Paikallisosastojen vuosikokoukset – tule mukaan vaikuttamaan ja tekemään tärkeää vapaaehtoistyötä!

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksellä on 12 paikallisosastoa, jotka toimivat alueillaan vapaaehtoisten voimin. Paikallisosastojen tapaamisissa syöpään sairastuneet ja heidän läheisensä voivat tavata toisiaan. Osastot järjestävät mm. kerhotapaamisia, luentotilaisuuksia ja virkistystoimintaa. Toiminta vaihtelee osastoittain. Vuoden alussa pidetään jokaisen paikallisosaston vuosikokous, jossa käydään läpi mm. edellisen vuoden tilinpäätös ja toimintakertomus sekä kuluvan vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio. Tule mukaan alueellasi järjestettävään vuosikokoukseen ja kerro meille ajatuksesi/ideasi, mitä toiminnassa voisi kehittää. Tänä vuonna paikallisen vapaaehtoistoiminnan vahvistaminen on Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toiminnallisena painopisteenä. Yhdistys on saanut tätä tarkoitusta varten taloudellista tukea Eileen Starckjohann ja Thelma Starckjohann-Bruun säätiöltä. Paikallista vapaaehtoistyötä vahvemmaksi syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi  -projekti on käynnistynyt ja tarkoituksena on mm. vahvistaa ja kehittää vapaaehtoisten osaamista, jotta he parhaalla mahdollisella tavalla voivat olla syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukena.

Paikallisosastot tekevät alueillaan merkittävää työtä, joka vaikuttaa ihmisten hyvinvointiin. Pohjois-Karjalassa väestö ikääntyy ja tätä myötä myös syöpäsairautena maakunnan alueella lisääntyy. Myös yhden hengen talouksien määrät kasvavat. Jotta kukaan ei jäisi sairautensa kanssa yksin, niin tule Sinäkin mukaan tekemään arvokasta vapaaehtoistyötä ja varmistamaan yhdessä kanssamme se, että tärkeä paikallinen vapaaehtoistyö pysyy vahvana ja elinvoimaisena.

Olet lämpimästi tervetullut toimintaan mukaan!

Osastojen vuosikokousajat:

• Kiteen osaston vuosikokous 29.1.18  klo 14 Kansantalo (os. Leipurintie 3) Kitee
  • Kiihtelysvaaran osaston vuosikokous 31.1.18 klo 13 Seurakuntatalo (os. Tohmajärventie 38) Kiihtelysvaara
  • Rääkkylän osaston vuosikokous 1.2.18 klo 14 Tarinatupa (os. Kinnulankuja 4)  Rääkkylä. Osasto päättää toimintansa tähän vuosikokoukseen vähäisen toimijamäärän vuoksi.
  • Tohmajärven osaston vuosikokous 6.2.18 klo 16 Kaivo (os. Talluksentie 1)  Tohmajärvi
  • Liperin osaston vuosikokous 7.2.18 klo 13 Ystävänkammari (os. Käsämäntie 122) Liperi
  • Kontiolahden osaston vuosikokous 7.2.18 klo 17 Ystävänkammari (os. Keskuskatu 17) Kontiolahti
  • Juuan osaston vuosikokous 8.2.18 klo 18 Ellinkulma yhdistystila (os. Väyryläntie 1) Juuka
  • Nurmeksen osaston vuosikokous 9.2.18 vuosikokous alkaa ruokailulla klo 12 Nurmeskotiyhdistys (os. Esantie 3) Nurmes
  • Lieksan osaston vuosikokous 12.2.18 klo 13 Lieksakoti (os. Närhitie 3)  Lieksa
  • Enon osaston vuosikokous 12.2.18 klo 16.00 Hotelli Kaltimonkosken kahvio (os. Kauppatie 8) Eno
  • Outokummun osaston vuosikokous 14.2.18 klo 14 Galleria Marita (Kino Maritan alakerta, käynti kadunpuolelta os. Kummunkatu 3,) Outokumpu
  • Ilomantsin osaston vuosikokous 15.2.18 klo 12 Eija Raappana (os. Kirkkokatu 26) Ilomantsi
  • Polvijärven osaston vuosikokous 15.2.18 klo 16.30 Touhula (eläinlääkärintalo, os. Jääskeläntie 5) Polvijärvi

Kokouksissa mukana yhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.

Kiihtelysvaaran paikallisosaston kokouksessa mukana yhdistyksen puheenjohtaja Matti Väistö.

Lisätietoja osastojen toiminnasta löydät täältä