Outokumpu

Outokummun osasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan jo 35 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Outokummun paikallisosasto on perustettu vuonna 1982.

Osasto toiminnan keskeisenä tehtävänä on syöpätietouden edistäminen, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen tuottamista kuntoutus- ja tukipalveluista tiedottaminen sekä sosiaalisen kuntoutus- ja virkistystoiminnan järjestäminen.

Järjestämme lähes joka kuukausi kerhotapaamisen pääsääntöisesti Perheiden paikka ry:n tiloissa (Sänkinotkonkatu 6). Tarkempi kokoontumisten ajankohta ilmoitetaan Outokummun seutu -lehden järjestöpalstalla. Teemme yhteistyötä Polvijärven paikallisosaston kanssa ja teemme myös mielellämme yhteistyötä alueemme eri järjestöjen kanssa. Lisätietoja toiminnastamme saat puheenjohtaja Pirjo Vauhkoselta, p. 0400-819841

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Johtokunta:

Pirjo Vauhkonen, puheenjohtaja p. 0400 819 841
Annaliisa Piiroinen
Raija Karttunen
Leena Kaipala
Ritva Hirvonen
Ritva Räsänen

Kevään 2017 tapahtumia:

To 12.1.2017 klo 13.00 osaston kokoontuminen. Mukana Marjatta Ruotsalainen.

To 9.2.2017 klo 13 paikallisosaston vuosikokous, Perheiden paikka, Sänkinotkonkatu 6 Outokumpu. Mukana Taina Leppänen ja Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.

To 16.3.2017 klo 11.00 alkaen teemme retken Erä- ja luontokeskukseen. Kokoontuminen S-marketin parkkipaikalle, josta retkelle lähtö kimppakyydeillä.

To 20.4.2017 klo 13.00 osaston kokoontuminen. Mukana Ulla Toivanen kertomassa kiinalaisesta lääketieteestä.

To 11.5.2017 klo 11.00 alkaen teemme retken Pellinmäen leirikeskukseen. Retkellä mukana seurakuntapastori.

Tarkemmat tiedot ja yhteydenotot tapahtumista Pirjo Vauhkonen p. 0400-819 841

SINUSTAKO TUKIHENKILÖ?

Outokummun seudulle kaivataan lisää tukihenkilöitä. Tukihenkilötoiminta antaa sinulle mahdollisuuden tehdä arvokasta auttamistyötä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä kanssa. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka kaipaavat juuri sinun aikaasi ja tukeasi.

Voit hakeutua tukihenkilöksi, jos sinulla on ollut omakohtainen kokemus syövästä (alle 5 vuotta sairastumisesta) tai läheiselläsi on ollut syöpä.

Jos kiinnostuit, ilmoittaudu mukaan seuraavaan vertaistukihenkilökoulutukseen, joka järjestetään 21. ja 22.4. (koko päivän kestävä koulutus) ja 11.5.2017 (iltapäivän kestävä koulutus). Lisätietoja tukihenkilötoimintaan liittyen antaa sh Salla-Maaria Martikainen p. 050-362 2915 tai salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi