Rintasyöpäpotilaiden tuen tarpeen kehittäminen/Webropol kysely

Syöpäjärjestöjen tavoitteena on, että jokainen syöpään sairastunut saa tarvitsemaansa tukea sairautensa eri vaiheissa. Tällä hetkellä syöpäyhdistyksessä kehitetään rintasyöpäpotilaiden siirtymävaiheen tukitoimintaa yhteistyössä erikoissairaanhoidon kanssa, koska  monet rintasyöpäpotilaat kokevat saamansa tuen riittämättömäksi siirryttäessä hoidoista seurantavaiheeseen. Toiminnan suunnittelua ja kehittämistä varten keräämme palautetta rintasyöpäpotilailta.

Mikäli olet rintasyöpäpotilas ja siirtynyt tai pian siirtymässä seurantaan, pyytäisimme Teitä ystävällisesti vastaamaan kyselyyn, johon pääsette oheisesta linkistä. Kyselyyn vastaaminen on vapaaehtoista, eikä vastaamatta jättäminen vaikuta syöpäyhdistyksen toimintaan osallistumiseenne. Yksittäistä vastaajaa ei myöskään pysty tunnistamaan tuloksista.

Lämmin kiitos osallistumisestanne toiminnan kehittämiseen!

Kyselyyn pääset alla olevasta linkistä:

link. webropol surveys.com