Hyvän olon työpajat starttaa – pari paikkaa vielä vapaana

Hyvän olon työpajat on tarkoitettu Sinulle, jonka:

Syöpähoidot ovat päättymässä tai hiljattain päättyneet, oma kunto tuntuu kaipaavan kohennusta, mieli piristystä ja toisten saman kokeneiden tapaamista.

Osallistujia yhdistää oma kokemus syöpäsairaudesta, mutta myös halu ja motivaatio edistää omaa hyvinvointia sairastumisen jälkeen. Työpajat tarjoavat käytännönläheistä tietoa ja yksilöllistä ohjausta, jonka tavoitteena on tukea ja vahvistaa Sinun toimintakykyäsi ja hyvinvointiasi.

Kokoonnumme kuuden (6) hengen pienryhmässä 12.4.-24.5.2023 keskiviikkoisin klo 9-11 seitsemän (7) kertaa sekä seurantatapaaminen 27.9.2023 klo 9-12. Ryhmätapaamiset toteutuvat Karelia Ammattikorkeakoulun Tikkamäen kampuksella ( os. Tikkarinne 9, 80200 Joensuu). Ryhmätapaamisten aiheina on mm: ravitsemus, liikunta, mielen hyvinvointi, uni, palautuminen, rentoutumisen taito, arjen toimintakyky sekä kuntoutusasiat.

Lisäksi räätälöimme yhdessä Sinun ja TARMO-opiskelijoiden kanssa henkilökohtaiset yksilötapaamiset ja -mittaukset.

Ryhmätapaamisten välissä saat kullekin kerralle aiheita tukevia, pieniä kotitehtäviä, joiden toivomme motivoivan Sinua löytämään juuri Sinulle sopivia, hyvinvointiasia edistäviä ja arjessa sovellettavia toimintatapoja.

Kaikki kiinnostuneet haastatellaan ja pienryhmä kootaan haastattelujen pohjalta. Hakuaika päättyy 31.3.2023.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä Marko Luukkainen p.013 227 600 tai marko.luukkainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi