Tanssi-liiketerapia – avain parempaan elämään

”Olen kiinnostunut siitä miten luovuus, kehon kuuntelu ja liike voivat auttaa löytämään avaimia parempaan elämään. Ajattelen, että jokaisessa ihmisessä on vahvuuksia, voimavaroja ja mahdollisuuksia, jotka odottavat löytämistä. Tanssin ja liikkeen avulla tutkimme ja vahvistamme elämäniloa, itsetuntemusta ja keho-mieliyhteyttä. Toivonkin, että tanssi-liiketerapiaryhmästä saat itsellesi hyvää oloa, uusia oivalluksia, iloa ja rentoa mieltä.”

Näin tanssi-liiketerapeutti Anni Rantanen avaa meille sitä, mitä tanssi-liiketerapia hänen kokemuksensa mukaan on ja mitä se voi kokijalleen antaa.

Ryhmä kokoontuu  10 kertaa kevään aikana 20.3.- 29.5. (1.5. ei ole ryhmää) lauantaisin klo 12-13.30 Joensuun Tanssiopiston isossa salissa, os. Jukolankatu 18 A, 80160 Joensuu. Iso tanssisali mahdollistaa turvallisen ja turvaväleillä huomioidun liikuntakokemuksen. Huomioimme tarkoin yleiset hygieniaohjeet.

Ryhmään otetaan 6-8 osallistujaa ja osallistujat haastatellaan viikolla 9. Ohjaajana toimii psykologi ja tanssi – ja liiketerapeutti Anni Rantanen.

Lisätietoa antaa syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja Marketta Komulainen, 050 567 9264 tai sähköpostilla marketta.komulainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Lisätietoa saat myös:  https://www.pohjois-karjalansyopayhdistys.fi/kurssit-ja-ryhmat/liikuntaryhmat/