHENKILÖ?

Outokummun seudulle kaivataan lisää tukihenkilöitä. Tukihenkilötoiminta antaa sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri sinun aikaasi ja tukeasi.

Voit hakeutua tukihenkilöksi, jos sinulla on ollut omakohtainen kokemus syövästä (alle 5 vuotta sairastumisesta) tai läheiselläsi on ollut syöpä.

Jos kiinnostuit, ilmoittaudu mukaan seuraavaan vertaistukihenkilökoulutukseen, joka järjestetään:

• I osa pe 20.4. ja la 21.4. (koko päivän kestävä koulutus kumpanakin päivänä)
  • II osa ti 8.5. (iltapäivän kestävä koulutus)

Huom! Ilmoittautuminen koulutukseen viimeistään ma 3.4.2018

Lisätietoja tukihenkilötoimintaan liittyen antaa sh Salla-Maaria Martikainen p. 050-362 2915 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi