Jäsenlaskutuksessa tilinumero muuttuu!

Ensi vuoden jäsenlaskusta tarkista laskun tilinumero, jolle jäsenmaksu maksetaan sekä huomioithan, että viitenumero vaihtuu vuosittain. Erityisesti silloin, jos olet tallentanut yhdistyksemme tilinumeron ja viitenumeron verkkopankkiisi.

Laskun maksun saajana näkyy Visma Financial / Pohjois-Karjalan syöpäyhdistys ry.

Maksettuasi vuoden 2022 jäsenmaksun, sinulla on mahdollisuus muuttaa jäsenmaksun lasku verkkolaskuksi (e-lasku) tuleville vuosille.

Huomioithan, että maksamatta jätetty jäsenmaksu ei automaattisesti päätä jäsenyyttäsi yhdistyksessä. Jäsenasioissa voit olla yhteydessä yhdistyksen toimistolle p.013 227 600 tai heini.grohn@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Mahdollisen maksumuistutuslaskun lähettää Visma Financial Solutions, joka myös veloittaa 5 € muistutuslaskun lähettämisestä.