Joensuu: Time out -syöpää sairastavien läheisille

Olisiko tämä Sinun tarvitsemasi aikalisä?
15.3.2023 klo 17-19 Time out -ilta syöpää sairastavien läheisille. Tarkoituksena on tarjota aikalisä ja jotain ihan muuta tilanteeseen, jossa olet.
Tule nauttimaan kevyttä iltapalaa ja tapaamaan samankaltaisessa elämäntilanteessa olevia. Illassa mukana yhdistyksen sairaanhoitajat Salla-Maaria ja Minna.

Ilmoittautuminen 13.3. klo 12 mennessä toimiston numeroon 013 227 600 tai marko.luukkainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Time out kokemusta kuvastaa hyvin nämä osallistujien palautteet: ”Ilta oli ratkasevan tärkeä ja mielekäs. Omaisena olen tärkeä ja jaksamiseni on merkittävää, siksi on tärkeää että huolehdin omasta itsestäni”. ”Yhteisestä illasta jäi hyvä mieli, rankoista kokemuksista huolimatta”.