Jäsenkampanja helmikuussa 2021 – jäsenenä olet arvonnoissa mukana!

JÄSENKAMPANJA HELMIKUUSSA 2021

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys tulee 65 vuoden ikään vuonna 2021. Tämän kunniaksi toteutamme jäsenkampanjan. Jäsenet ovat yhdistyksen voimavara monella tapaa. Ennen kaikkea jokainen jäsen auttaa meitä auttamaan ja tukee jäsenmaksullaan maakunnassamme tehtävää syöpätyötä. Olemme kiitollisia jokaisesta jäsenestä.

Syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tuki- ja kriisitoiminnan palveluiden tarve kasvaa koko ajan. Annamme sairastuneille ja heidän läheisilleen kriisiapua, välitämme heille tueksi koulutettuja vertaistukihenkilöitä, järjestämme monimuotoista tavoitteellista kuntoutumista edistävää ryhmä- ja kurssitoimintaa. Teemme työtä sairastuneiden ja heidän läheistensä avuksi koko maakunnan alueella yhdessä noin 250 vapaaehtoisen kanssa. Jäsenenä autat. Kiitos jäsenyydestäsi.

Jäsenkampanja-aika 1.2.-28.2.2021.

A) JÄSENMAKSUN MAKSANEET ENTISET JÄSENET

Vuoden 2021 jäsenmaksunsa maksaneet Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäseninä jo edellisenä vuonna olleet osallistuvat automaattisesti palkintojen arvontaan. Tämän ryhmän kuusi (6) palkintoa arvotaan 1.3.2021. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Palkinnot ovat: Break Sokos Hotelli Bomban 1 vrk:n majoituslahjakortti kahdelle hengelle. Lisäksi arvotaan laadukas urheilureppu juomapullon kera, plasmasytytin ja yhdistyksen tuubihuivi sekä kolme (3) kappaletta yhdistyksen tuubihuiveja.

B) UUDET JÄSENET

Vuoden alusta uusina jäseninä helmikuun loppuun mennessä yhdistykseen liittyneiden kesken arvotaan kuusi (6) palkintoa. Arvonta suoritetaan 1.3.2021. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Palkinnot ovat: Break Sokos Hotelli Bomban 1 vrk:n majoituslahjakortti kahdelle hengelle. Lisäksi arvotaan Kolo designin tarjotin, plasmasytytin ja yhdistyksen tuubihuivi, kolme (3) kappaletta yhdistyksen tuubihuiveja.

Yhteistyössä mukana Break Sokos Hotelli Bomba sekä mainos- ja liikelahja Pedler Ky

Jäseneksi liittymisen voit tehdä täällä