Kysely paikallisosastotoimintamme kehittämisestä – vastaajat osallistuvat kahden konserttilipun arvontaan!

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksellä on rekisteröimättömiä paikallisosastoja 12, jotka toimivat eri paikkakunnilla. Osastot toimivat vapaaehtoisten voimin ja niiden tehtävänä on yhdistyksen kanssa yhteistyössä toimia mm. alueensa syöpään sairastuneiden yhteen saattamiseksi, tukea syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään, tiedottaa yhdistyksen ja osaston toiminnasta. Toiminta on monimuotoista: osastot järjestävät mm. retkiä ja pikkujouluja alueensa jäsenille, kerhokokoontumisia, luentoja, vertaistukiryhmiä, myyjäisiä jne. Haluamme yhdessä osastojen kanssa kehittää tätä toimintaa tarpeita vastaavaksi. Olemme laatineet kyselyn, joka on suunnattu Sinulle, joka olet paikallisosastotoiminnassamme mukana tai olet osallistunut toimintaan tai haluaisit osallistua toimintaan. Kiitos, että autat vastaamalla! Kaikkien vastanneiden kesken (jotka ovat antaneet kyselylomakkeella yhteystietonsa) arvomme kaksi (2) konserttilippua lauantaina 7.12.2019 klo 17 alkaen Joensuun Carelia-salissa pidettävään Joulumieltä jokaiselle -konserttiin. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti ja hänen tulee hakea liput yhdistyksen toimistolta (os. Karjalankatu 4 A 1, 80200 Joensuu).

Tästä pääset kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/06D5E1F5BB94F914

Kysely sulkeutuu perjantaina 15.11.2019 klo 15. Arvonta suoritetaan 18.11.2019. Tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja yhteystiedot hävitetään arvonnan jälkeen.

Lisätietoja kyselystä antaa: toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen p. 050 536 4975