Kaverikävelyt alkaa!

Tervetuloa liikkumaan Syöpäyhdistyksen kaverikävelyille!

Oletko itse/onko läheisesi sairastanut syövän ja kaipaat piristystä syksyn pimeyteen? Eikö perinteiset vertaistukitapaamiset tunnu omalta jutulta? Lähde siis mukaan kaverikävelyille! Voit tulla mukaan joko yksin, puolison/ystävän tai vaikkapa naapurin kanssa.

Kaverikävelyt ovat matalan kynnyksen toimintaa, jota vetää Syöpäyhdistyksen vapaaehtoinen ohjaaja. Ajatus on, että osallistujat saavat hyvää mieltä liikunnasta ja vertaisten tapaamisesta samalla kertaa. Voit tulla mukaan minkä kuntoisena vain, kävelytahti määräytyy osallistujien mukaan!

Syksyn 2017 kaverikävelyt:

• Ke 11.10. klo 18-19
  • Ke 25.10. klo 10-11
  • Ke 8.11. klo 18-19
  • Ke 22.11. klo 10-11
  • Ke 13.12. klo 18-19

Kävelyille lähtö aina Vesikon uimahallin edestä (os. Uimarintie 1, Joensuu). Ryhmän ohjaajan tunnistat heijastinliivistä ja kaulanauhassa olevasta Syöpäyhdistyksen logosta.

Liikunnan harrastamisella on merkittäviä hyötyjä. Se kehittää ja ylläpitää fyysistä, henkistä ja sosiaalista terveyttä. Liikunnalla on myös ennaltaehkäisevä, hoitava ja kuntouttava vaikutus.

Liikkuminen tuottaa iloa ja nautintoa, varsinkin kun voit tehdä sitä ryhmässä ja vertaisten kesken. Tule rohkeasti mukaan!

Ei ennakkoilmoittautumista. Lisätietoja P-K:n Syöpäyhdistykseltä p. 013 227600