Ilo liikuttaa paikallisosastoillamme!

Pohjois-Karjalan syöpäyhdistys, Pohjois-Karjalan syöpäyhdistyksen paikallisosastot sekä paikalliset toimijat ovat yhteistyössä suunnitelleet seuraavat kaikille avoimet tapahtumat.

Tervetuloa liikkumaan yhdessä!

Tapahtumapaikat:

Joensuu: Ilo liikuttaa – tapahtuma Kuhasalon luontopolulla keskiviikkona 18.5.2022 klo 17-19.30. Kokoonnumme Kuhasalon luontopolun parkkipaikalle klo 16.45. Klo 17 lähdemme kävelemään leppoisaan tahtiin Hyvän mielen polulle. Polun varrella Hyvän mielen rasteja, joissa nautimme metsämeditaatioharjoituksista. Yksi rasteista on Kuhasalon vanhan luostarin muistomerkillä, jossa historioitsija Tapio Hämynen kertoo luostarin historiasta. Kävelyn jälkeen jatkamme iltaa nuotiotulien äärellä Kalmonkatiskan majalla. Syöpäyhdistys tarjoaa makkarat ja pannukahvit. Illassa mukana Syöppiksen Säpäkät sekä sairaanhoitaja Marketta Komulainen. Tarjoilun vuoksi ilmoittauduthan mukaan viimeistään 17.5. klo 15 mennessä, soittamalla yhdistyksen toimistolle puh 013 227 600 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen heini.grohn@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Tohmajärvi: Tervetuloa nauttimaan kanssamme liikunnan ilosta keskiviikkona 24.5. 2022 klo 14-16 Tohmajärven liikuntahallille. Kokoonnumme liikuntahallin pääovelle (Katri Helenan raitti, Kirkkotie 10B, Tohmajärvi). Sään salliessa voimme olla myös ulkona. Aloitamme kaiken kuntoisille sopivalla jumppatuokiolla, jonka liikuntasihteeri Arja Pirhonen on luvannut meille ohjata. Jumpan jälkeen jatketaan yhdessäoloa leikkimielisillä visailuilla. Iltapäivässä on mukana viimekeväiseen tapaan myös Vuokko Väistö sekä Marketta Komulainen. Ilmoittautumiset Vuokolle puh 044 256 2232 edelliseen päivään klo 15 mennessä.

Liperi: Ilo liikuttaa -tapahtuma keskiviikkona 25.5. klo 12:00 – 14:00 Pärnävaaran ulkoilukeskus, Pärnävaarantie 32. Tervetuloa koko perheellä Pärnälle Ilo liikuttaa -tapahtumaan! Hyvänmielen polulla pääset tekemään pieniä hyvää tekeviä tehtäviä. Klo 12.30 ja 13.30 Liperin kunnan liikunnanohjaaja Mira Kostamon ohjaamat jumppatuokiot. Tarjolla nokipannukahvit, makkaranpaistoa ja mehua.

Juuka: Ilo liikuttaa-tapahtuma yhteistyössä Ellinkulman kanssa tiistaina 31.5.2022 klo 11–13.30. (Ellinkulma, Väyryläntie 1, Juuka) Ulkopelejä, jumppaa ja kuva-arvoittelua. Tarjolla kahvia ja mehua. Tervetuloa!

Polvijärvi: Tervetuloa mukaan viettämään mukavaa iltapäivää Ilo liikuttaa -tapahtuman merkeissä! Kokoonnumme Uimalan rannan kodalle tiistaina 31.5. klo 13-15 (kirkonkylän uimaranta, urheilukentän läheisyydessä) makkaranpaistoon ja pelailemaan petanqueta ja mölkkyä. Läheistä pururataa voi myös hyödyntää yhteisen liikkumisen merkeissä. Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton, makkarat ja mehut tarjotaan osallistujille. Iltapäivän mahdollistaa P-K:n syöpäyhdistyksen Polvijärven paikallisosaton väki.

Kontiolahti: Ilo liikuttaa -tapahtuma tiistaina 31.5. klo 17–19 Seurakuntakeskuksen kodalla, Keskuskatu 26. Tule mukaan liikkumaan iloisella mielellä! Ohjelmassa alkujumppa, kevyitä liikuntarasteja ja lopuksi tarjolla makkaraa ja kahvia. Ilmoittautuminen: 040-8668596 Kati tai kati@jormanainen.fi

Nurmes: Ilo liikuttaa- tapahtuma torstaina 2.6. klo 15-17. Kokoontuminen Kotilanvaaran laavulla. Pihapelejä, liikkumista ja mukavaa yhdessä oloa laavun läheisyydessä. Makkara ja mehutarjoilu. Sateen sattuessa mahdollisuus olla sisätiloissa. Ilmoittautuminen Helenalle 31.5. mennessä p. 040 0670295. Tervetuloa mukaan yksin, kaverin kanssa tai koko perheellä!

Lieksa: Ilo liikuttaa -tapahtuma tiistaina 14.6. klo 17-19 sataman grillikodan ympäristössä, Braheantie Lieksa (sataman uimarannan vieressä). Ohjelmassa mm. fysioterapeutti Henna Hillin ohjaama jumppa, pihapelejä ja mukavaa yhdessäoloa makkaranpaiston ja nuotiokahvien merkeissä. Ilmoittautumiset Raijalle  su 12.6. mennessä p. 050 516 6281.  Tervetuloa viettämään mukavaa iltaa yksin, kaverin kanssa tai koko perheellä!

Tervetuloa mukaan!