Lempeä online-jooga – hyvää oloa mieleen ja kehoon

Tarjoamme asiakkaillemme, jäsenillemme ja vapaaehtoisillemme mahdollisuuden osallistua online-joogaan sunnuntaisin 28.2.2021 alkaen. Jooga toteutetaan kevään aikana 12 kertaa sunnuntaisin klo 18.10-19.10.

Ohjaajana toimii RYT-200 Seasonal Yoga-ohjaajakoulutuksen käynyt Minna Hämäläinen (yllä olevassa kuvassa). Minnalla on useamman vuoden kokemus erilaisten joogaryhmien ohjaamisesta. Ohjaajana hän on selkeä ja pystyt seuraamaan opetusta hyvin myös etänä.

Minna kertoo tunnista näin:  ”Tämä lempeä joogaflow on harjoitus, joka sopii kaikille. Tunti etenee rauhallisesti liikkeestä toiseen. Aloitamme keskittymällä omaan hengitykseen, ja teemme matolla erilaisia rintakehää ja lantiota avaavia liikkeitä. Tunti loppuu lyhyeen hiljentymisharjoitukseen, jonka aikana voit keskittyä omaan läsnäoloosi ja rentoutua. Jooga sopii hyvin sinulle, joka haluat ottaa hetken itsellesi, keskittyä kuuntelemaan kehoasi ja omaa oloasi. Joogan avulla parannat liikkuvuutta ja tasapainoa. Se on monipuolinen harjoitus, jonka avulla vähennät stressiä ja saat hyvää oloa mieleen ja kehoon.”

Ilmoittautuminen yhdistyksen toimistolle p. 013 227 600 pe 26.2.2021 klo 12 mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä tarvitsemme sähköpostiosoitteesi, johon sinulle lähetetään linkki, jolla pääset tunnille. Minna livekuvaa tunnit YouTube-kanavalleen. Ja mikä parasta, mikäli et pääse livetunnille mukaan, niin pääset linkin kautta katsomaan tunnin tallennuksen ja tekemään joogan siinä hetkessä, mikä sinulle on sopivin hetki.

Rentouttavia ja voimauttavia hetkiä,

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry