Huom! allasryhmä jäsenille käynnistyy ma 30.10.17

Ohjattu allasvoimistelu alkaa!

Joensuun Vetrea on ilmoittanut (18.10.), että uimahallin/saunojen remontti on ohi ja pääsemme aloittamaan ohjatun allasvoimistelun yhdistyksen jäsenille maanantaina 30.10.2017 klo 14.45-15.45. Allasvesi on toistaiseksi ainoastaan klooripuhdisteinen otsonisuodatuksen korjauksen vuoksi.

Pukuhuoneen/-kaappien avaimet annetaan Vetrean vastaanotosta noin 10-15 min ennen ryhmän alkua ja avaimen luovutus viimeistään klo 15.45. Ohjatun allasvoimistelun osuus on 30 minuuttia. Allasryhmä toteutetaan  Vetrea Joensuun allastiloissa (os. Nepenmäenkatu 2, Joensuu) ja ryhmää ohjaa Vetrean työntekijä.  Maksu on 5 €/kerta ja maksetaan käteisellä Vetrean vastaanottoon ennen ryhmän alkua. Maksun yhteydessä jäsennumero kirjataan osallistujalistaan. Allasryhmän maksimikoko on 30 henkilöä.  Allasryhmä kokoontuu syksyn 2017 aikana maanantaisin klo 14.45-15.45. seitsemän (7) kertaa eli viimeinen ohjattu allasvoimistelu vuonna 2017 on 11.12.2017.

Lämpimästi tervetuloa allasryhmään!