Maksumuistutukset lähteneet jäsenille, jotka eivät ole maksaneet tämän vuoden jäsenmaksua

Niille jäsenille, jotka eivät ole maksaneet jäsenmaksuaan tälle vuodelle, on lähetetty maksumuistutukset. Maksumuistutus ei ole karhukirje, vaan muistutus, että mikäli jäsen ei maksa jäsenmaksuaan, jäsenyys päättyy muistutuksen jälkeen. Yhdistyksen sääntöjen mukaan emme voi ensimmäisen jäsenmaksun maksamatta jättämisen jälkeen päättää jäsenyyttä, mikäli jäsen ei ole siitä meille ilmoittanut. Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei siis päätä jäsenyyttä automaattisesti.

Ylimääräinen muistutusmaksu (5 €) johtuu muistuttamiseen liittyvästä postikulusta ja maksuja valvovan yhteistyökumppanimme Visma Amilin toteuttamasta maksuvalvonnasta.

Mikäli et halua olla enää jäsenenä, ilmoitathan siitä toimistoomme p. 013 227 600 tai marko.luukkainen@pksy.fi