Joensuu: Time out ilta ­­­­­­­­-Sinulle syöpää sairastavan läheinen

Läheisesi syöpään sairastuminen vaikuttaa monin tavoin Sinuun. Jotta voit olla läheisesi tukena, on tärkeää huolehtia omista voimista. Tee sinulle tärkeitä, mielihyvää tuottavia asioita -niitä asioita, jotka ovat antaneet sinulle ennenkin voimaa toimivat. Tapaa ystäviä, joiden seurassa viihdyt. Puhu, sillä asioiden ja kokemusten jakaminen voi auttaa sinua selviytymään.

Järjestämme Time out illan 8:lle syöpää sairastavan läheiselle. Tarjoamme kevyttä iltapalaa ja mahdollisuuden tavata samanlaisessa elämäntilanteessa olevia turvallisessa ja luottamuksellisessa ympäristössä. Kuulostelemme herkällä korvalla iltaan osallistuvien tuen tarpeita ja on mahdollista, että käynnistämme tältä pohjalta säännöllisesti kokoontuvan ja tavoitteellisen ryhmän tukemaan jaksamistasi läheisesi rinnalla.

Suo tämä hetkinen itsellesi.

23.3.2022 klo 17–19 Yhdistyksen tiloissa Malmikatu 5B 2krs, Joensuu.

Ilmoittautuminen 18.3. klo 15 mennessä toimiston numeroon 013 227 600 tai heini.grohn@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Kaikille ilmoittautuneille soitetaan sairaanhoitajiemme Minnan ja Salla-Maarian toimesta ilmoittautumisen päätyttyä.