Tule mukaan syöpäjärjestöjen kursseille!

Onko syöpäsairaus koskettanut Sinua tai läheistäsi?

Tiesitkö, että Sinulla ja läheiselläsi on mahdollisuus saada monipuolista kuntoutumisen tukea syöpähoitojen jälkeen?

Syöpäjärjestöjen kursseille voi hakeutua ihan jokainen, jota syöpäsairaus on koskettanut tai koskettaa edelleen. Kursseja järjestetään eri puolella Suomea, myös täällä Pohjois-Karjalassa ja kurssille osallistuminen on kaikille maksutonta.

Kuten eräs pari vuotta sitten Varavoimaa-kurssillemme osallistunut mieshenkilö on todennut:

” Ois varmaan ihan hyvä, jos kaikki syöpään sairastuneet hakeutuis jollekin tämmöselle kurssille, joka avais sitä näkymää pikkusen muuallekin kuin siihen sairauteen. Elä elämääsi, älä sairauttasi – sen opimme vaimoni kanssa tuolla kurssilla.”

Oheisella kursseja esittelevällä videolla voit kuunnella hänen ja muiden kurssikokemuksista lisää.

Syöpäjärjestöjen 2023 kurssioppaaseen sekä Pohjois-Karjalan syöpäyhdistyksen kurssisivullemme tutustumalla voit löytää juuri Sinulle sopivan kurssin.

Jos kiinnostuit, ole yhteydessä, autamme mielellämme ja autamme alkuun!

Yhdistyksemme palvelusihteeri Marko Luukkainen vastaa numerossa 013 227 600 / marko.luukkainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi. Kursseillamme työskentelevät sairaanhoitajamme Minna Kaartinen ja Marketta Komulainen ovat myös käytettävissä ja ohjaavat Sinua kaikkeen kurssitoimintaan liittyvissä kysymyksissä. Heitä voit tavoitella myös sähköpostitse minna.kaartinen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi ja marketta.komulainen@pohjois-karjalansyopyhdistys.fi.