Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry:n kevätkokous torstaina 8.4.2021 klo 17 alkaen

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry:n  kevätkokous pidetään torstaina 8.4.2021 klo 17.00 alkaen yhdistyksen toimistolla osoitteessa Malmikatu 5B, 80100 Joensuu. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Koronapandemian vuoksi osallistujamäärä on rajoitettu toimistolla kuuteen henkilöön. Kokoukseen voi osallistua etänä. Jotta voit osallistua kokoukseen, tulee sinun ilmoittautua 6.4.2021 klo 12 mennessä joko puhelimitse 013 227 600 tai sähköpostilla osoitteeseen heini.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi. Osallistujapaikat toimistolla täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos osallistut etänä, niin Sinulle lähetetään sähköpostiisi Teams-linkki, jonka kautta voit osallistua etänä kokoukseen. Suosittelemme etänä osallistumista.

Tasavallan presidentti vahvisti 2.10.2020 lain väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista covid-19-epidemian leviämisen rajoittamiseksi (677/2020). Laki mahdollistaa, että yhdistyksen hallituksen päätöksellä yhdistysten kokouksiin voidaan osallistua etäyhteyksin tai asiamiehen välityksellä niissäkin yhdistyksissä, joissa se ei olisi yhdistyslain ja yhdistysten sääntöjen perusteella muuten mahdollista. Lain mukaan yhdistyksen hallitus voi myös päättää, että yhdistyksen kokoukseen osallistumisen edellytyksenä on ilmoittautuminen yhdistyksen kokoukseen viimeistään tiettynä päivänä, joka voi olla aikaisintaan kaksi viikkoa ennen kokousta.

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys

Hallitus