JOENSUU: Ilta Naisille

Tiesitkö, että yhdistyksemme jäsenenä saat merkittäviä etuja sekä Feminolta että Karelia Magneetilta?

Iloksemme voimme kertoa, että Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys järjestää yhteistyössä Feminon ja Karelia Magneetin kanssa
illan kaikenikäisille naisille 13.3. klo 17:30-20 Tiedepuiston Louhela salissa.
Tule kuuntelemaan asiantuntijaluentoja ja tutustumaan Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen toimintaan.

Illan asiantuntijoina toimivat
Feminolta naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, lääketieteen tohtori, seksuaalineuvoja Virva Nyyssönen aiheenaan: Vakavien gynekologisten sairauksien oireet ja tutkimukset gynekologin vastaanotolla.
Karelia Magneetilta rintaradiologi Janne Leppänen puolestaan luennoi aiheesta: Rintasyövän löytäminen mammografian ja ultraäänen avulla.
Yhdistyksen sairaanhoitajat Minna Kaartinen ja Johanna Kettunen kertovat yhdistyksen toiminnasta ja rintojen omatarkkailusta sekä seulontojen tärkeydestä.

Väliajalla tarjoilu <3

Tilaisuus on maksuton. Paikkoja on rajoitetusti ja ne täyttyvät sitä mukaan, kun ihmiset saapuvat paikalle. Louhela saliin mahtuu 100 henkilöä.

Olet lämpimästi tervetullut!