Vuoden 2021 hoitopäiväkorvaukset haettava 15.1.2022 mennessä

Hyvä jäsenemme,

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksellä on talousarviossa varattu vapaaehtoisuu­teen perustuva määrä­raha, jonka puitteissa yhdistyksen jäsenille maksetaan korva­usta syöpätaudin hoidosta ai­heutuneista kustannuksista alla olevien ehto­jen mukaan.

• 3 euron suuruinen hoitopäiväkorvaus jokaiselta syövän hoitoon liittyvältä hoitopäivältä ja poliklinikkakäynniltä erikoissairaanhoidossa.
  • Etu on voimassa jäsenmaksun maksamispäivästä lähtien.
  • Korvausta maksetaan enintään 30 vrk/hlö/vuosi.
  • Korvaus on henkilökohtainen, eikä sitä makseta perikunnalle. Korvausta ei makseta terveyskeskusmaksuista eikä sarjahoidoista.
  • Haettava kalenterivuosittain 15.1. mennessä

Hoitopäiväkorvausten hakeminen

Hoitopäiväkorvausten maksatusta varten tarvitaan yhteystietonne (nimi, osoite, puhelin ja tilinumero) sekä syövän hoitoonne liittyvät laskukopiot, joilla korvausta haette.

Voitte käydä asioimassa toimistollamme aukioloaikojen puitteissa tai postittaa laskukopiot yhteystietojenne kera osoitteeseen Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry, Malmikatu 5 B, 2 kerros, 80100 Joensuu. Kirjeeseen kannattaa laittaa viesti, että haette hoitopäiväkorvauksia.

Korvauspäätöksestä ei lähetetä erillistä ilmoitusta. Ainoastaan epäselvissä tapauksissa otamme hakijaan yhteyttä puhelimitse.

Korvaukset maksetaan viimeistään noin kahden viikon kuluessa hakemuksen saapumisesta.

Korvausehdoista päättää Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen hallitus arvioidessaan yhdistyksen taloudellista tilannetta

Kun asioit toimistollamme, niin käytä kasvomaskia.