Liity jäseneksi

Hienoa, että haluat liittyä Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäseneksi. Täytä oheinen lomake, niin otamme sinuun yhteyttä. Tervetuloa joukkoomme!

Vuonna 2021 jäsenmaksu on 25 euroa/henkilö ja kannattajajäsenmaksu oikeuskelpoiselle yhteisölle on 200 €. Varsinaisilta jäseniltä ja kannattajajäseniltä perittävän vuotuisen jäsen­mak­sun suuruudesta päätetään yhdistyksen syyskokouksessa.

Kaikki voivat liittyä Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäseniksi. Varsinaisten jäsenten ja kannattajajäsenten tuki on tärkeää alueella tehtävälle syöpätyölle. Jäsenyydet hyväksyy yhdistyksen hallitus.

JÄSENKAMPANJA HELMIKUUSSA 2021

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys tulee 65 vuoden ikään vuonna 2021. Tämän kunniaksi toteutamme jäsenkampanjan. Jäsenenä autat meitä auttamaan ja tuet maakunnassamme tehtävää syöpätyötä.

Jäsenkampanja-aika 1.2.-28.2.2021.

A) JÄSENMAKSUN MAKSANEET ENTISET JÄSENET

Vuoden 2021 jäsenmaksunsa maksaneet Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäseninä jo edellisenä vuonna olleet osallistuvat automaattisesti palkintojen arvontaan. Tämän ryhmän kuusi (6) palkintoa arvotaan 1.3.2021. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Palkinnot ovat: Break Sokos Hotelli Bomban 1 vrk:n majoituslahjakortti kahdelle hengelle. Lisäksi arvotaan laadukas urheilureppu juomapullon kera, plasmasytytin ja yhdistyksen tuubihuivi, kolme (3) kappaletta yhdistyksen tuubihuiveja.

B) UUDET JÄSENET

Vuoden alusta uusina jäseninä helmikuun loppuun mennessä yhdistykseen liittyneiden kesken arvotaan kuusi (6) palkintoa. Arvonta suoritetaan 1.3.2021. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Palkinnot ovat: Break Sokos Hotelli Bomban 1 vrk:n majoituslahjakortti kahdelle hengelle. Lisäksi arvotaan Kolo designin tarjotin, plasmasytytin ja yhdistyksen tuubihuivi, kolme (3) kappaletta yhdistyksen tuubihuiveja.

Yhteistyössä mukana Break Sokos Hotelli Bomba sekä mainos- ja liikelahja Pedler Ky

Käsittelemme antamiasi  henkilötietoja  luottamuksellisesti. Lue lisää henkilötietojen käsittelystä Suomen Syöpäyhdistyksen sivulta

Tutustu myös oheiseen Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen tietosuojaselosteeseen ja täytä allaoleva lomake, niin olemme sinuun yhteydessä.

Tutustu jäsenetuihin

Rekisteriseloste jäsenrekisteri

Voit liittyä jäseneksi myös puhelimitse tai sähköpostilla.

Lisätietoa saat toimistostamme