Koronan vaikutukset toimintaamme

Hyvä asiakkaamme,

koronasta huolimatta palvelemme lähes normaaliin tapaan. Syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä keskusteluaikoja tarjoamme kasvotusten toimistolla, kotikäynnein, puhelimitse ja videovälitteisesti teams-alustaa käyttäen. Syöpäkuntoutukseen liittyvää ohjausta, periytyvyysneuvontaa ja rintaproteesin sovitusta tarjoamme myös normaaliin tapaan. Kasvokkain tapahtuvissa palveluissa käytämme kasvomaskia ja edellytämme sitä myös asiakkailtamme. Turvaväleistä ja hyvästä käsihygieniasta huolehditaan myös. Tulethan kohtaamisiin ilman flunssaoireita.

Olemme avanneet verkkoajanvarauksen, jonka kautta voit tällä hetkellä varata aikoja puhelimitse ja videovälitteisesti tarjottaviin palveluihin. Kasvokkain tapahtuviin palveluihin ajanvaraus on poikkeuksellisesti tehtävä nyt tammikuun aikana puhelimitse toimistoomme soittaen p. 013 227 600.

Etäpalvelut onnistuvat siis puhelimitse ja videopuheluna. Videopuheluun käytät joko tietokonettasi, tablettiasi tai puhelintasi, jossa tulee olla nettiyhteys. Videopuheluajan varatessasi saat linkin tapaamiseen sähköpostiisi. Linkin avaamisen jälkeen laitteesi ohjeistaa sinua eteenpäin. Videopuhelu järjestetään TEAMS-alustalla. Sovellus maksuton. Autamme sinua mielellämme Teamsin käyttöönotossa jo ennen varattua aikaa, mikäli asia on sinulle uusi ja haluat tukea. Varatessasi puhelinajan työntekijä soittaa sinulle varattuna aikana.

Ryhmä- ja kurssitoimintamme kevään osalta on suunniteltu ja niiden käynnistyminen määräytyy viranomaistahojen ohjeistuksen ja koronatilanteen pohjalta, jota seuraamme jatkuvasti.

Tällä hetkellä emme käynnistä kasvokkain tapahtuvia ryhmiä toimistolla, emmekä maakunnan alueella.

Paikallisosastojen toiminta on myös näin ollen tauolla 23.1.2022 asti.

Tiedotamme mahdollisista muutoksista verkkosivuillamme ja somekanavissamme.

Olemme Sinua varten – olethan rohkeasti yhteydessä.

Lämpimästi tervehtien,

yhdistyksen henkilökunta