Vapaaehtoistoiminta

Jos sinulla on halu auttaa, tule mukaan Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoimintaan!

Yhdistyksessämme on tarjolla monenlaisia vapaaehtoistyön vaihtoehtoja. Meillä on tarvetta monenlaiselle osaamiselle. Voit osallistua siinä määrin, kun ehdit ja haluat.

Voit esimerkiksi:

Jos kiinnostuit asiasta, ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja kerro meille hieman taustastasi ja siitä, minkälaisesta vapaaehtoistyöstä olisit kiinnostunut.

Tule vapaaehtoiseksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

tai soita:

Tukihenkilötoiminta: sh Salla-Maaria Martikainen, p. 050 362 2915
Säpäkät (ja muu vapaaehtoistyö): toimisto p. 013 227 600

Säpäkät ja muu vapaaehtoistoiminta

Säpäkät on vapaaehtoisista koostuva ryhmä, joka kerää varoja Pohjois-Karjalan alueella tehtävään syöpätyöhön. Me Säpäkät olemme aktiivista porukkaa. Olemme mukana erilaisissa tapahtumissa ja järjestämme myyjäisiä ja arpajaisia. Hoidamme konserttien naulakkopalveluja ja väliaikatarjoiluja sekä järjestämme Joensuun Sepänsalissa tanssiaisia. Säkäpät kokoontuvat noin kerran kuussa yhdistyksen tiloissa. Kuka tahansa voi osallistua, halu auttaa on tärkein motiivi.

Vapaaehtoiset huolehtivat myös syöpäyhdistyksen kirpputorin siisteydestä. Käsistään taitavat vapaaehtoiset tekevät käsitöitä, joiden myyntituotot ohjataan suoraan maakunnan syöpätyöhön.

Jos sinulla on sellaista ammatti- tai erikoisosaamista, josta ajattelet olevan apua syöpään sairastuneille, soita meille ja kerro asiasta. Otamme apusi ilomielin vastaan.

Olet tervetullut mukaan mukavaan ja toimeliaaseen joukkoomme tukemaan ja tekemään arvokasta vapaaehtoistyötä!