Paikallisosaston vapaaehtoinen

Paikallisosaston vapaaehtoistoiminnan tavoitteena on yhteensaattaa ja tukea alueensa syöpäpotilaita.

Paikallisosastot toimivat vapaaehtoisvoimin

Osallistuminen osastotoimintaan on luonteva tapa tehdä vapaaehtoistyötä. Osastot järjestävät esimerkiksi erilaisia tapahtumia, virkistystoimintaa ja kerhoja, joissa voi toimia vapaaehtoisena. Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen 12 paikallisosastoa pyörivät vapaaehtoisten voimin. Paikallisosaston vapaaehtoisena pääset mukaan mukaviin tapahtumiin ja osaksi yhteisöllistä porukkaa.

Paikallisosastot tekevät alueillaan merkittävää työtä, joka vaikuttaa ihmisten hyvinvointiin. Pohjois-Karjalassa väestö ikääntyy ja tätä myötä myös syöpä sairautena maakunnan alueella lisääntyy. Myös yhden hengen talouksien määrät kasvavat. Jotta kukaan ei jäisi sairautensa kanssa yksin, niin tule Sinäkin mukaan tekemään arvokasta vapaaehtoistyötä ja varmistamaan yhdessä kanssamme se, että tärkeä paikallinen vapaaehtoistyö pysyy vahvana ja elinvoimaisena.

Olet lämpimästi tervetullut toimintaan mukaan!

Täältä voit tarkastaa oman alueesi paikallisosaston tiedot.

Paikallisosaston vapaaehtoiseksi voit ilmoittautua suoraan oman asuinalueesi osaston puheenjohtajalle tai yhdistyksen toimistoon p. 013 227 600.