Kitee/Kesälahti

Kiteen paikallisosasto on perustettu vuonna 1983 ja Kesälahden paikallisosasto vuonna 1987. Vuoden 2014 alusta paikallisosastot ovat yhdistäneet voimansa ja toimintansa yhdeksi osastoksi. Toimintaa ylläpitävät vapaaehtoistoimijat. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Osaston keskeisenä tehtävänä on syöpätietouden edistäminen, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen tuottamista kuntoutus- ja tukipalveluista tiedottaminen sekä sosiaalisen kuntoutus- ja virkistystoiminnan järjestäminen.

Toimintaa ja tapahtumia järjestetään sekä Kiteen että Kesälahden alueella voimien ja tarpeen mukaan. Seuraa ilmoittelua paikallislehdessä.

Johtokunta:
Aune Timonen, puheenjohtaja p. 040 706 1602
Risto Tikka, varapuheenjohtaja
Sirkku Tolvanen, jäsen
Aino Alasaari, jäsen
Liisa Immonen, jäsen
Urpo Rahunen, jäsen
Esko Nenonen, jäsen
Pirjo Ketolainen, jäsen

Kuvassa osaston johtokunnan jäseniä ja vapaaehtoistoimijoita.

Kesälahden osaston lahjoitusrahasto

Rahaston tarkoituksena on avustaa kesälahtelaisia perheitä, joissa vanhemmalla tai lapsella on syöpä. Avustuksia jaetaan ympäri vuoden. Vapaamuotoiset avustushakemukset tulee toimittaa Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistykselle osoitteeseen Karjalankatu 4 A 1, 80200 Joensuu. Lisätietoja toimistolta p. 013 227 600.

Kevään ja syksyn tapahtumia 2018

• Kiteen osaston vuosikokous 29.1.18  klo 14 Kansantalo (os. Leipurintie 3) Kitee. Mukana kokouksessa yhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.
  • Virikeryhmän kerhoillat syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen ke 7.2. klo 18-20 Harjulan korttelituvalla, Ilmolantie 2 Kitee. Jatkossa ryhmä kokoontuu parillisten viikkojen keskiviikkona. Ryhmän vetäjinä toimivat paikallisosaston vapaaehtoiset. Ei ennakkoilmoittautumista. Lisätietoja Leila p. 050 306 7795.
  • Järjestämme Kiirastulet -tapahtuman  yhdessä 2-3 muun järjestön kanssa to 29.3.18 klo 13 Kesälahden Purujärven kylätalolla. Yhteiskuljetus tapahtumaan.
  • Toukokuussa järjestämme perinteisen Kiteen Hoivakodin asukkaiden ulkoilutusapupäivän.
  • Ke 6.6.18  järjestämme yhdessä 2-3 muun järjestön kanssa kesäretken Heinäveden Valamoon. Retkelle järjestämme yhteiskuljetuksen.
  • Heinä-elokuussa viikko 31 järjestämme Rantakala/teatteriretken Potoskavaaraan.
  • Syyskuussa miestenilta. Mahdollinen luennoitsija selviää myöhemmin. Arpajaiset.
  • Lokakuussa Roosa nauha lipaskeräys viikolla 41 ma ja pe Kiteellä ja ke Kesälahdella.
  • Joulukuussa viikolla 49 järjestämme yhdessä 2-3 muun järjestön kanssa pikkujoulujuhlan. Arpajaiset.

Tapahtumista ilmoitetaan tarkemmin lähempänä ajankohtaa Koti-Karjala lehdessä. Muutokset mahdollisia. Lisätietoja tapahtumista saat puheenjohtaja Aune Timoselta p. 040 706 1602.

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan ja tilaisuuksiin!