Liity jäseneksi

Hienoa, että haluat liittyä Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäseneksi. Täytä oheinen lomake, niin otamme sinuun yhteyttä. Tervetuloa joukkoomme!

Vuonna 2024 jäsenmaksu on 25 euroa/henkilö ja kannattajajäsenmaksu oikeuskelpoiselle yhteisölle on 200 €. Varsinaisilta jäseniltä ja kannattajajäseniltä perittävän vuotuisen jäsen­mak­sun suuruudesta päätetään yhdistyksen syyskokouksessa.

Kaikki voivat liittyä Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäseniksi. Varsinaisten jäsenten ja kannattajajäsenten tuki on tärkeää alueella tehtävälle syöpätyölle. Jäsenyydet hyväksyy yhdistyksen hallitus.

Käsittelemme antamiasi  henkilötietoja  luottamuksellisesti. Lue lisää henkilötietojen käsittelystä Suomen Syöpäyhdistyksen sivulta

Tutustu myös oheiseen Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen tietosuojaselosteeseen ja täytä allaoleva lomake, niin olemme sinuun yhteydessä.

Tutustu jäsenetuihin

Rekisteriseloste jäsenrekisteri

Voit liittyä jäseneksi myös puhelimitse tai sähköpostilla.

Lisätietoa saat toimistostamme