Vastaa jäsenkyselyyn, voit voittaa risteilylahjakortin!

Hei Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäsen!
Toteutamme yhdessä Syöpäjärjestöjen kanssa jäsenkyselyn, jonka avulla kehitämme syöpäyhdistyksemme toimintaa ja jäsenyyttä sekä sen merkitystä meidän kaikkien parhaaksi. Jäsenet ovat toimintamme tärkeä kulmakivi ja siksi haluamme tietää, mitä mieltä olet toiminnastamme ja mitä toivot jäsenyydeltä. Jokaisen jäsenemme näkemykset ovat meille arvokkaita, joten toivottavasti sinulla on pieni hetki aikaa vastata kyselyyn.

Sinulla on aikaa 27.9. saakka aikaa vastata ja kyselyyn pääset vastaamaan alla olevasta linkistä.

Jäsenkysely

Kaikki jäsenkyselyyn vastanneet voivat osallistua Viking Linen risteilylahjakortin arvontaan.

Kyselyyn vastaaminen tapahtuu anonyymisti eli yksittäiset vastaajat eivät ole tunnistettavissa. Kyselyn Syöpäjärjestöille toteuttaa Taloustutkimus Oy.