Tietoa Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnasta kevään aikana

Kukkaruukussa taimi ja paperisydän

Palvelemme Sinua poikkeustilanteesta huolimatta. Olemme olemassa, jotta syöpään sairastuneet ja heidän läheisensä saavat tukea. Palvelemme tällä hetkellä pääsääntöisesti etänä.

Yhdistyksen hoitajat ovat tavoitettavissa puhelimitse, sähköpostitse ja videovälitteisesti. He kuuntelevat, keskustelevat ja antavat tukea syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Myös koulutetut tukihenkilömme ovat käytettävissänne puhelimitse. Palvelusihteerimme auttaa teitä jäsenasioissa. Lisätietoja saat toimistoltamme p. 013 227 600.

Vaikka koronavirusepidemia estääkin tapaamasta kasvokkain, niin onneksi meillä on mahdollisuus tavata virtuaalisesti. Kevään aikana tarjoamme vertaistukea verkon välityksellä. Verkkovertaistukiryhmät toteutetaan Teams-alustalla videopuheluna. Mukaan voit liittyä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella sähköpostiin lähetettävän linkin kautta. Kevään verkkovertaistukiryhmät päivittyvät tälle sivulle: Vertaistukiryhmät. Jokaiseen ryhmään on ennakkoilmoittautuminen, johon on ohjeet kunkin ryhmän kohdalla. Lähetämme ryhmään ilmoittautuneille osallistumislinkin ja tarkemmat ohjeet ryhmään liittymiseen.

Järjestämme keväällä useita erilaisia ryhmiä verkossa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Tulethan rohkeasti mukaan uuteen verkkovälitteiseen toimintaamme. Se on monelle uutta, myös meille, ja vaatii siksi hieman totuttelua. Ollaan yhdessä rohkeita! Jos sinulla on kysyttävää tai kaipaat apua teknisissä asioissa, ole meihin yhteydessä: Yhteystiedot

Täältä löydät ryhmätoiminnan ohjeet: Verkkovertaistukiryhmän pelisäännöt

Rintaproteesin sovitusta teemme ajanvarauksella hiljattain rintaleikatuille naisille. Sovitusajan voit varata toimistoltamme p. 013 227 600. Vastaanotolle voi tulla ainoastaan oireettomana. Myös sairaanhoitajamme tulee olla terve. Toimitilojemme hygieniatasoa on nostettu.

Lähiaikoina otamme myös verkkosivuillamme chatin käyttöön. Tästä informoimme lisää myöhemmin.

Ole rohkeasti meihin yhteydessä. Me olemme sinua varten – mennään yhdessä eteenpäin!

Terveisin, yhdistyksen henkilökunta