Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen syyskokous pidetään 14.12.2020 klo 17 alkaen etänä

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen syyskokous oli yhdistyksen hallituksen aiemman päätöksen mukaisesti määrä pitää 24.11.2020. Kokous jouduttiin perumaan Joensuun koronaepidemian kiihtymisvaiheen vuoksi. Joensuun kaupunki ja Siun Sote on tiedottanut, että tiukemmat rajoitukset jatkuvat ainakin 6.12.2020 asti.

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen hallitus on päättänyt, että syyskokous pidetään turvallisuussyistä etänä 14.12.2020 klo 17 alkaen. Jotta voit osallistua kokoukseen tulee sinun ilmoittautua kokoukseen 10.12.2020 klo 15 mennessä joko puhelimitse 013 227 600 tai sähköpostilla osoitteeseen heini.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi. Sinulle lähetetään sähköpostiisi Teams-linkki, jonka kautta voit osallistua etänä kokoukseen. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat.

Tasavallan presidentti vahvisti 2.10.2020 lain väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista covid-19-epidemian leviämisen rajoittamiseksi (677/2020). Laki mahdollistaa, että yhdistyksen hallituksen päätöksellä yhdistysten kokouksiin voidaan osallistua etäyhteyksin tai asiamiehen välityksellä niissäkin yhdistyksissä, joissa se ei olisi yhdistyslain ja yhdistysten sääntöjen perusteella muuten mahdollista. Lain mukaan yhdistyksen hallitus voi myös päättää, että yhdistyksen kokoukseen osallistumisen edellytyksenä on ilmoittautuminen yhdistyksen kokoukseen viimeistään tiettynä päivänä, joka voi olla aikaisintaan kaksi viikkoa ennen kokousta.

Hallitus toivottaa yhdistyksen jäsenet lämpimästi tervetulleeksi etäkokoukseen.

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys