Liperi

Liperin paikallisosasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan 26 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osaston perustava kokous pidettiin 12.9.1991. Läsnä oli 18 paikallista edustajaa ja Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksestä Irma Nuutinen ja Olavi Koskinen.

Toiminnan keskeisiä tavoitteita:

• syöpäpotilaiden tukeminen
  • tiedotustoiminta
  • virkistystoiminta

Osastollamme on tukihenkilötoimintaa. Lisätietoa tukihenkilöistä saat Syöpäyhdistyksen toimistolta.

Järjestämme säännöllisesti vuosittain mm. teatteriretkiä, yhteislaulutilaisuuksia ja luentotilaisuuksia syöpäsairauksista.

Teemme mielellämme yhteistyötä muiden paikallisten järjestöjen kanssa. Yhteistyö on helppo toteuttaa, koska olemme monessa järjestössä mukana.

Johtokunta:
Salme Hiltunen, puheenjohtaja p. 040 746 3779
Kristina Vänskä, rahastonhoitaja
Leena Pekkinen, sihteeri
Laimi Heiskanen, leikekirjanhoitaja
Eeva Huikuri, jäsen
Terttu Immonen, jäsen
Pirjo Pekkarinen, jäsen
Elina Hakkarainen, jäsen

Kevään 2017 tapahtumia:

• Liperin osaston vuosikokous to 2.2.2017 klo 13, Ystävänkammari, Käsämäntie 122 Liperi. Kokouksessa mukana yhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.
  • La 18.3. järjestämme retken Savonlinnan teatteriin klo 13 alkavaan näytökseen Agents-musikaali Ansiosidonnainen. Lähtö linja-autolla Viinijärven linja-autoasema klo 9.30 Ylämyllyn Shell klo 9.45 ja Liperin linja-autoasema klo 10.00. Lisätietoja teatteriretkestä ja lipun hinnasta, sekä ilmoittautumiset viimeistään 1.3. mennessä  Salme Hiltunen p. 040 746 3779.