Tule viettämään heinäkuista päivää kanssamme kesäteatteriin, lipunmyynti sulkeutuu kauttamme 28.6.

Musiikkikomedia JASKA. Utran Uudessa Teatterissa 8.7.2023 kello 15.

Näytös jäsenillemme hintaan 29€/kpl. Yhdistyksellämme on 250kpl lippuerä.

Mikäli jäsenellä on avec, joka ei ole jäsen, niin tällä kertaa myös hän pääsee näytökseen 29 euron hintaan. Normaalihinnat aikuisille 33 €, lapset 20 €, S-Etukortti, Karjalaisen etukortti sekä eläkeläiset 31 €.

Lipun myynti yhdistykseltä. Maksu yhdistyksen tilille, tilinumeron saat ilmoittautuessasi tai käteismaksu. Lipun/lippujen haku yhdistykseltä toukokuussa.

Varaa oma lippusi soittamalla yhdistykselle p. 013 227 600 tai sähköpostitse marko.luukkainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Paikallisosastoilla mahdollisuus tehdä kimppatilaus. Paikkoja on rajoitetusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksestä.

Esitys kestää n. 2 tuntia väliaikoineen. Katsomo ja lava on katettu.

70-vuotispäiviään viettävän kansantaiteilija Jaakko Tepon kunniaksi Utran Uudessa Teatterissa nähdään kesällä 2023 Antti Heikkisen ja Ilja Tepon taiteilema, täysin uusi musiikkikomedia Jaska. Käsikirjoittajat vahvistavat, että 1.7.2023 ensi-iltansa saavasta näytelmästä on tulossa hyvä! Lavalla nähdään mm. Tume Uusitalo, Kaija Pakarinen sekä Antti Tuomas Heikkinen ja näytelmän ohjaa Olli-Matti Oinonen.

Itse mestari eli Jaakko Teppo on innoissaan kunniasta. Hän on luvannut toimia hankkeen kummisetänä ja laadun tarkkailijana.

Jaska on jo toinen Jaakko Teppo -aiheinen näytelmä Utran Uuden Teatterin 9-vuotisen historian aikana. Edellinen, Toivo Ryynäsen Elämä ja Teot, oli valtava yleisömenestys, ja sen näki yhteensä 16 000 katsojaa.

”Muutahan myö ei luvata kun se, että varmasti naarattaa ja ehkä vähän itkettääkii. Eipä sitä hyvä näytelmän päällisiltä juuri muuta voi luvatakaan.”

Tulukee kahtomaan!