Tule vapaaehtoiseksi!

Jos sinulla on halu auttaa, tule mukaan Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoimintaan!

Yhdistyksessämme on tarjolla monenlaisia vapaaehtoistyön vaihtoehtoja. Meillä on tarvetta monenlaiselle osaamiselle. Voit osallistua siinä määrin, kun ehdit ja haluat.

Kuka tahansa voi osallistua

Vapaaehtoisena toimitaan tavallisen ihmisen tiedoin ja taidoin. Jos sinulla on jokin erityisosaaminen, voit hyödyntää sitä siihen sopivassa vapaaehtoistehtävässä. Vapaaehtoistoiminta on palkatonta ja jokainen valitsee itse, minkä asian eteen haluaa toimia. Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoiminnassa voi olla mukana kuka tahansa. Vapaaehtoiset tuovat omannäköisensä lisän toimintaamme. Voit toimia vapaaehtoisena kertaluontoisesti tai säännöllisesti. Sinä päätät mikä sopii sinulle parhaiten. Tarjoamme tehtävääsi perehdytyksen, säännöllisiä vapaaehtoisten tapaamisia (Syöpiksen Säpäkät), tarvitsemasi tuen sekä virkistystoimintaa.

Syöpiksen Säpäkät on monessa mukana

Syöpiksen Säpäkät on vapaaehtoisista koostuva ryhmä, joka mm. kerää varoja Pohjois-Karjalan alueella tehtävään syöpätyöhön, on mukana avustamassa erilaisissa tapahtumissa, järjestää myyjäisiä ja arpajaisia. Säpäkät hoitavat myös erilaisia kahvituksia sekä konserttien naulakkopalveluja ja väliaikatarjoiluja.

Voit esimerkiksi:

Ota yhteyttä

Jos kiinnostuit asiasta, ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja kerro meille hieman taustastasi ja siitä, minkälaisesta vapaaehtoistyöstä olisit kiinnostunut.

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry:n vapaaehtoistoiminnan rekisteri

Tule vapaaehtoiseksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

tai soita:

Tukihenkilötoiminta: Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915 ja toimisto 013 227 600
Säpäkät ja muu vapaaehtoistyö: Marketta Komulainen p. 050 567 9264 ja toimisto 013 227 600

Olet tervetullut mukaan mukavaan ja toimeliaaseen joukkoomme tukemaan ja tekemään arvokasta vapaaehtoistyötä!