Liperi

Liperin paikallisosasto on toiminut vapaaehtoisvoimin alueellaan 27 vuotta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osaston perustava kokous pidettiin 12.9.1991. Läsnä oli 18 paikallista edustajaa ja Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksestä Irma Nuutinen ja Olavi Koskinen.

Toiminnan keskeisiä tavoitteita:

• syöpäpotilaiden tukeminen
  • tiedotustoiminta
  • virkistystoiminta

Osastollamme on tukihenkilötoimintaa. Lisätietoa tukihenkilöistä saat Syöpäyhdistyksen toimistolta.

Järjestämme säännöllisesti vuosittain mm. teatteriretkiä, yhteislaulutilaisuuksia ja luentotilaisuuksia syöpäsairauksista.

Teemme mielellämme yhteistyötä muiden paikallisten järjestöjen kanssa. Yhteistyö on helppo toteuttaa, koska olemme monessa järjestössä mukana.

Johtokunta:
Terhi Sakara, puheenjohtaja
Kristina Vänskä, rahastonhoitaja
Leena Pekkinen, sihteeri
Laimi Heiskanen, leikekirjanhoitaja
Eeva Huikuri, jäsen
Terttu Immonen, jäsen
Pirjo Pekkarinen, jäsen
Elina Hakkarainen, jäsen

Kevään 2018 toimintaa:

• Liperin osaston vuosikokous 7.2.2018 klo 13 Ystävänkammari (os. Käsämäntie 122) Liperi
  • Pe 27.4. järjestämme teatterimatkan Varkauteen  klo 14 alkavaan näytökseen Loma, lämminhenkinen komedia meistä ihmisistä. Matkan hinta 50€ sisältäen matkan, teatterilipun ja ruokailun Varkaudessa. Bussikuljetus lähtee Liperin linja-autoasemalta klo 11.00, Ylämyllyn Shell  klo 11.15  ja Viinijärven linja-autoasema klo 11.30. Lisätietoja teatteriretkestä sekä ilmoittautumiset viimeistään 5.4. mennessä Salmelle  p. 040 746 3779.

Tervetuloa mukaan toimintaan!