Koronavirus vaikuttaa Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toimintaan: kasvokkain tapahtuva toiminta toistaiseksi tauolle

Pohjois-Karjalassa koronavirustapaukset ovat kasvussa. Siun Soten viime tiedotteen mukaan altistuneiden joukko on suuri ja sen jäljitystyö on vielä kesken.

Toimintaamme osallistuu vakavaan koronavirusriskiryhmään kuuluvia ja heidän läheisiään. Haluamme toimia vastuullisesti ja turvallisuutta noudattaen. Olemme linjanneet, että 5.10.2020 alkaen kasvokkain tapahtuva kurssi-, ryhmä-, vapaaehtois- ja tukihenkilötoiminta on toistaiseksi tauolla. Tuki- ja kriisitoiminnan asiakkaat kohtaamme puhelimitse ja/tai videovälitteisesti. Rintaproteesisovitukseen tulevat asiakkaat otamme vastaan ajanvarauksella. Sovitustilanteessa käytämme kasvomaskia.

Ryhmät siirrämme ainakin osittain videovälitteisiksi. Tiedotamme tästä pian lisää. Roosa nauha kävelytapahtuman tulemme näillä näkymin järjestämään ennakkotietojen mukaisesti.

Seuraa kotisivujamme ja somekanaviamme, johon päivitämme ajankohtaiset asiat.

Autamme sinua mielellämme. Soita 013 227 600. Sairaanhoitajamme ovat valmiina antamaan ajanvarauksella tukea, keskusteluapua sekä tietoa sairaudesta, sen hoidosta ja toipumisesta. Hoitajilta saat tietoa myös yhdistyksen palveluista, kuntoutumisvaihtoehdoista ja vertaistuesta.