Miehestä mittaa – tapahtuma 28.11.2019 klo 13-16

Marraskuun menovinkki kaikille miehille ikään katsomatta:

28.11.klo 13-16 Miehestä mittaa – tapahtuma Joensuun pelastuslaitoksella ( Noljakantie 4, Joensuu).  Tapahtumassa on tarjolla miesterveyteen liittyviä tietoiskuja, mittauksia ( käden puristusvoima, verenpaine, vyötärönympärys ) sekä kivesten omaseurantaohjausta.  Osallistujien on mahdollisuus kokeilla klo 13 alkaen alkusammutusta sekä klo 14 alkaen osallistua palokuntalaisten kuntotestiin. Lisäksi mahdollisuus tutustua palo-ja pelastuskalustoon. Liikenneturva esittelee autoilun apuvälineitä. Pelastuslaitos tarjoaa kahvit ja pientä purtavaa. Tapahtumaa ovat järjestämässä Pohjois-Karjalan Pelastusalan liitto, Liikenneturva, Karelian amk:n sairaanhoitajaopiskelijat sekä Pohjois-Karjalan syöpäyhdistys. Syöpäyhdistykseltä on tapahtumassa mukana yhdistyksen vapaaehtoinen vertaisryhmän ohjaaja Hannu sekä neuvontahoitajat Minna ja Marketta.

Huom! Tämä tapahtuma korvaa marraskuun Kasvokkain- vertaisryhmä tapaamisen.

Tulukeehan joukolla mukkaan!