Hae syksyn kuntoutuskursseille!

Nyt kesän alkaessa on ajankohtaista laittaa oma hakemus syksyn kuntoutuskursseille:

1) Kunnon eväät – avokuntoutuskurssi fyysisen kunnon ja hyvinvoinnin edistämiseksi

Järjestetään syöpäyhdistyksen sekä yhteistyökumppaneiden Itä-Suomen Liikuntaopiston ja P-K:n Marttojen tiloissa. Kurssi kokoontuu syksyn aikana torstai-iltaisin kahdeksan kertaa: 26.9.-14.11.2019 välisellä ajalla. Kurssiohjelma painottuu terveellisten elämäntapavalintojen vahvistamiseen. Ohjelmaan sisältyy kävelykuntotestit, liikunta-, lihaskunto- ja kehonhuolto-ohjauskerrat sekä Marttojen kasvisruokien kokkausilta. Hakuaika päättyy 5.9.2019.

3) Uusiutunutta / pitkäaikaista syöpää sairastavien sopeutumisvalmennuskurssi

Järjestetään 2.-6-9.2019 Vetrea Terveys Joensuun tiloissa, osoite Nepenmäenkatu 2, 80200 Joensuu.

Kurssi on kohdennettu uusiutunutta / pitkäaikaista syöpää sairastaville ja heidän läheisilleen. Kurssille voi osallistua yksinkin. Kurssiohjelma painottuu kuntoutujan ja läheisen voimavarojen vahvistamiseen. Yhdessä ryhmän kanssa kannustetaan hallinnantunteen ja oman muutosprosessin vahvistamiseen ja koetetaan löytää selviytymiskeinoja arkipäivän jaksamiseen. Kurssin hakuaika päättyy 12.8.2019.

Lisätietoa ja hakuohjeet: