Paikallisosastojen vuosikokoukset 2023- tule mukaan vaikuttamaan!

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksellä on 10 paikallisosastoa, jotka toimivat alueillaan vapaaehtoisten voimin. Paikallisosastojen tapaamisissa syöpään sairastuneet ja heidän läheisensä voivat tavata toisiaan. Osastot järjestävät mm. kerhotapaamisia, luentotilaisuuksia ja virkistystoimintaa. Toiminta vaihtelee osastoittain. Vuoden alussa pidetään jokaisen paikallisosaston vuosikokous, jossa käydään läpi mm. edellisen vuoden tilinpäätös ja toimintakertomus sekä kuluvan vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio. Tule mukaan alueellasi järjestettävään vuosikokoukseen ja kerro meille ajatuksesi/ideasi, mitä toiminnassa voisi kehittää.

Paikallisosastot tekevät alueillaan merkittävää työtä, joka vaikuttaa ihmisten hyvinvointiin. Pohjois-Karjalassa väestö ikääntyy ja tätä myötä myös syöpäsairautena maakunnan alueella lisääntyy. Myös yhden hengen talouksien määrät kasvavat. Jotta kukaan ei jäisi sairautensa kanssa yksin, niin tule Sinäkin mukaan tekemään arvokasta vapaaehtoistyötä ja varmistamaan yhdessä kanssamme se, että tärkeä paikallinen vapaaehtoistyö pysyy vahvana ja elinvoimaisena.

Olet lämpimästi tervetullut toimintaan mukaan!

Osastojen vuosikokousajat:

• Nurmeksen vuosikokous pidetään 7.2.2023 klo 13. Nurmeskodilla, Esantie 3, Nurmes.
  • Juuan vuosikokous pidetään 7.2.2023 klo 16. Ellinkulmassa Väyryläntie 1, Juuka.
  • Polvijärven vuosikokous pidetään 8.2.2023 klo 14.  Touhulan käsityökeskus, Jääskeläntie 5, Polvijärvi.
  • Liperin vuosikokous pidetään 8.2.2023 klo 17. Yhteisötalolla, Opintie 2, Liperi.
  • Enon vuosikokous pidetään 9.2.2023 klo 13. Enon Palvelupisteellä, Kunnantie 2, Eno.
  • Lieksan vuosikokous pidetään 9.2.2023 klo 17. Retkiaitta, Pielisentie 33, Lieksa
  • Kitee-Kesälahti vuosikokous pidetään 13.2.2023 klo 13, Kiteen Käsityökeskus. Kästekonen, Ilmarisentie 3, Kitee.
  • Kontiolahden vuosikokous pidetään 20.2.2023 klo 14. Kontiotupa, Koulukuja 4, Kontiolahti.
  • Tohmajärven vuosikokous pidetään 21.2.2023 kello 15. Kaivo, Talluksentie 5, Tohmajärvi.

Kokouksissa on mukana yhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.

Lisätietoja osastojen toiminnasta löydät täältä.